Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 des 06, 20:50
Opprinnelig postet av oleberg

Gerrbrand og Kvsivik på benken? Hallo! Vi spiller i Norsk eliteserie. Tror du virkelig at det finnes så veldig mange bedre midtstoppere enn Patrick Gerrbrand i Norge? Tror du virkelig at det finnes så mange bedre venstre flankespillere enn Kvisvik i Norge? Det må väre det absolutt dummeste jeg har hört. Vi er ikke Real Madrid. Vi kan ikke ha råd til å ha så gode spillere på benken. Det må du vel skjönne du også.



Selvsagt skal vi ha ambisjoner om å ha et så bra lag at spillere som Gerrbrand og Kvisvik skal sitte på benken. Å si noe annet er dumt. Men er det realistisk? Neppe. Iallefall ikke de første åra - og etterhvert skal vel spillere som Kvisvik legge opp også.

(Når det gjelder Kvisvik har jeg et håp om at han trener en del kondisjon i vinter... Hans opptreden de siste 45 minuttene på cupfinalen var et godt eksempel på at kondisjonstrening har noe for seg; Kvisvik opererte innenfor en radius på størrelse med midtsirkelen - men på venstresiden. Jeg synes det var et under at ikke Eggen byttet ham ut. )

Uansett hvor mye gud Kvisvik er; med den midtbanen vi har nå, vil det bli vanskelig å se hvem som skal få "fast plass". Jeg gleder meg til å se våre nye ivorianske spillere, og jeg håper å se Stadheim i den formen han var for et par år siden.

Dersom Ivorianerne slår til, Brenne holder koken, Stadheim kommer i form, Berg fortsetter formstigningen, Ramberg forblir uskadd, Bjørkøy fortsetter formstigningen og Elvestad modner  - da er det ikke nødvendigvis lett å finne plass til en Kvisvik med mindre han er i knallform.  Er Kvisvik i form er han bedre enn de fleste.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340