Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 04 mar 05, 21:14
Og det skal jeg svare deg på allvitende frankbt!

For det første ser jeg ingen grunn til å signer en mann som hever slik lønn på 8 mnd. Han blir da en kortsiktig løsning som ikke er lønnsomt. Ikke får man penger for han, da han stikker som bosmannspiller når kontrakten er ferdig. over 1 mill i lønn på 8 mnd er mye penger. Og med den situasjonen FFK er i, uten hovedsponsor ser jeg på dette som et ikke tema!

Hvis En investor hadde spyttet inn alle kostnader med denne spilleren hadde saken stilt seg i et annet lys. Men er ikke sikker på om han er rett mann alikevel.

Jeg mener vi har en god sentralmidtbane (Brenne, Risholt, Ramberg, Garro) Føler ikke at det er der FFK og eller en investor bør bruke pengene for å forsterke laget.

Skjønner at du trur han blir en kjempehit, men når et lag betaler 50 mill for en spiller, og vil ha han med videre, men ikke lar han spille nok kamper til å få fornyet arbeidstilatelse, ja da stiller jeg meg undrende til hele systemet i klubben..

Håper dette ga deg noen, svar... Jeg trur ikke han blir så god som du skal ha det til.. Sorry as, men det er min mening!!

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340