Husk meg
Brukernavn
Passord

Den jæv..... hesten igjen....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 03 okt 07, 13:23

Igjen er den hesten dratt frem i media. Men jeg ønsker bare å kommentere en ting til det Ulf sier i nettutgaven av demokraten idag.

Han sier at de følte at det fulgte med en forpliktelse med hesten. Det må jeg jaggu meg kalle en fin gave. En gave som forplikter at man bruker 70.000 i året på den. Da hadde jeg jaggu blitt irritert på den som ga meg en slik "gave".

Er det noen andre enn, Ulf B., som hadde vært villige til å ta imot en slik "gave"?

 


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 03 okt 07, 13:27
Hmm, får meg til å minne meg på sitatet:  Hadde min bil varit en hest, så hadde jag skjutit den!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 07, 16:58
Håper og tror at den hesten blir pålegg, eller gitt bort til ei lita jente, på neste årsmøte. Kanskje Plankehaugen kan arrangere julebord med hestekjøtt på menyen?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 okt 07, 17:07
Den Hesten bør selges umiddelbart for hestehold er langt utenfor hva PH skal drive med.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 03 okt 07, 17:42

Kanskje Ulf Berg har den i dyrehagen sin på Lund??

 

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 03 okt 07, 17:46
Opprinnelig postet av jambo

Igjen er den hesten dratt frem i media. Men jeg ønsker bare å kommentere en ting til det Ulf sier i nettutgaven av demokraten idag.

Han sier at de følte at det fulgte med en forpliktelse med hesten. Det må jeg jaggu meg kalle en fin gave. En gave som forplikter at man bruker 70.000 i året på den. Da hadde jeg jaggu blitt irritert på den som ga meg en slik "gave".

Er det noen andre enn, Ulf B., som hadde vært villige til å ta imot en slik "gave"?

 

 

Noen som vet hva man tjener på denne hesten? går det i overskudd i året er det jo en pluss? Man må jo ha penger...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 okt 07, 17:50

Det er her jeg mener Plankehaugen har fokusert for mye.

For nei,det handler ikke mest om penger for en supporterklubb. Eller jo, for Plankehaugen gjør det det. Men det burde ikke gjøre det!

Håper Plankehaugen i fremtiden fokuserer på å støtte laget. Bruk mer tid på tifo og på å inspirere folk til å synge på feltet!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 03 okt 07, 17:52
Mener jo ikke at PH skal være en cash konsern. Men en god supporter klubb tenger jo penger. Penger for å støtte laget best mulig. Billige buss turer feks. Hva gjør vel en hest om den gjør at fler reiser på borte kamper....

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 okt 07, 17:55

Det er mange som ikke drar på borteturer, uansett hvor dyrt det er.

Derfor mener jeg det er tull å drive med en sånn hest. Viktigere å hafokus på å støtte laget, enn at enkeltpersonere skal betale billigere for bussbilletter.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 03 okt 07, 17:59

Var kun ett eksempel, men tar ditt poeng. Mitt poeng (om enn skjult) er at at PH trenger penger... Jeg ser ikke at det å drive med en hest, utelukker å ha fokus på laget... Man slipper jo muligens noen dugnader også..

Det er fra min side selvfølgelig en forutsetning at denne hesten (hva hetern den?) tjener penger. En god slump også om det skal være noe poeng.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 okt 07, 18:02

Er jo selvfølgelig enig med deg. Men, det blir et veldig feil fokus når man bruker tid og penger på å ha en hest for å kanskje tjene penger isteden for å klare å få et par hundre mennesker til å ville synge i 90 minutter annenhver(helst hver) uke.

Når man klarer sistnevnte, da kan man utvikle seg økonomisk.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 07, 18:06
det jeg reagerer på her er at plankehaugen skryter av enstemmig.

henter fra f-b.no: Dette stemmer ikke, hesten var en gave fra Åpent Hus, hevder styret i Pressemeldingen. Gaven av det noe mer spesielle slaget ble tydelig godt mottatt av fotballsupporterne, siden man forteller om at et enstemmig årsmøte vedtok videre satsing på hesten.

skal dem skryte av dette måtte dem sendt ut en varsel til dem som ikke kan møte på slike møter om en mulighet for og gi sin stemme. ikke alle kan reise fra der dem holder til og til fredrikstad.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 03 okt 07, 18:08

Syns også forresten at tittelen på denne tråden er meget slem. Dette er på ingen måte hesten sin skyld  

Men er da så enig, ikke bare er jeg redd hester.. men mener de er best på brødskiva som sunde sa. Lurer på hvordan de andre supporter klubbene får kapital... Noen som vet?

---------------------------

hmm....


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 03 okt 07, 18:39

Opprinnelig postet av keiko99
det jeg reagerer på her er at plankehaugen skryter av enstemmig.

henter fra f-b.no: Dette stemmer ikke, hesten var en gave fra Åpent Hus, hevder styret i Pressemeldingen. Gaven av det noe mer spesielle slaget ble tydelig godt mottatt av fotballsupporterne, siden man forteller om at et enstemmig årsmøte vedtok videre satsing på hesten.

skal dem skryte av dette måtte dem sendt ut en varsel til dem som ikke kan møte på slike møter om en mulighet for og gi sin stemme. ikke alle kan reise fra der dem holder til og til fredrikstad.

Det blir alltid sendt ut et varsel på forhånd av styret som igjen referer til dato, tid og sted for generalforsamlingen. Samt en tidsfrist for når event saker skal være innmeldt hvis det skal taes med på møtet. Alle kan gi sin stemme og sin fullmakt skriftlig til event en kamerat, familie osv som kan stemme for deg hvis du er forhindret fra å møte.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 okt 07, 19:04
MA det jeg mente er at folk som bor i tromsø reiser neppe fra tromsø til fredrikstad.  jeg bor i mysen, men fikk ikke noe brev som det sto: vi skal stemme om en hest er du for eller mot hesten og ikke du kan møte så har du en mulighet til å sende dette pr mail.

---------------------------

http://keiko99.net


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 03 okt 07, 19:08
Alle sakspapirene ble lagt ut på plankehaugen.no og i Aristokraten før møtet. Hvis jeg ikke husker helt feil så ble det også sendt ut mail med varsel om dette. Der hadde du full mulighet til å sette deg inn i de forskjellige sakene og eventuelt gi fullmakt for din stemme til noen andre før møtet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 okt 07, 06:56
Hva heter hesten? Er den døpt enda? Hvorfor kunne vi ikke stemme over hva hesten skal hete? Hvofor har ikke jeg fått et hestenavnstemmeskjema i posten? Slapt av styret Noen fler som er skuffe over det?



Skuffet over det: JA ELLER NEI?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 04 okt 07, 09:47

Opprinnelig postet av bønna
Hva heter hesten? Er den døpt enda? Hvorfor kunne vi ikke stemme over hva hesten skal hete? Hvofor har ikke jeg fått et hestenavnstemmeskjema i posten? Slapt av styret Noen fler som er skuffe over det?



Skuffet over det: JA ELLER NEI?

Ja jeg...hadde kommet på DET navnet, men nå blir det nok ikke noe av

Jeg hadde tenkt å foreslå "Blakken" etter den i sangen i fola-fola Blakken.

 

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 07, 10:17
neste gave er en gris

---------------------------

http://keiko99.net


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 04 okt 07, 10:19

Opprinnelig postet av keiko99
neste gave er en gris

Hva med en Spekkhogger kansje he..he..

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f