Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 31 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 16 okt 07, 17:09

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
det siste jeg har lest her inne har han gjort det meget bra i sin klubb i finland og jeg tror nok han vil bli der også

Vuorinen er ikke engang i startoppstillingen til HJK om dagen. Har blitt byttet inn de siste kampene og før det ble han stort sett byttet ut i hver kamp en periode. Er 10 seriekamper siden han scoret sist... i juli måned. Ifølge vår finske venn som skriver på forumet fra tid til annen er jo Vuorinen skjøvet ut i kulden av den nye treneren i HJK. Lite tyder på at de ønsker å kjøpe ham fri for den rekordsummen de har fått forespeilet akkurat...

Hadde helt glemt Heavy jeg. Blir vel vår jobb å finne ny arbeidsgiver til ham da. Blir ikke lett....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 okt 07, 17:48
Endret: 16 okt 07, 18:02
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
det siste jeg har lest her inne har han gjort det meget bra i sin klubb i finland og jeg tror nok han vil bli der også

Vuorinen er ikke engang i startoppstillingen til HJK om dagen. Har blitt byttet inn de siste kampene og før det ble han stort sett byttet ut i hver kamp en periode. Er 10 seriekamper siden han scoret sist... i juli måned. Ifølge vår finske venn som skriver på forumet fra tid til annen er jo Vuorinen skjøvet ut i kulden av den nye treneren i HJK. Lite tyder på at de ønsker å kjøpe ham fri for den rekordsummen de har fått forespeilet akkurat...
au da. dette var ikke noe god nyhet for oss eller heavy, men da kan det hende han kommer tilbake til oss da jo..

---------------------------

http://keiko99.net


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 16 okt 07, 18:41
Trist for Voininen og trist for oss. Å spille ving for FFK2 vil neppe gjøre han bedre heller.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 okt 07, 19:42

Anders Prytz (Svak spiller som ikke holder TL nivå. stor mangel på fart som ikke kompenseres av plasseringsdyktighet)

Hans Erik Ramberg (vi har gashi, wehrmann, jonna og kjøper inn et midtbanetalent i thomassen)

Martin Elvestad (vet egentlig lite om hans kvaliteter/svakheter. men når man ikke slipper til er det ikke på grunn av alderen...)                                                                                                                                                                                        

Christian Berg (har sansen for denne spilleren som har lagt ned en fin innsats når skadefri, problemet er at berg altfor ofte er skadet og ville vært et usikkert kort å satse på)     

Miikka Multaharju (innehar ferdigheter som ikke holder TL nivå, innsatsen upåklagelig, men kjøper ikke argumentet om at multe er en viktig "potet" i FFK)

øivind hoås (har fått svært mange sjanser i FFK drakta, kun tidvis suksess, ser talentet men ikke viljen)
     
Rami Shaaban (Av økonomiske årsaker er dette rett tidspunkt å selge rami på, samt ønsker jeg ikke umotiverte spillere i troppen, staw og braathen er fremtidens keepere)

Vuorinen (flopp...)

Anders Stadheim (faller igjennom, var engang i tida et stort talent, men har stagnert kraftig. får ikke lenger starte for middelmådige sogndal i adecco`n)

Brian west (virker å være fryktelig hemmet av skader siste sesongene,trist. brian var favoritt spilleren min tidligere, han og markus var et fantastisk spisspar. nå er han overflødig i en angrep bestående av tarik, gardar, fofana og tegstrøm)

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 16 okt 07, 19:46
Opprinnelig postet av HotDream

Det nærmer seg sesongslutt og status skal gjøres opp. Hvilke spillere bør vi selge og hvilke bør vi kjøpe, eventuellt fornye med?

Jeg mener følgende bør finne seg ny arbeidsgiver:
Anders Stadheim, en flopp i FFK
Øyvind Hoås, en mann som har fått sjanser i "bøtter og spann" og som dessverre ikke har innfridd.
Anders Prydz, holder ikke nivået
Brian West, over toppen og vil få store problemer med å få plass på laget. Han går dessuten på "ikke EU-kvoten"
Rami Shaaban, god keeper, men dessverre ute i media å syter om at han vil bort annenhver uke.

Når det gjelder nye navn så har jeg ikke så mye å bidra med, men mener vi trenger en ny venstreback og en kantspiller...



helt enig med alt HOÅS kunne faan meg ha sendt oss videre i Cupen men så bommer han    til å med jeg kunne klart å score på den gedigne sjansen !

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 okt 07, 20:33
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av HotDream

Det nærmer seg sesongslutt og status skal gjøres opp. Hvilke spillere bør vi selge og hvilke bør vi kjøpe, eventuellt fornye med?

Jeg mener følgende bør finne seg ny arbeidsgiver:
Anders Stadheim, en flopp i FFK
Øyvind Hoås, en mann som har fått sjanser i "bøtter og spann" og som dessverre ikke har innfridd.
Anders Prydz, holder ikke nivået
Brian West, over toppen og vil få store problemer med å få plass på laget. Han går dessuten på "ikke EU-kvoten"
Rami Shaaban, god keeper, men dessverre ute i media å syter om at han vil bort annenhver uke.

Når det gjelder nye navn så har jeg ikke så mye å bidra med, men mener vi trenger en ny venstreback og en kantspiller...



helt enig med alt HOÅS kunne faan meg ha sendt oss videre i Cupen men så bommer han    til å med jeg kunne klart å score på den gedigne sjansen !

Synes du ikke at du burde holde deg for god til å skylde på ên allerede utskjelt stakkar når ingen på laget gidder å jobbe. Det var ikke Hoås sin skyld at vi ble lekt med av et 2.div lag. 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 okt 07, 20:59

Tror han snakker om UEFA-cupen... Kontrakta til Hoås går ut etter denne sesongen, så han blir vi "kvitt" relativt lett. Heavy er vanskeligere å bli kvitt ettersom ham må selges. Samme gjelder Stadheim. Så de to spillerene blir å finne i troppen til neste år også. West er i samme båt.

 

En ny keeper må vi ha inn hvis/når Rami blir solgt. Ser også for meg en høyreback som erstatter for PAC, kan ev bruke Multe som fast hb. Erstatter/backup for Kvisvik er også lurt å skaffe nå, siden kariæren hans er på hell.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 okt 07, 21:00
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av HotDream

Det nærmer seg sesongslutt og status skal gjøres opp. Hvilke spillere bør vi selge og hvilke bør vi kjøpe, eventuellt fornye med?

Jeg mener følgende bør finne seg ny arbeidsgiver:
Anders Stadheim, en flopp i FFK
Øyvind Hoås, en mann som har fått sjanser i "bøtter og spann" og som dessverre ikke har innfridd.
Anders Prydz, holder ikke nivået
Brian West, over toppen og vil få store problemer med å få plass på laget. Han går dessuten på "ikke EU-kvoten"
Rami Shaaban, god keeper, men dessverre ute i media å syter om at han vil bort annenhver uke.

Når det gjelder nye navn så har jeg ikke så mye å bidra med, men mener vi trenger en ny venstreback og en kantspiller...



helt enig med alt HOÅS kunne faan meg ha sendt oss videre i Cupen men så bommer han    til å med jeg kunne klart å score på den gedigne sjansen !

Synes du ikke at du burde holde deg for god til å skylde på ên allerede utskjelt stakkar når ingen på laget gidder å jobbe. Det var ikke Hoås sin skyld at vi ble lekt med av et 2.div lag. 

 

hehe, trodde du mente mot Hammarby nå. Burde jo scora på slutten der og

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 16 okt 07, 22:17
Endret: 16 okt 07, 22:20
Ser at mange tror at Elvestad ligger i faresonen, men er ikke han fremdeles junior? Skulle vi da også kaste ut resten av juniorlaget fordi de ikke er gode nok for a-laget enda? Elvestad er ung, og trenger tid, og jeg tror ikke det blir særlig lett å ta fra Kasey, Ardian eller Jonna spilletid. Men når de forsvinner har han sikkert utviklet seg til å bli en meget god spiller. Nå må vi tenke langsiktig! Burde vi ikke ta vare på og ikke minst satse på de egenproduserte (vi gjør jo det allerede til en viss grad, men jo fler desto bedre mener nå jeg). At vi låner han ut slik at han får verdifull erfaring er jeg derimot veldig for.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5400

Lagt til: 16 okt 07, 22:27
Endret: 16 okt 07, 22:39
Han er vel sisteårs junior neste sesong, men proffkontrakten hans går ut etter denne sesongen hvis jeg ikke tar helt feil. Det jeg er skeptisk til er om han vil (eller om det er mulig) gå tilbake til en juniorkontrakt, eller om klubben vil gi han et nytt kontraksforslag som A-lagsspiller. Så det er på grunn av kontrakssituasjonen hans jeg er skeptisk.

Men i rent det hadde absolutt vært bra å ha han med videre, men jeg er som sagt usikker.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5520

Lagt til: 17 okt 07, 09:50
Elvestad er på samling med U-18 landslaget i disse dager ifølge Grönhagen. Kan ikke se at han har spilt seg ut av stallen slik jeg har sett ham i noen kamper på 2. laget. Det er mer som tyder på at Multe, Berg og Hoås ikke får fornyet kontrakt. Sjøberg blir nok ikke kjøpt, og Stadheim og Vuorinen blir forhåpentligvis solgt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 okt 07, 10:09
Endret: 17 okt 07, 10:10
Synes Multaharju bør vurderes å ta med videre på grunn av sin anvendelighet, men bare dersom vi ikke får inn en bedre "potet". Multaharju er tross alt langt fra noen stjernespiller, og en av de som bør gå ved slanking av stallen.

Det samme gjelder Sjöberg. Jeg synes det er en spiller man bør vurdere å forlenge med, men samtidig er det en vurderingssak opp mot hvor dyr opsjonen er, og om Sjöberg har lyst til å spille "andrefiolin" i FFK. Jeg tror ikke han danker ut verken Gerrbrand eller Piiroja på stopperplass med det første. Likevel en solid spiller som kan spille over hele forsvarsfireren, men noen sideback er han ikke for det!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5520

Lagt til: 17 okt 07, 11:18

Opprinnelig postet av Holters
Synes Multaharju bør vurderes å ta med videre på grunn av sin anvendelighet, men bare dersom vi ikke får inn en bedre "potet". Multaharju er tross alt langt fra noen stjernespiller, og en av de som bør gå ved slanking av stallen.

Det samme gjelder Sjöberg. Jeg synes det er en spiller man bør vurdere å forlenge med, men samtidig er det en vurderingssak opp mot hvor dyr opsjonen er, og om Sjöberg har lyst til å spille "andrefiolin" i FFK. Jeg tror ikke han danker ut verken Gerrbrand eller Piiroja på stopperplass med det første. Likevel en solid spiller som kan spille over hele forsvarsfireren, men noen sideback er han ikke for det!

 

Enig med deg. Men jeg tolket Grönhagen dithen at stallen skal slankes til litt over 20 spillere. Desuuten var han klar på å ta opp nye unge lokale talenter. Dessuten ønsket han seg offensive backer og en kantspiller som kan utfordre en og en. Dermed fant ikke jeg plass til Multe eller Sjöberg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 okt 07, 11:37
Endret: 17 okt 07, 11:37
vi har ikke nok stoppere om ikke vidar kommer 100 % tilbake derfor håper jeg vi beholder sjøberg

---------------------------

http://keiko99.net


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 18 okt 07, 17:22
en vanskelig situasjon gor Martin, mener vel han burde vert leid ut til en 1. divisjonsklubb neste år, med den midtbanen FFk har i dag vil han bli lett er jeg redd for. Men kan utvikle seg godt i en 1. divisjonsklubb, Da kan han kankje om et år eller to komme tilbak og bidra positivt med mye spilletid..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 okt 07, 18:18

Opprinnelig postet av keiko99
vi har ikke nok stoppere om ikke vidar kommer 100 % tilbake derfor håper jeg vi beholder sjøberg

Hjertens enig. Har veldig sansen for Vidar M, men jeg er bekymret for den skaden hans. Kneskader er ofte langvarige greier.

Dessuten er vel Sjøberg med all respekt en bedre midtstopper, er han ikke? Kan ikke se en eneste grunn til å hive ut Sjøberg igjen. Bra spiller og bra type å ha i laget, e.m.m.

---------------------------

Det er helt vanvittig det som skjer rundt Morgan Andersen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 07, 00:34
hva med Miika Koppinen og Mikael Dorsin ?

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 19 okt 07, 00:42

dorsin hadde jeg ikke sagt nei takk til

men koppinen..... 

sånn som han ble av kledd på stadion nei takk


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 19 okt 07, 08:25
Opprinnelig postet av Martin

dorsin hadde jeg ikke sagt nei takk til

men koppinen..... 

sånn som han ble av kledd på stadion nei takk

Tenk åssen han spilte mot Chelsea da. Se ellers på VG børsen gjennom året.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 19 okt 07, 11:48
Opprinnelig postet av Martin

men koppinen..... 

sånn som han ble av kledd på stadion nei takk

Miika Koppinen hadde ikke vært meg i mot. Sammen med RBK hadde han en dårlig dag på Fredrikstad Stadion sist, men i stedet for å fremheve at Koppinen er dårlig ville jeg heller ha sagt at FFK var veldig gode den kvelden.

Bortsett fra at jeg ikke helt ser det store behovet for en ny midtstopper, men det er en annen sak.

---------------------------

Det er helt vanvittig det som skjer rundt Morgan Andersen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 31 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340