Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut og inn

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 07, 12:04
sier bare ja takk uansett jeg.. kan jo drømme da FFK1903 selv om jeg tolket det feil

---------------------------

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 mai 07, 15:06
Endret: 23 mai 07, 15:07
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det er ikke mange ex FFK spillere jeg ønsker tilbake, men rangere Olof Watson, Markus Ringberg, Bjørnar Johannesen og Stian Johnsen foran Risholt. At han gjør det bra på svensk adeccoliga nivå overasker ikke.

 

Da tenker du mer med hjerte enn med hodet regner jeg med. For det er bare en av disse som er i nærheten av samme nivå som Risholt, og det er Ringberg.

 

En Risholt i form, ville uten tvil vært en spennende tilvekst for klubben.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 23 mai 07, 16:21
Opprinnelig postet av Topscorer
En vi burde satse på er Espen Ruud fra Odd Grenland. Dyktig h.back som er ung og straks klar for landslaget. Dette burde være mannen som tar over PAC sin plass.


Enig i vurderingen din at vi burde satse på unge og sultne spillere, men Ruud er nok desverre ekstremt overpriset.

Men kanskje vi kunne prøvd oss på Nisja i Bryne?
Han har er 20 år, er tatt ut i U21-troppen, har kontrakt med Bryne ut sesongen og har akkurat takket nei til å forlenge med Bryne. Han har forøvrig allerede rukket å spille over 100 A-kamper for Bryne.
Han kan ifølge Bryne sin hjemmeside brukes sentralt på midten, som høyre ving og som høyre back.
Det hadde passet bra med en ung og sulten spiller som kan bekle begge posisjonene på høyresiden syns jeg.

(http://fotball.smp.no/forstediv/article81216.ece)

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 23 mai 07, 16:28
Opprinnelig postet av Vlad

får jeg tilbake Risholt skal jeg faen meg... eh...gjøre ett eller annet krejsi i ren gledesrus..

Ja, Risholt ser jeg gjerne i FFK igjen En skikkelig terrier når han er i form. Han står høyt oppe på min liste over tidligere FFK-spillere som jeg gjerne ser i den rød/hvite drakta igjen.

Stian Johnsen og Olof Watson som er nevnt her, er ikke spillere jeg savner nevneverdig. Johnsen hadde en knallseong i 2 div, før han ble skadet, men holder ikke nivået i TL pr dags dato. Olof var en spennende spiller, men herjer vel ikke akkurat i TL. Ikke noe bedre enn de vi har fra før, så da ser jeg ingen grunn til å hente ham.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 mai 07, 18:46
Risholdt ga alt og kjempet for laget. Jeg føler at det er slike typer som kan bidra sterkt til at vi overlever i tippeligen i år. Når han ble gitt bort satt jeg kaffen fulstendig i halsen (det var bare ansettelsen av MA som overgikk dette). Jeg husker mange var forbannet fordi Ringberg forsvant men han ble det i alle fall betalt skikkelig for i motsetning til Risholdt. Slik midtbanen vår er nå (uten Brenne) så trenger vi en tye som Risholdt.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mai 07, 19:58
Som vanlig husker folk bare de gode tidene og glemmer alle de kampene Risholt, Ringberg og co var møkkræva...    Savner ikke Risholt. Stor i perioder, usynlig i de fleste..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 23 mai 07, 20:27
Opprinnelig postet av Husgutt
Som vanlig husker folk bare de gode tidene og glemmer alle de kampene Risholt, Ringberg og co var møkkræva...    Savner ikke Risholt. Stor i perioder, usynlig i de fleste..
Skål

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 23 mai 07, 20:33

Opprinnelig postet av Husgutt
Som vanlig husker folk bare de gode tidene og glemmer alle de kampene Risholt, Ringberg og co var møkkræva...    Savner ikke Risholt. Stor i perioder, usynlig i de fleste..

 

at Roger var usynlig i de fleste må jeg si meg veldig uenig i gitt !!! sesongen under jævla drillo var ikke slik den skulle.. Før det...Konge for faen !!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 23 mai 07, 22:55
Opprinnelig postet av Vlad

Opprinnelig postet av Husgutt
Som vanlig husker folk bare de gode tidene og glemmer alle de kampene Risholt, Ringberg og co var møkkræva...    Savner ikke Risholt. Stor i perioder, usynlig i de fleste..

 at Roger var usynlig i de fleste må jeg si meg veldig uenig i gitt !!! sesongen under jævla drillo var ikke slik den skulle.. Før det...Konge for faen !!

Ringberg kunne nok være usynlig i enkelte kamper, men han hadde allikevel en evne til å dukke opp å putte et mål eller to når vi trengte det som mest. FFK`s viktigste spiller i nyere tid.
Risholt var jo helt konge på midten, inntil han ble skadet, og en viss professor tok fra ham spillegleden...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 mai 07, 23:10
Endret: 23 mai 07, 23:14

Risholt var alt for mye av og på. På, vil han være en ypperlig spiller for FFK, av vil han være demoraliserende og ikke bra for FFK. Risholt har blitt noen år eldre og kanskje vil han være mer på enn tidligere....... At Risholt ble solgt var kun hans egen feil og ingen annen........

               Personlig skulle jeg mye heller ha sett Ringberg tilbake når vi snakker om tidligere spillere. Ringberg ved siden av Fofana. Tarek og Kvisvik på kantene. Bjørkøy og en ny midtbanespiller ved siden av Bjørkøy, en sterk duellspiller. Sikker på Ringberg ville scort mer enn dem 11 han fikk i sin ene hele sesong i Tippeligaen for FFK. Da hadde det nok løsnet for Fofana også med en så klok spiller ved sin side.........


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 mai 07, 12:17

Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Topscorer
En vi burde satse på er Espen Ruud fra Odd Grenland. Dyktig h.back som er ung og straks klar for landslaget. Dette burde være mannen som tar over PAC sin plass.


Enig i vurderingen din at vi burde satse på unge og sultne spillere, men Ruud er nok desverre ekstremt overpriset.

Men kanskje vi kunne prøvd oss på Nisja i Bryne?
Han har er 20 år, er tatt ut i U21-troppen, har kontrakt med Bryne ut sesongen og har akkurat takket nei til å forlenge med Bryne. Han har forøvrig allerede rukket å spille over 100 A-kamper for Bryne.
Han kan ifølge Bryne sin hjemmeside brukes sentralt på midten, som høyre ving og som høyre back.
Det hadde passet bra med en ung og sulten spiller som kan bekle begge posisjonene på høyresiden syns jeg.

(http://fotball.smp.no/forstediv/article81216.ece)

 

Høres ut som den perfekte spillern og hente.. Rett alder, rett posisjon og spiller med potensiale.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 mai 07, 12:19
En spiller FFK burde strekke seg langt etter er Bernier. Rett type og ha sentralt med Bjørkøy, jobber hardt og kan gjøre mye selv. Kontrakten hans går ut i sommer.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 mai 07, 12:21

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
En spiller FFK burde strekke seg langt etter er Bernier. Rett type og ha sentralt med Bjørkøy, jobber hardt og kan gjøre mye selv. Kontrakten hans går ut i sommer.

Jeg å har veldig stor sans for Bernier, men han har vel uttalt at han vil utenlands eller hur ???


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 mai 07, 12:26
Tror han åpna for andre klubber i Norge og.. handler om å gi han det rette tilbudet, uansett kan FFK skilte med UEFA cup plass og kan være med på og lokke spillere hit, men konkuransen om Bernier blir uansett stor. Handler om og være tidlig ute.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 mai 07, 13:49

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Tror han åpna for andre klubber i Norge og.. handler om å gi han det rette tilbudet, uansett kan FFK skilte med UEFA cup plass og kan være med på og lokke spillere hit, men konkuransen om Bernier blir uansett stor. Handler om og være tidlig ute.

En liten korrigering bare... det er ennå LAANG vei å gå før FFK skal spille UEFA-cup. Laget skal mest sannsynlig spille to kvalifiseringsrunder for å komme med i gruppespillet i UEFA-cupen.

Sånn som det pleier er at de møter lag fra Island, Færøyene osv osv i 1.kvalikrunde, og feks Steaua Bucuresti eller Panathinaikos i 2.runde. Da er sannsynligheten på sånn ca 15-20 prosent på å komme seg videre etter mine vurderinger.

Og hvis jeg tar helt feil kan det jo hende de må innom en 3.kvalikrunde også... ikke vet jeg.

Mulig folk er uenig med meg, men jeg mener de skal spille kvalik, ikke UEFA-cup.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mai 07, 13:51
Endret: 25 mai 07, 13:53
vi for holde oss til topic, men plankekæll. FFK skal bare slå ett lag hjemme og borte føre dem om dem klarer det er i gruppe spillet

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 mai 07, 14:06

Opprinnelig postet av keiko99
vi for holde oss til topic, men plankekæll. FFK skal bare slå ett lag hjemme og borte føre dem om dem klarer det er i gruppe spillet

Mulig de skal kun spille en kvalikrunde Keiko, da beklager jeg. Men i fjor spilte Start mot et lag fra Færøyene (seier), og møtte deretter Ajax (tap). Ajax-kampen var ikke i noe gruppespill.

 

Men til topic:

Nisja i Bryne høres ut som en interessant spiller, men jeg er usikker på om mannen klare å heve FFK med det aller første. Er det ikke slike spillere som går rett inn på laget vi vil ha da??? Nisja kan vi prøve å sikre oss også, men ikke på bekostning av "rett inn på laget-forsterkninger".

Jeg vil ha Storflor og Wehrmann. Muligens også Essediri på lån. (Disse tre er hvertfall realistiske)


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 25 mai 07, 14:08
Jepp, Keiko har rett. SOm cup-vinnere kommer vi inn i første runde av uefa-cupen. Vinner vi den er vi klare for gruppespill. Vi kan sikkert møte et kanonlag, men som det uansett blir artig å møte. Molde spilte jo mot Glasgow Rangers etter at de vant cupen.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 mai 07, 14:14

Opprinnelig postet av Svupzz
Jepp, Keiko har rett. SOm cup-vinnere kommer vi inn i første runde av uefa-cupen. Vinner vi den er vi klare for gruppespill. Vi kan sikkert møte et kanonlag, men som det uansett blir artig å møte. Molde spilte jo mot Glasgow Rangers etter at de vant cupen.

Ok. Sorry Keiko. Desto mer gledelig var det at jeg tok feil...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 mai 07, 14:42
Endret: 25 mai 07, 14:44
Jeg sporer av tråden litt til, ikke skyt. Men keiko99 har rett, vi skal inn i 2. kvalifiseringsrunde i UEFA-cupen. Det er ingen automatikk i at den norske cupvinneren slipper første kvalikkrunde, vi har faktisk hatt marginene på vår side. At Lillestrøm fikk Fair Play-plass gjorde at de øvrige norske lagene rykket fram i køen. I tillegg takket Sevilla nei til sin "plass", og har valgt å kvalifisere seg  på andre måter. Noe som - så vi jeg forstår - gjorde at vi hoppet opp til 2. kvalikkrunde.

Her er UEFAs oppsett for de norske lagene:

 19 Norway                        20.975
----------------------------------------
CL=Rosenborg BK 31.509 (cl/QR2)
CW=Fredrikstad FK 6.509 (uc/QR2)
UC2=SK Brann Bergen 6.509 (uc/QR1)
UC3=Vålerengen IF 11.509 (uc/QR1)
FP=Lillestrøm SK 6.509 (uc/QR1)

Tallene bak lagene er UEFAs ranking regnet ut fra deres svært
innfløkte poengsystem. CL = Champions League og UC = UEFA-cupen.

RBK skal inn i Champions Leagues 2. kvalikkrunde, vi skal inn i
UEFA-cupens 2. kvalikkrunde (runden før gruppespillet), mens Brann,
Vålerenga og Lillestrøm skal inn i første kvalikkrunde.

---------------------------

Ære være Plankebyen



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 13 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f