Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

adecco

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 des 06
Innlegg: 7

Lagt til: 19 des 06, 09:11

Espen som trener for mitt lag?!?

I natt har det blitt lite søvn. Mitt hjertes lag har ingen trener. Mitt lag er på desperat trenerjakt!

Og så dukker en gammel studentkompis opp som kandidat. For mitt hjertes lag!!

Hva skal jeg si da!? Blir synet mitt farget av alle diskusjonene på skolen, i kantina, på champions league-kampene vi så på Gudmund Pub sammen med resten av trener-studentene?!? 

Jo selvfølgelig blir man farget av dette.

Jeg har ikke så veldig peiling på hva som skal til for å bli "den rette" for en tippeligaklubb, men tenker jeg tilbake så var Espen Olafsen faktisk den av de andre studentene på NIH jeg hadde mest respekt for. Den som du alltid hørte litt mere på enn de andre. Den som jeg tok en ekstra runde med når jeg spurte fotballtrener-studentene om "hvorfor gjør Rosenborg det-og-det i den forrige Champions Leauge-kampen og ikke i den vi ser nå?!"

Ikke det at de andre fotballtrenerne fra skolen har slått så veldig igjennom etterpå (Rune Skarsfjord er den mest kjente - og ikke han til Fredrikstad - for Guds skyld!!!), men av dem så var Espen den av de jeg da tenkte kom til å bli god trener og som de oste naturlig autoritet av.

Så jeg tror faktisk jeg kan tenke meg at Espen kan bli trener for mitt hjertes lag.... 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340