Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 25 jun 07, 13:22

Opprinnelig postet av FFK Forever
For første og forhåpentligvis siste gang holdt jeg kjeft i 80 minuter av kampen.
Grunn? At noen mente at vi skulle synge samme sang i 90 minuter.
Er det virkelig mulig spør jeg meg selv. Hva i all verden var vitsen med dette.
Plankehaugen var mer ræva enn noen gang, stemmningen sugde
Og i andre omgang åpnet nesten ingen kjeften.
Og det værste av alt. Jeg skjønner folk jævli godt.
Når man blir påtvunget  å synge samme sang i 90 minutter mister man all engasjement og spontanitet.
Her har jeg stått på, kommet med forslag til nye sanger, kjøpt tromme
og prøvd å oppildne folk til å synge mer på kamper. Rett og slett bidratt til en økende Ultraskultur innad i Plankehaugen.
Når jeg spørte om hva som er vitsen med å synge samme sang i 90 minutter fikk jeg bare til svar:
Enten så synger du samme sang i 90 minutter eller så kan du stelle deg et annet sted!!!

Når man får en slik beskjed så får man jo virkelig lyst til å synge !!!!!!!!

NOT!!!

Jeg flyttet meg og holdt kjeft resten av kampen.

Fortsetter dette så setter jeg meg på hovedtribunen og holder kjeft resten av sesongen.



 

Skjønner ikke hva du/dere klager over. Er jo bare å stelle seg et annet sted da som du/dere i et tidligere innlegg her på forumet presiserte over en annen diskusjon nå nylig ("skjerp dere"). Jeg siterer dere igjen med deres egne ord: Vil dere ikke synge eller lage show så kjøp bilett på sittetribuna eller trekk litt ut til sidene. Slik at vi som står midt i kjernen og som ønsker å fullføre denne oppvisningen på 90 min kan få lov til å gjøre det uten at du/dere står og furter eller protesterer ved å synge på andre sanger enn det Zoran og veldig mange andre gjør. Det var stor enighet på å prøve å få dette til blant PH medlemmer og i samtlige busser som Zoran var innom. At "trøkket" uteble skyldes bl.a at plasseringa av bortesupportere på en gressbakke i vid bredde ikke er egnet for noen form for sang overhode. Zoran gjorde en bra jobb og trenger ikke idiotiske slengbemerkninger fra deg/dere.

 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340