Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 27 aug 23, 14:00

Tre timer igjen til dagens kamp mot Hødd, som per i dag ligger tredje sist på tabellen.

Etter en OK start på sesongen hvor de var ubeseiret på de fem første kampene kom de inn i en dårlig rekke på ti tap på 13 kamper. Midt i denne rekken møtte vi dem borte og klarte å skrape oss til et 1-1 resultat etter et selvmål på overtid.

De to siste har de derimot vunnet. Først mot Skeid og så, litt mer overraskende, borte mot KFUM. Hødd var effektive og var gode til å tette igjen bakover. KFUM skapte knapt en sjanse.

Sørløkk er nok ikke klar for oss til denne kampen, noe annet ville være overraskende, så jeg regner med følgende oppstilling.

Jenssen

Metcalfe, Maxwell, Nielsen, Skaret, Molde

Konte, Magnusson, Åsheim

Bjaralid, Aga

Aukland har slitt med småkjenninger de siste kampene så jeg regener med de hviler han. I tillegg fikk Brandur ganske mange minutter mot Kongsvinger så jeg regner med han kommer inn i stedet for å starte

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340