Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jan 06, 23:55
Endret: 29 jan 06, 23:57
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
SirLion: Hvor mange år er du egentlig? Makan til idiotisk holdning, vil mye heller ha ungene på SFO hvor det er homse enn der hvor det er en trangsynt, fordomsfull pingle som tviler på sine egne valg fordi en jente han ikke kjenner sier at han har homsjobb...


Vel, det er ganske frustrerende å høre på =)
Jeg er 18 år jeg, og jeg har kanskje en idiotisk holdning...
Men:
Nei, jeg er ikke trangsynt, jeg har ikke noe imot homofile... Og nei jeg tviler ikke på min seksuelle legning(er faktisk 110% heterofil)... Eller mitt yrkesvalg, men noen ganger oppfører folk seg så idiotiske, og mener at vi GUTTER som jobber i SFO er homofile.. Ergo, derfor spurte jeg om det var ett homoyrke... Jeg mener det IKKE er det, og ville ta opp spørsmålet.. Ikke bare meg det gjelder det her...

Jeg måtte og ville bare få ut litt frustrasjon, men det var visst feil sted, på feil tidspunkt å ta det opp... =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340