Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har avlyst turen til Hamburg.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5518

Lagt til: 02 jan 07, 15:53
Opprinnelig postet av scheien

 

 

kan du for en gangs skyld komme med en link til et sted det står noe om det. eller i det minste hvor du har hørt det fra. begynner å bli lei av de tåpelige innleggene dine.

 

De fleste brukerene på dette forumet er anonyme. Jeg er f. eks ikke døpt kanogvetalt, jeg bare kler det så godt. Flere av brukerene får tak i info de kanskje ikke skulle hatt, eller at den de har fått informasjonen av burde holdt det for seg selv. Da er det ikke naturlig å gå ut med kilde og da finnes det heller ingen link. Om du vil velge å tro det er din sak.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jan 07, 16:56
Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av ffkerkonge
hvis det er avlyst kan jeg jo ikke dra nedover da jo for faen
turen er ikke avlyst

 

kan du for en gangs skyld komme med en link til et sted det står noe om det. eller i det minste hvor du har hørt det fra. begynner å bli lei av de tåpelige innleggene dine.

mener du meg? det eneste jeg sier er at turen ikke er avlyst,hvor jeg har hørt dette spiller ingen rolle(ps.hvis denne meldingen var sent til meg da)og det er bare og kontakte ffk kontoret hvis noen lurer

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 02 jan 07, 17:26
Noen kan nok oppfatte innlegga dine som noe arrogante og hovne, paco. Som om du hoverer og koser deg med at du vet noe ikke vi vet. (he he he...) Korte bombastiske innlegg uten henvisning til kilde (og bruk av store bokstaver og punktum) og måten du ordlegger deg på. Men det er jo ikke deg vi skal diskutere. Og sannsynligvis mener du det ikke sånn som det blir oppfatta heller.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 02 jan 07, 18:02
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Noen kan nok oppfatte innlegga dine som noe arrogante og hovne, paco. Som om du hoverer og koser deg med at du vet noe ikke vi vet. (he he he...) Korte bombastiske innlegg uten henvisning til kilde (og bruk av store bokstaver og punktum) og måten du ordlegger deg på. Men det er jo ikke deg vi skal diskutere. Og sannsynligvis mener du det ikke sånn som det blir oppfatta heller.
må unnskylde det hvis dere ser det slik,skal prøve og skrive ting på en litt annen måte mer kan jeg ikke gjøre.når det gjelder tyskland turen så kan jeg igjen bare si at den turneringen skal FFK være med på.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 jan 07, 18:11

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
høres litt dumt ut at de har avlyst turen når det skrives det stikk motsatte på fredrikstadfk.no

 

Denne artikkelen er tom oppdatert i dag.... :

 

I morgen klokka 15.00 starter fotballsesongen 2007 for FFK. Da samles spillerne til årets første økt i Østfoldhallen. (Gardar Johansson, bildet, er på plass.)

Gardar Johansson har kommet fra Island, og spillere som har vært på juleferie er på plass for å starte oppkjøringen mot en ny, spennende sesong. Konan Serge Konadio og Ismael Beko Fofana fra Elfenbenskysten er opptatt med Afrikamesterskapet og kommer ikke før om noen uker.

Nå blir det noen noen treninger før en tropp sendes til Hamburg for å delta i en innendørsturnering. FFK vant denne turneringen i fjor. Turneringen avvikles i perioden 12-14. januar. Den første treningskampen spilles mot Moss i Østfoldhallen 28. januar 2007.

Så får vi se om 2007 blir et like bra turneringsår som 2006 for FFK. I fjor startet det med turneringsseier i Hamburg. Det ble topplassering i Bautas-cup i Østfoldhallen. På La Manga fulgte laget opp med enda en turneringsseier. Vi vant cupgull og avsluttet med turneringsseier i Romjulsturneringa. Storeslem med andre ord..."

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 03 jan 07, 22:57
Turen er da 100 % IKKE avlyst fikk vi beskjed om på PH sin generalforsamling av Morgan

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 jan 07, 00:27

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Turen er da 100 % IKKE avlyst fikk vi beskjed om på PH sin generalforsamling av Morgan

 

Det var meningen at turen skulle avlyses, men at man alikevel hadde besinnet seg.

Nå reiser det 10 utespillere + 2 keapere nedover.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jan 07, 00:43
hvem reiser da vet noen det ?

---------------------------

http://keiko99.net


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 04 jan 07, 06:42
var ikke meningen at de skulle avlyse det var snakk om , det er ikke helt det samme

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 jan 07, 23:18

Spennende å se hvike spillere som drar nedover!

 

Fant en liten ting om turneringen!   http://www.hamburg.de/event.do?cid=6512041

 

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 jan 07, 23:23

Opprinnelig postet av keiko99
hvem reiser da vet noen det ?

Her er en foreløpig tropp.

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=693

 


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 08 jan 07, 23:32

Takker!

 

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 jan 07, 23:49
vinner de i år også så blir det vel ikke fred å få neste år heller. hehe. de skal vel ha revansje. de virket litt småfurtne ifjor når et lag som sikkert få hadde hørt om der nede stakk avgårde med seieren. får håpe de gjør det bra i år også. de blir sikkert ikke undervurdert av de andre lagene i år

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 jan 07, 20:54

FFK spilte 5-5 mot St. Pauli i første kamp i Hamburg.

http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070112/FFK/70112009/1009/AKTUELT

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f