Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 61 24

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 31 jul 06, 23:21
Opprinnelig postet av Lex
Er det hold i det du sier der sarpeleserII?

Costanza: Sløft er ikke ordet... det er helt forferdelig skuffende....flere av årskortplassene blir tomme for hver kamp som går og det er utrolig leit, takket være styret og deres treige arb. når det gjelder spillerkjøp

Lex: "Sløft" er heller ikke ordet, kanskje sløvt du tenker på ;)

Spennende med forsterkning i forsvaret, personlig tror jeg angriperne våre kommer til å løfte seg mye om vi får på plass trygghet i bakre rekker, så med en tidligere Arsenal-keeper og en tidligere Leicsterforsvarer er det lov å håpe på god poenghøsting utover høsten!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 06, 23:29
fb.no har også om denne spilleren

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jul 06, 23:45

- Patrik har fått et tilbud fra en klubb i Norge, sier Leicesters manager Rob Kelly til klubbens hjemmesider.

- Jeg kommenterer ikke enkeltspillere, sier leder i FFK, Bjørn Jensen til NRK mandag kveld.

Han vil ikke si noe om klubben er i forhandlinger med svensken. 

Er vel ikke så mye å lure på dette, han er nok klar i løpet av noen dager


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 aug 06, 00:16
Vel, han har jo ikke signert så så skråsikker er jeg ikke. Men håp finnes da i hengende snøre. Det røyk tydligvis en mann som var 95% klar forrige uke og Hammarby er jo på banen, sikkert flere som er interesert også.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


knullalik

Bedriftsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 3

Lagt til: 01 aug 06, 00:49
Endret: 01 aug 06, 00:56
Patrik är en jävligt bra/duktig spelare og, jag menar inget illa/dåligt, men jag tror ikke att han vill spille i tippeligans 2:a sämsta/dåligaste lag! Han säger att han har bra kontakt med Hammarby och kan vara nära en övergång till/spel i "Bajen". Väljer han att gå till/spille i FFK så ska ni vara jävligt lyckliga/glada!
Vad jag menar är: Patrik "totte" Gerrbrand är för bra för Fredrikstad.

The BAJARE has spoken!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 06, 01:03
Jeg sitter vel også med en følelse at dette er en spiller som ikke er helt i vår divisjon, men det var heller ikke Rami Shaaban...



GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 aug 06, 01:06
Opprinnelig postet av knullalik
Patrik är en jävligt bra/duktig spelare og, jag menar inget illa/dåligt, men jag tror ikke att han vill spille i tippeligans 2:a sämsta/dåligaste lag! Han säger att han har bra kontakt med Hammarby och kan vara nära en övergång till/spel i "Bajen". Väljer han att gå till/spille i FFK så ska ni vara jävligt lyckliga/glada!
Vad jag menar är: Patrik "totte" Gerrbrand är för bra för Fredrikstad.

The BAJARE has spoken!


Hvorfor spiller da Rami Shaaban Fredrikstad egentlig??
Det jeg mener er at ingenting er umulig,bare mann satser 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


knullalik

Bedriftsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 3

Lagt til: 01 aug 06, 01:18
Det som talar för att Totte ska gå till Fredrikstad är ju att ni har en bakk/försvarar kris vilket hammarby verkligen inte har så länge Max von Schlebrügge (våran bästa spelare) inte lämnar klubben eller någon blir skadad/injured og Totte är ju ingen spelare som nöter bänk/ är avbytare.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 aug 06, 02:20
Dere må ikke ta denne fyren alvorlig :)  Jeg har bodd noen år i stockholm, og har i det minste lært at bajen-fans omtrent kan sammenliknes med ham-kam supportere...

Det triste er at han har helt rett i at vi i øyeblikket er tippeligaens nest dårligste lag. Det er i det minste godt å se at det jobbes med skikkelige forsterkninger.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 aug 06, 06:13
Hadde vært konge å fått signert denna spilleren! Han er helt klart mannen som kan gå inn å spille sammen med Rajo og redde oss fra nedrykk i år! Har dessverre vanskelig for å tru at han skal velge oss foran Hammarby.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 06, 07:48
Endret: 01 aug 06, 07:51
Opprinnelig postet av keiko99
fb.no har også om denne spilleren



Bedre sent enn aldri, de er trege med nyheten.

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 01 aug 06, 08:55

Iflg Fotbolldirekt.com, ser det jo ut som om FFK ligger forran Hammarby i kampen om denne spilleren da! Det som også er gledelig å se, er at alle som omtaler spilleren, mener han er en klippe i midtforsvaret. En slik spiller sammen med Raijo, ville ikke vært så dumt Sjekk denne http://fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=20128   

Her står det at Fredrikstad ligger lengst fremme i kampen om signaturen til spilleren fra Leicester...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 01 aug 06, 11:05
Tyder jo på at FFK ledelsen fortsetter å jage spillere som ingen andre vil ha og at de velger kvantitet fremfor kvalitet. Eller...?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06
Innlegg: 135

Lagt til: 01 aug 06, 11:29

Etter hva som blir sagt om denne spilleren, virker ikke det som kvantitet! Jeg har troa på at FFK får en skikkelig fighter i bakre rekker ved å kjøpe denne spilleren! Ettersom Hammarby også har to kvalitets stoppere fra før, tror jeg ikke han går dit! Vil vel helst komme til en klubb hvor han har plass i første elleveren! Jeg har aldri sett spilleren live, så jeg vet ikke, men magefølelsen sier at han er god


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 aug 06, 11:40
Endret: 01 aug 06, 11:42
Opprinnelig postet av matkri

Etter hva som blir sagt om denne spilleren, virker ikke det som kvantitet! Jeg har troa på at FFK får en skikkelig fighter i bakre rekker ved å kjøpe denne spilleren! Ettersom Hammarby også har to kvalitets stoppere fra før, tror jeg ikke han går dit! Vil vel helst komme til en klubb hvor han har plass i første elleveren! Jeg har aldri sett spilleren live, så jeg vet ikke, men magefølelsen sier at han er god



Og dessuten bruker Hammarby nå en god del penger på å kjøpe Nkleko fri fra Viking. Selv om han er spiss og de i forveien har gode midtstoppere, så satser de nok ikke alverden på å få signet Patrik.

Jeg tipper han er klar for FFK innen et par dager og spiller midtstoper sammen med Tronseth på mandag.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 aug 06, 12:03
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tyder jo på at FFK ledelsen fortsetter å jage spillere som ingen andre vil ha og at de velger kvantitet fremfor kvalitet. Eller...?


Hvem vil du egentlig ha før du er fornøyd? John Terry kanskje?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 06, 12:04
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tyder jo på at FFK ledelsen fortsetter å jage spillere som ingen andre vil ha og at de velger kvantitet fremfor kvalitet. Eller...?


Hvem vil du egentlig ha før du er fornøyd? John Terry kanskje?

Jeg har vel på følelsen at kanogvetalt var litt sarkastisk...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 01 aug 06, 12:11
OK det Olavesen. Det er fort gjort å glemme å skru på ironi filteret.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 01 aug 06, 12:12
Auda... tok ikke den... altfor tidlig på morran...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 06, 12:18
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
fb.no har også om denne spilleren



Bedre sent enn aldri, de er trege med nyheten.
takk det samme

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 24 av 61 24

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f