Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 02 okt 23, 15:14

Opprinnelig postet av thh

Jeg ser nesten alt.

City- kampene er faktisk noe av de minst underholdene- for dominerende og veldig tolmodige  - og hadde det ikke vært for Haaland hadde jeg ikke valgt å se de hver kamp.

Om det er Drillo ball jegb lengter etter?  Vet ikke, men lag som spiller fremover og angriper når mulighetene oppstår, mener jeg er underholdene, Eks nå om dagen B/G , Viking. Molde, Newcastle, Brighton, Liveråpool osv.

Jeg må få tillegge- Julius Magnuson-er ikke min favoritt som den dype spillerfordeleren. Spiller kun enkle bakover/sidelengspassninger. Bør se i mye større grad alle mulighetene forrover.

Skjønner jo at FFK er i Obosligaen og må bedømme spillet deretter, men selv også i lavere divisjoner er målet å score flest mål.

Jeg mener at Julius er vår viktigste spiller. Ball v inner og ryddegutt, oppspillspunkt midt i banen når vi spiller oss ut fra stoppere, han dekker enorme rom midt i banen og har et veldig høyt bunnivå. Han er ikke playmaker og skal skinne, det er Brandur, og Sørløkk er vår oppgraderte Leo.

Jeg skjønner vi har et forskjellig syn på fotball og det er vel greit.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340