Husk meg
Brukernavn
Passord

Joakim Sjöhage til Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 jul 07, 22:54
Nå slipper vi snart flere spekulasjoner om denne mannen til FFK:

Elfsborgs forward Joakim Sjöhage ser ut att vara förlorad för allsvenskan. Enligt norska källor har ligatvåan Brann inlett förhandlingar med Elfsborg om att få knyta till sig Sjöhage.

- Det finns klubbar som visat intresse för Sjöhage, men jag tänker inte gå in på vilka, säger Elfsborgs sportchef Stefan Andreasson.

(...)

Men i dagsläget ligger alltså Brann närmast en underskrift från den lovande anfallsspelaren.

www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/559046.html

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 02 jul 07, 23:01

Lurer på hva som skjer med spissene i Brann nå...

Winters,Sæternes og Helstad.. Ingen av dem vil vel slite benken?? Tviler sterkt på at Sjöhage vil slite benken i Brann..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 jul 07, 23:02
Vi trenger en av de...samme hvem...kom kom

---------------------------

Heia FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 23:02

Opprinnelig postet av Holters
Nå slipper vi snart flere spekulasjoner om denne mannen til FFK:

Elfsborgs forward Joakim Sjöhage ser ut att vara förlorad för allsvenskan. Enligt norska källor har ligatvåan Brann inlett förhandlingar med Elfsborg om att få knyta till sig Sjöhage.

- Det finns klubbar som visat intresse för Sjöhage, men jag tänker inte gå in på vilka, säger Elfsborgs sportchef Stefan Andreasson.

(...)

Men i dagsläget ligger alltså Brann närmast en underskrift från den lovande anfallsspelaren.

www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/559046.html


Hvilke norske kilder har kommet med dette Holters ?? Jeg finner ingen. Eneste jeg ser er at de diskuterer det på VGD, og der er det ikke noe nytt.


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 02 jul 07, 23:06
Drit i denne middelmådigheten fra Sverige og hent klubbløse Robbie Fowler NÅ! Terje Høilli har fint råd til å sponse lønna hans noen år, og vi snakker tross alt om en spiller som vil få Daniel Nanskog til å se ut som en småguttespiller.

---------------------------

math


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 02 jul 07, 23:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvilke norske kilder har kommet med dette Holters ?? Jeg finner ingen. Eneste jeg ser er at de diskuterer det på VGD, og der er det ikke noe nytt.

Har vel ikke en dritt å si om det er norske, ukrainske, tsjekkiske, latviske, amerikanske, australske, eller hvilket land en aktuell spiller skulle ha spilt i, kilder vel? Fotballskanalen (Svensk TV4) er like troverdige som TV2 eller NRK om du vil. De gikk for eksempel tidlig ut med Anders Grönhagen til FFK før det var snappet opp i media her til lands.

Jeg tipper dette er en sak på FXT eller noen andre norske nettsteder i morgen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jul 07, 23:10
støtter holters..

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 23:13

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvilke norske kilder har kommet med dette Holters ?? Jeg finner ingen. Eneste jeg ser er at de diskuterer det på VGD, og der er det ikke noe nytt.

Har vel ikke en dritt å si om det er norske, ukrainske, tsjekkiske, latviske, amerikanske, australske, eller hvilket land en aktuell spiller skulle ha spilt i, kilder vel? Fotballskanalen (Svensk TV4) er like troverdige som TV2 eller NRK om du vil. De gikk for eksempel tidlig ut med Anders Grönhagen til FFK før det var snappet opp i media her til lands.

Jeg tipper dette er en sak på FXT eller noen andre norske nettsteder i morgen.

Det står da i linken at de har snappa opp det fra norske kilder, og da lurer jeg på hvor ?? Og så lenge jeg ikke finner noe i Norge så skjønner jeg ingenting.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 23:14
Endret: 02 jul 07, 23:18

Opprinnelig postet av keiko99
støtter holters..

Støtter Holters i hva ?? Jeg er ikke i mot Holters her jeg vel. Hvor kildene kommer fra er meg revnende likegyldig. Det er ikke Fotbollskanalen ( TV 4 ) som er først ute her. De har snappa det opp i fra Norge. De skriver jo det selv.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 jul 07, 23:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
støtter holters..

Støtter Holters i hva ?? Jeg er ikke i mot Holters her jeg vel. Hvor kildene kommer fra er meg revnende likegyldig. Det er ikke Fotbollskanalen ( TV 4 ) som er først ute her. De har snappa det opp i fra Norge. De skriver jo det selv.

 

Har du sjekka Brann sine sider da?

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 07, 23:27
Endret: 02 jul 07, 23:29
Opprinnelig postet av KeJ

Har du sjekka Brann sine sider da?

Nei, skal gjøre det nå. Har tenkt bare på aviser hittil.

Ingenting på hjemmesiden deres heller.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 02 jul 07, 23:32
Syntes vi går glipp av alt som er av spillere jeg  . Henger ikke med på en dritt

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 07, 00:05

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Syntes vi går glipp av alt som er av spillere jeg  . Henger ikke med på en dritt

Eh, Wehrman?

Uansett, det virker ikke som Brann-fansen er helt glade for å få denne spillere. På VGD var det mange skeptiske gitt, he he.

Ka i H#¤%#¤ ska vi med han der?

Her snakker vi velkomsthilsen!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 07, 12:02

Tror Sjøhage kunne være mannen for FFK.

Spesielt dersom de tenker på å selge Tarek i nær framtid, enten denne eller neste sesong.

Dersom også nå Brann viser sin interesse og FFK taper den kampen, kunne jo Sæternes bevege seg til FFK (f.eks).

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 05 jul 07, 00:55

Sjöhage e velkommen til Brann - vi har jo to usikre spisser i Sæternes og Winters. Tror nok (og håper) Sæternes signerer kontrakten. Han har fått tilbudt 2 årskontrakt, men ønsker visstnok 3 år (siste kontrakten han signerer i karrieren) Winters har åpnet for signering av ytterligere 1 år - avhengig av familiesituasjonen...

Sjöhage e et ubeskrevet blad for undertegnende, men etter ka eg har lest i avisene og på nettet virker han ganske spennende (i tillegg til at han e så ung). Det blir spennende å se han i aksjon mot Stabæk...


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 05 jul 07, 09:36

Rundt 2,5 mill var overgangssummen på ifølge BT.

Synd FFK ikke var med denne gangen, tror han kunne vært noe for fremtiden..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jul 07, 16:32
Opprinnelig postet av Oslo

Rundt 2,5 mill var overgangssummen på ifølge BT.

Synd FFK ikke var med denne gangen, tror han kunne vært noe for fremtiden..

Jøss! Da gikk han på billigsalg... Var det ikke snakk om 10 millioner før sesongstart?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 05 jul 07, 17:10
Opprinnelig postet av dalen

Sjöhage e velkommen til Brann - vi har jo to usikre spisser i Sæternes og Winters. Tror nok (og håper) Sæternes signerer kontrakten. Han har fått tilbudt 2 årskontrakt, men ønsker visstnok 3 år (siste kontrakten han signerer i karrieren) Winters har åpnet for signering av ytterligere 1 år - avhengig av familiesituasjonen...

Sjöhage e et ubeskrevet blad for undertegnende, men etter ka eg har lest i avisene og på nettet virker han ganske spennende (i tillegg til at han e så ung). Det blir spennende å se han i aksjon mot Stabæk...


I FFK får Sæternes en 3-årskontrakt garantert, og får spilletid selv om han spiller dårlig, så velkommen til oss, Bengt!

..å få Robbie Fowler til FFK er vel like lett som å få Pavarotti til å synge på City Scene!
Men han er velkommen i mine øyne, alle tidligere Leeds-spillere er det!

---------------------------

FFK for alltid!


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 12 jul 07, 01:17

Vel, til de som lurte på ka Brann skulle med 4 spisser trenger vel ikkje lure mye lenger...

Sæternes til OB for 2,2 mill

Winters forlater ved serieslutt

Dermed har vi 2 spisser (Helstad og Sjöhage), samt TF Ludvigsen på utlån. Spm e om Brann ønsker å hente TFL tilbake, eller om de vil prøve å selge ham.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 jul 07, 15:22

Opprinnelig postet av RuneT

I FFK får Sæternes en 3-årskontrakt garantert, og får spilletid selv om han spiller dårlig, så velkommen til oss, Bengt!

Akkurat det vet jeg ikke, med Grønhagen ved roret. Den værbitte svensken ser ut til å ha pondus nok til å sette ut hvem det skal være om ikke prestasjonene er gode nok. Dessuten ser det ut til at han foretrekker å bruke unge spillere fremfor de etablerte hvis han er i tvil. Forøvrig en strategi jeg har stor sans for.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340