Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 sep 07, 15:04
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av ajg

i vedtektene til ph står det at formålet med ph er å støtte ffk verbalt og visuelt. folk som ikke gjør det skjønner jeg ikke at melder seg inn.

Dere vil ikke ha "små unger" på feltet og ikke "gamlinger" som kanskje ikke klarer å synge en hel kamp igjennom, så da bør det vel være aldersgrense for å melde seg inn da?

Om aldersgrensen hadde vært satt så er jeg helt sikker på at plankehaugen bare hadde vært halvparten av antallet de er idag.. Hvor skulle pengene plankehaugen får inn kommet fra? Gjør dere dugnad annenhver helg da?

Jeg er  medlem av plankehaugen (er STOLT av det),  men har plass på HT. Burde jeg egentlig si fra meg medlemskapet?

Men la meg understreke at jeg er enig i at "kjernen" i plankehaugen bør være "90 min syngende supportere", men ikke støt de andre unna for det.  Har dette blitt tatt opp andre steder enn på ffksupporter.net? Om ikke, skam dere

 

 


Nå sto det faktisk "folk på Plankehaugenfeltet". Men uansett... Føler ikke du en forventning til deg at du skal være med på sanger på hovedtribunen når muligheten byr seg, fordi du er medlem av PH? Det tror jeg. Og nei, vi skal ikke ha noen aldersgrenser for å få være med, og alle skjønner at det er ikke alle som har helse til å hoppe og synge seg hes hver kamp. Hvis man liker å sitte, og synge med når PH drar med andre tribuner er det fullt mulig å stå på hovedtribunen og samtidig være medlem av PH. Det skal ikke være noe som skulle tilsi noe annet. Det jeg snakker om 
er folk som faktisk har mulighet og helse til det, men bare ikke gidder fordi de føler de driter seg litt ut
eller føler det er under deres verdighet eller, ja... hva enn deres tamme unnskyldinger måtte være.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340