Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 09 okt 23, 17:16

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Man kan si hva man vil, men det er ikke titler som før frem de sterkeste følelsene hos fotballspupportere, men snarere opprykk og nedrykk, samt nervene mot slutten av sesongen når dette skal avgjøres.

Tja. Jeg tror jeg kommer til å bli rimelig euforisk hvis vi tar en tittel i min levetid og vi endelig kan spille med en stjerne på drakta. Men ja... usikker på om det kan sammenlignes med et opprykk etter 10+ år.  Det kom noen tårer i går

 

Ja dette var stort. Endelig etter så mye elendighet. Med den flyten vi har nå tar vi resten og vinner Obos greit.

Vi har ramma eller grunnspillet på plass. Mikkjal og Engebretsen er en syk kombo. Like utålmodige ,ærgjerrige og vinnerskaller begge to. Med noen oppgraderinger samtidig som vi utvikler det vi har tar vi et cupmesterskap om et par år. Altså Tromsø er der oppe og nikker, bak de aller beste er det helt åpent.

Vi rykket opp med Knap og tok cupen og vi rykket opp med Eggen og tok cupen.

Jeg setter en kasse pils på at vi tar en tittel før særp. Der oppe er medisinskapet det eneste skapet dem har.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340