Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk for meg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 sep 07, 08:03

Kjære forumdeltagere,

jeg anser meg for å være en "duganes" supporter* av FFK. Jeg er medlem i klubben, jeg reiser på de bortekampene jeg har mulighet til å reise påog jeg reiser på de hjemmekampene jeg har mulighet til å reise på og jeg bruker penger på klubbstæsh til voksne og barn. Kamper jeg ikke får sett sees på TV/Nett. Hvis resten av familien hadde visst hvor mye penger jeg bruker på FFK hadde jeg fått reiseforbud. ;)

Jeg har bodd utenfor Fredrikstad i store deler av mitt liv, faktisk nesten hele, men har alltid fulgt med på FFK - I lange perioder svært lattermild over klubbens hodeløse satsing før "revolusjona kom" i form av KTE og opprykksfesten som varte i mange år.

Jeg har fulgt stort sett alle debattene her inne siden jeg oppdaget forumet. Mange har jeg deltatt i selv - andre har jeg vært passiv leser av. Jeg har postet over 2.000 innlegg her inne, deltatt i mange positive, opphetede og tidvis morsomme debatter. Det har vært lange og gode diskusjoner rundt formasjoner, spillertyper, og klubben generelt - diskusjoner som har krevd litt og vært litt utfordrende.

Ifjor tok jeg en hvilepause fra forumet fordi jeg nådde et stadium av grenseløs frustrasjon, først og fremst fordi det var en del her inne som brukte kreftene sine på å være negativ mot FFKs egne spillere (Hoås, Toth, osv) fremfor til å bidra positivt.

I år har det blitt endringer. Desverre ikke til det positive, selv om det begynte bra.

Etter å ha lest de ekstremt mange kommentarene, som først og fremst har kommet i kjølvannet av den såkalte "Zoran"-saken (tidligere - og fortsatt - rundt BRH), med stadig mer omfattende hetsing av forumdeltakere, tydelig mangel på det jeg vil kalle folkeskikk, fravær av interesse til å ta til seg andre personers synspunkt (det er faktisk ikke en spesielt positiv egenskap å ikke være villig til å se ting fra flere sider) og direkte ufine personkarakteristikker (enkelte burde kanskje fått en langvarig, ikke-frivillig ferie fra forumet),  har jeg bestemt meg:

Dette orker jeg ikke lenger å bruke tiden min på.

Jeg tar med dette en pause. Mulig den blir lenger enn forrige gang. Mulig den blir permanent. Takk til alle som bidrar positivt her inne!

* I forhold til ordbokas definisjon: "suppor`ter m2 (eng., av *support `støtte`) tilhenger en fotballklubbs s-e"

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 sep 07, 08:30

Alltid de beste som gir seg først. Ja ja, vi skal prøve så godt vi kan å holde barrikadene i mellomtiden.

Take it easy, dude.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 sep 07, 09:26

All ære og respekt min gode mann...

Håper du stikker hodet innom igjen senere

 

Jeg har på ingen måte tenkt å gi meg før jeg får medlemmene av ""barnehagen" til å oppføre seg... 

 

Adieu...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 sep 07, 09:31
Takk for nå, denialsander. Du har vært en motvekt mot det meningsløse. Håper pausen din ikke blir alt for lang.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 sep 07, 09:34

Jeg er en sterk motstander av sensur. At folk har forskjellige MENINGER på et forum som dette, er en selvfølgelighet. Jeg synes at den veldig liberale linja moderatorene på ffksupporter.net har lagt seg på, i det store og hele har vært en god ting.

Det viser seg dog at det er noen "debattanter" her inne som, for å si det på godt norsk, rett og slett ikke klarer å oppføre seg, og jeg har derfor begynt å lure på om moderatorene kanskje burde begynne å innføre en NOE strengere linje allikevel.

Når det generelle nivået når et såpass lavt nivå at de som utmerker seg POSITIVT her, som denialsander, ikke gidder mer, da lurer jeg vel enda litt mer på akkurat det...

Håper du kommer tilbake snart, denialsander! Jeg regner med at vi får tatt noen fotballdiskusjoner i "real life" i mellomtida.

---------------------------

Svensk magi!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 07, 09:38
Hei denialsander. synd det, men jeg respekterer dtt valg. Håper å se deg her igjen

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 sep 07, 11:30
Beklagelig at du drar, dine innlegg er som regel gode og interessante å lese.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 sep 07, 11:44
Synd du drar, men det er ditt valg. Du kommer vel tilbake håper jeg

---------------------------

Hiv styret!!!!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 18 sep 07, 14:01
Takk for gode innlegg, denialsander. Satser på å se signaturen din her inne igjen, jeg.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 sep 07, 18:53
Endret: 18 sep 07, 19:29
Opprinnelig postet av denialsander

Jeg tar med dette en pause. Mulig den blir lenger enn forrige gang. Mulig den blir permanent. Takk til alle som bidrar positivt her inne!

Slår meg på den og gjør det samme,får se om jeg kommer tilbake neste år

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 07, 19:31
Endret: 18 sep 07, 19:33

Opprinnelig postet av denialsander
(...) Etter å ha lest de ekstremt mange kommentarene, som først og fremst har kommet i kjølvannet av den såkalte "Zoran"-saken (...)

 

Særdeles beklagelig, denialsander.

Du har i hvert fall fremstått som en av de mest seriøse skribentene her inne.

Men som Zoran selv sa det;  (...)"denne saken har kun tapere".

Håper virkelig du kommer tilbake når freden igjen senker seg...

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 18 sep 07, 19:54
Lykke til videre med tippingen.

---------------------------

Gashi!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 18 sep 07, 20:00

Støtter den! Har vært bruker av forumet en stund men i det siste så frister det mindre og mindre. Enkelte er mest opptatt av og fortelle andre hvor teite, dumme, store idioter, medgangssupportere etc. enn å diskutere sak og klubb.

 

Stå samlet og støtt klubben NÅ! Det er det som trengs mer enn noen gang. Nå har vi noe stort på gang....

---------------------------

jorhan


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 sep 07, 20:17

Man legger jo alltids merke til hvem som har noe ordentlig og si, og hvem som er ute etter å lage faen.

Du bemerket deg ovenfor meg tidlig, som veldig ordentlig. Du har et godt språk, som er godt og lese, og mye klokt å si. Både fotballfaglig og det som skjer utenfor banen.

Så, takk for nå! :)

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 18 sep 07, 21:05
Helt enig med at det er for mye syting her inne.....

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 07, 23:34
Endret: 18 sep 07, 23:45
Opprinnelig postet av paco
Slår meg på den og gjør det samme,får se om jeg kommer tilbake neste år

 

Helt unødvendig.

Det holder faktisk med å skifte til et annet "nick"... 

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 sep 07, 11:37
Opprinnelig postet av paco
Slår meg på den og gjør det samme,får se om jeg kommer tilbake neste år


Ikke få meg til å le paco, så fort overgangsvinduet åpner er du på plass med usannheter og bombastiske innlegg, det klør rett og slett for mye i fingra i sånne stunder

Om det er under "paco" er uvisst ...

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 19 sep 07, 18:22

Meget trist å høre Denialsander. Du representerer fornuften her inne, og skriver mye som går inn rett og slett. Føler meg medskyldig i det lave nivået her inne, og skal skjerpe meg.

 

Håper du kommer på bedre tanker. Ha det riktig godt så lenge.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340