Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 13 sep 07, 11:30

Her en tanke slengt ut i luften fra en som verken er medlem i PH, BRH, men som liker å gå på kamp en gang imellom.

 

Det ser ut til at PH er delt ganske likt med 50 % som støtter avgjørelsen om utestengelse og 50% som ikke støtter den. Det ser også ut til at svært mange bare ønsker en fin søndagstur en gang imellom, der hvor man kan sitte sammen med likesinnede og synge "koselige sanger", som enkelte her kaller det for. Og så har man de som virkerlig ønsker i tilnærmet 90 minutter med hopping og skriking. Slik jeg ser det så bør PH dele seg i 2 leire for å få dette til å fungere. Ser ikke bort fra at de som virkelig ønsker stemning på tribunen klarer å skape enda mer trøkk dersom de står litt for seg selv.

 

Min personlige mening er at jeg tror den haugen med skrikende fans vil vokse ganske mye raskere en de som ønsker å spise pølser i vaffel og drikke cola, frem for å synge i 90 minutter.

 

Kan dette være en løsning på "striden" som nå har oppstått?

 

Bare en tanke...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340