Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 03 sep 23, 15:56

Start har størst tempo i det etablerte angrepsspillet sitt og spiller oss til tider lave. Men vi tetter nokså bra igjen inne i 16-meteren og Start har blitt tvunget til mange dårlige avslutninger fra langt hold. Føler meg likevel ikke trygg på at vi holder nullen her. Vi kunne fort fått straffe mot oss, dommer tolker det kanskje som skulder mot skulder?

Aga gjør en bra involvering i straffesituasjonen. Oppfatter situasjonen først, kommer på ballen og blir sparket ned. Ellers er det en fryd å se ballkontrollen til Bjartalid når han går framover, men dessverre har Start hatt nok folk tilbake  slik at vi ikke har fått de store sjansene på kontringer. Blir nok mer åpent dersom det fortsatt står 0-1 et godt stykke ut i 2. omgang.

Ellers synes jeg TV2 har mikset stadionlyden uforskammet lavt i forhold til kommentatorlyden.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340