Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan kommer du til å ta i mot Simen på stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 13 des 06, 23:27

Vel, Jeg kommer hvertfall til å la han få høre det gjennom hele kampen.Massiv piping og herlige skjellsord!Man dolker bare ikke sin hjemmeby og supportere i ryggen!

Klubbsvik og horeri av verste sort. Jeg er utrolig skuffet simen.

 

Og håper virkelig at hele stadion lar han høre det. Kall meg gjerne patetisk, men fotball er følelser!

De som ikke liker dette kan holde seg til håndball!

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 des 06, 23:31
Forræderi blir husket lenge, veldig lenge. Det er en grunn til at Quisling aldri ble glemt. Han vil nok føle det på kroppen hver gang han er i nærheten av Fredrikstad.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 des 06, 23:33

kommer nok til å bli litt piping mot han tenker jeg ja.er rart hvis det ikke skjer.

men nå må du huske på hva som skjedde med ringberg.han ville jo egentlig tilbake til sverige for å komme seg hjem til gamle trakter men han dro til kamma.når han kom på stadion så fikk han trampeklapp av oss.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 des 06, 23:33
Opprinnelig postet av FFK Forever

Vel, Jeg kommer hvertfall til å la han få høre det gjennom hele kampen.Massiv piping og herlige skjellsord!Man dolker bare ikke sin hjemmeby og supportere i ryggen!

Klubbsvik og horeri av verste sort. Jeg er utrolig skuffet simen.

 

Og håper virkelig at hele stadion lar han høre det. Kall meg gjerne patetisk, men fotball er følelser!

De som ikke liker dette kan holde seg til håndball!

 

 

 

Skal nok få høre det ja, men er ikke nødvendig og ta helt av, han er jo bare menneske, og som kjent mennesker kan gjøre feilvurderinger.

 

Leser at Simen ønsker om noe og kanskje komme tilbake og avslutte karrieren sin i FFK om noen år. DET som er helt klart er at spillere med en sann holdning ikke har noe i FFK og gjøre what so ever, Simen er ferdig som FFK`er for alltid. Og jeg håper klubben aldri henter inn en slik spillertype igjen, holdningene  kommer først.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 06, 23:40

Han har jo spilt med åpne kort www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 06, 23:51
I følge www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2465238.ece mener de at Moss får et par hundre tusen

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 13 des 06, 23:51

Simen er en gutt med ambisjoner. Ikke noe galt i det. Jeg ville også gjerne at han skulle fortsatt i FFK, men jeg skjønner også godt at han vil videre. Å stå på stedet hvil i tre sesonger som FFK har gjort - frister nok ikke til gjentagelse, når han vet at andre klubber (les: LSK) har vært etter ham i et par år.  (jada, FFK skal være en toppklubb neste år - har hørt det tre år på rad nå) Lillestrøm er tross alt like stabile i øverste halvdel av tabellen som vi (FFK) er det i nedre. Gutten er 25 år og en fotballspillers karriere varer ikke evig. Han føler vel at LSK kan gi ham bedre muligheter til både landslag og videre ut i Europa. Lykke til videre Simen, takk for de årene du gav oss med mange stunder med festfotball i den rødhvite drakten og velkommen hjem igjen senere ;-)

Jeg skjønner at følelsene sitter utenpå skjorta hos enkelte, men at man trenger å nedverdige seg til å bruke de uttrykk som enkelte her inne gjør, er bare patetisk. Det er tross alt bare snakk om fotball ;-)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 14 des 06, 00:03

Kommer ikke til å bruke all min energi på å rope skjellsord mot ham, men håper virkelig det blir et massivt BUUOOOUUUU, når navnet hans blir ropt opp.

Skjønner at fyren har ambisjoner, men LSK blir ikke godt tatt i mot hos meg i hvert fall.

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 14 des 06, 00:05

Jeg går på kamp for å se FFK og for å støtte guttane. Bruker ikke mye energi på de som står på den andre banehalvdelen, om det er Simen Brenne eller noen andre.  Bedre å støtte laget vårt på en positiv måte.

 

Brenne har gjort en god jobb for oss i tre sesonger, og fortjener respekt for det. Det har ligget i kortene ganske lenge at han kom til å forsvinne, og vi må bare respektere de valgene han har gjort.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 14 des 06, 00:14

Går for se og heie på guttane jeg og, men litt drittslenging om en spiller som faktisk gikk til en konkurerende klubb hører med.

Er ikke noe personlig... Eller er det?!?;)

---------------------------

Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 des 06, 00:15
Endret: 14 des 06, 00:16
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article2465238.ece mener de at Moss får et par hundre tusen


Slik jeg har forstått det får moss følgende:

De får (25% * salgspris til LSK ) - salgspris fra MFK til FFK.

Dermed:

(Salgsum til LSK ) * 25%. Med en antatt salgssum på 7mill, blir dette 1,75 mill.

Moss vil da få forskjellen mellom dette, og det vi kjøpte brenne for (i følge det jeg har hørt omtrent 1,5 mill).

Dette tilsvarer da 1,75 - 1,5 mill = 250.000 kroner.

Tallet vil selvfølgelig forandre seg avhengig av salgssummen, som bare er en antagelse utifra hva media antar.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 14 des 06, 00:21
Etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg kommer til å klappe når navnet blir ropt opp, men så er får det være nok. Er tross alt på kamp for å støtte FFK-spillere. Andre lags spillere driter jeg i.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 des 06, 01:23
dessverre, simen brenne har brent alle broer til FFK for alltid, og vil på lik linje med andre lsk spillere bli buet ut. uansett simen brenne skal få store problemer med å fokusere i 1serierunde. i den kampen skal vi "ødelegge" han!lsk entrer vel ikke stadion før etter ferien og da har det gått et halvt år siden overgangen og så veldig stor fokus vil ikke bli rettet mot simen-bedre å støtte våre egne!!

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 des 06, 03:20

blir nok en bouu der ja, eller, det tøffeste hadde vært om ALLE bare holdt helt kjeft i det simen blir ropt opp, men da igjen vil vel kanari fansen juble ekstra... så ett massivt booouu fra samtlige ffk supportere før kampen og litt små piping når han har ballen er jeg med på... at han dolker klubb, by og supportere i ryggen bør ikke gå upåaktet hen, men, ringberg gjorde jo det samme å får fortsatt aplaus her i byn, så noe massivt boou på simen tviler jeg på at jeg får oppleve..

 

når ringberg er i fredrikstad lirker jeg ut et høyt boou når navnet kommer, og klapper absolutt ikke, roper amatør når han skyter over eller bommer på mål, (som jo er ganske offte)  samme komer jeg til å gjøre mot  simen nå også.... 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 des 06, 07:38
Endret: 14 des 06, 07:38
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

men, ringberg gjorde jo det samme å får fortsatt aplaus her i byn, så noe massivt boou på simen tviler jeg på at jeg får oppleve..

 

når ringberg er i fredrikstad lirker jeg ut et høyt boou når navnet kommer, og klapper absolutt ikke, roper amatør når han skyter over eller bommer på mål, (som jo er ganske offte)  samme komer jeg til å gjøre mot  simen nå også.... 

 

Nå ble vel Ringberg mer eller mindre skviset ut av klubben,så jeg forstår at folk applauderer han..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 des 06, 08:38

Jeg kommer ikke til å bue på han! Vi buer ikke på gamle spillere!

Jeg blei også veldig skuffa over det han gjorde. Men nå er han historie, og jeg vil ikke bue noe på eks spillere!

Men kommer heller ikke til å klappe når navnet ropes opp på stadion! Nå er han en vanlig motspiller!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 des 06, 08:42
Opprinnelig postet av GurrBass
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

men, ringberg gjorde jo det samme å får fortsatt aplaus her i byn, så noe massivt boou på simen tviler jeg på at jeg får oppleve..

 

når ringberg er i fredrikstad lirker jeg ut et høyt boou når navnet kommer, og klapper absolutt ikke, roper amatør når han skyter over eller bommer på mål, (som jo er ganske offte)  samme komer jeg til å gjøre mot  simen nå også.... 

 

Nå ble vel Ringberg mer eller mindre skviset ut av klubben,så jeg forstår at folk applauderer han..

 

ringberg har selv uttalt at han ALDRI ble presset ut av FFK!

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 des 06, 09:03
Endret: 14 des 06, 09:05
Hahaha, for en tullete tråd. Simen Brenne kommer til å bli møtt med applaus, samme hva folk her inne måtte mene om svik og judaserier. Quisling? Hva prater dere om? Brenne har jo vært åpen og ærlig hele tiden.

Gidder dere virkelig å bruke energi på å irritere dere over andre lags spillere? Noe så smålig og navlebeskuende.

Og Brenne har selvsagt ikke brent noen broer til FFK. Om han skulle få hjemlengsel om noen år er han hjertelig velkommen tilbake.

Oppfør dere litt da, folk. Gutten viser at han har ambisjoner og vil oppleve litt mer av hva livet har å by på. I motsetning til hva noen tydeligvis tror stopper ikke verden ved Seut-elva.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 14 des 06, 09:13
Hør hør, helt enig. Slik er verden. Jeg ble skuffet over at han gikk til Lillestrøm, men like greit det som RBK eller Brann når det har sunket inn. Brenne skal få lett applaus første gang på stadion. Vi bør takke for innsatsen. Etter den dagen er han motstander, frem til dagen han vil trekke på seg den hvite trøya igjen. Og det vil han selvsagt være velkommen til. Fotballspillere er vanlige mennesker, ikke glem det.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 14 des 06, 09:58
kommer til å slippe en fis når de roper opp navnet hans, håper alle gjør det samme.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340