Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 11 jun 07, 15:20
Endret: 11 jun 07, 15:24
Jeg har bitt meg i finger`n for å skrive noe altfor krast, så jeg åpner med dette:

Er dette seriøst?

I så fall vil jeg anbefale å heller benytte gratis templates, som det florerer av på nettet. Dette designet er et tilbakesteg fra det forrige, som også var utdatert den gang det kom. Når man nå da tar ett tilbakesteg fra det forrige, er det nesten imponerende.

Frames er det ingen som benytter lenger. Menyen er altfor treg og generelt lite brukervennlig. Nettsiden ser ikke lik ut i forskjellige nettlesere. Alt i alt kunne man ha lagd en like god nettside med en nettsidegenerator. Siden har et veldig 90-tallspreg.

denialsander påpekte et par gode ting som bør fikses dersom dere skal beholde designet. I tillegg bør skrifttype endres. Times New Roman (skrifttyper generelt med sariffer) gjør seg best på trykk - ikke på web. Prøv heller for eksempel innkjørte standardfonter som arial og verdana.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340