Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 06 okt 23, 20:21

Mulig matchball! Kongsvinger spiller en vanskelig bortekamp mot Start, og hvis vi vinner mot Åsane samtidig som Start tar poeng i den kampen, da blir'e fest!

Åsane er et lag vi ikke har så fryktelig mange kamper mot, og alle er fra nyere tid (2015 og senere). Vår-kampen endte med 2-1-seier etter et deilig overtidsmål av Kjellemann, og formkurven til Åsane tyder ikke på at vi skal få lett match denne gangen heller. 13 av 15 poeng på de siste fem kampene, og noe som stinket nedrykk til ferien er nå blitt en 12. plass med fem kamper igjen. Men med kun 5 poeng ned til direkte nedrykk har nok ikke bergenserne senket skuldrene.

Selv har jeg ikke besøkt denne banen tidligere annen enn en våt novemberkveld i 2006 da jeg skulle overvære Iron Maidens konsert i Vestlandshallen, som ligger rett ved siden av Åsane Idrettspark. Jeg håper at alle rødhvite som tar turen koser seg minst like mye som jeg gjorde den gangen, og at det blir betydelig mindre regn enn vi konsertgjengere fikk på vei til bussen.

Gode drikkevarer er kjøpt inn i tilfelle det blir noe å feire på søndag, men magefølelsen sier faktisk uavgjort i denne og ny matchball i Sandnes.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340