Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 02 aug 22, 13:27

Er enig med mye av det Strand sier om Hadzic her. Dette er meget godt eksempel på god, fornuftig klubbdrift, og jeg tror neppe det er et alternativ å avslå millionbeløp for noen spillere akkurat nå. Samtidig er det klart dette vil svekke laget denne sesongen, og jeg frykter også neste sesong. Hadzic brukte ca ett år på å spille seg inn, og har nå de siste 10 kampene nærmet seg et svært godt nivå. Det kan vi imidlertid ikke la gjenta seg til neste år, hvor vi er nødt til å ha en svært god tropp fra start for å gjøre et ordentlig forsøk på topp 2. Når vi nå erstatter Hadzic, er vi derfor avhengige av at han raskere tar nivået enn Hadzic, for at vi ikke skal være svekket inn mot neste sesong, sammenlignet med om vi beholdt Hadzic. 

Drømmen min for denne overgangen er at vi bruker noe av pengene, det meldes om totalsum 2.2 millioner, til først å hente inn en solid erstatter på SM som kan bruke denne sesongen på å spille seg inn, og prestere svært godt neste fra og med runde 1 neste sesong. Resten av pengene brukes på en solid forsterkning på indreløperplass, midtbanen vår har vært elendig denne sesongen. Da står vi igjen med opprinnelig overgangsbudsjett til å hente inn en midtstopper og en spiss, og da tror jeg vi er godt rustet for å gjøre et helhjertet forsøk på opprykk i 2023. 

Samtidig som dette skjer, melder Joacim Heier at klubben har gitt Aleesami tillatelse til å snakke med andre klubber. Ingen stor overraskelse, ettersom han nå tydeligvis stiller bak både Tage og Jansson i køen for den andre stopperplassen. Jeg forventer dessuten at klubben ønsker en forsterkning på plassen, noe som gjør Aleesamis tilværelse i FFK nokså meningsløs. Det har vært snakket mye om Skeid, men også KFUM nevnes i f-bs artikkel. En god avgjørelse, Aleesami har prestert svært godt i PostNord, Ok i OBOS og det er ikke nok dersom vi ønsker Eliteseriespill. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340