Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK ønsker å selge 4 av 5 sommerkjøp

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 des 06, 14:25

Jeg velger å tru, etter å ha lest innlegga her inne, at det er FB som er helt og holdent på bærtur...

Alt annet vil være skandale for klubben og offentlig gapestokk bør innføres igjen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 09 des 06, 14:32
Endret: 09 des 06, 14:35
Betalte 4,9 millioner for Vuorinen, men Morgan Andersen avkreftet dette senere:

- Vi har brukt det beløpet vi har gått ut med i mediene og fortalt vi skulle bruke. Det er fire-fem millioner kroner. Vi har ikke brukt noe mer enn det, sier Morgan Andersen.

Det finske Hufvudstadsbladet skriver at FFK betalte 600 000 Euro (4,9 millioner) for Honkas toppscorer Hermanni Vuorinen, men Andersen sier det ikke er tilfelle.


Gardar Johannsson var heller ikke akkurat noen billig mann:

Gardar Johansson (26) markedsverdi steg med 1,9 millioner kroner i løpet av 34 dager. FFK betalte i går to millioner kroner for islendingen.

Legg til 3.5 million for Stadheim, så snakker vi store summer her.

Vi får aldri svar på dette, men dersom disse beløpene er i nærheten av å stemme, så kan man trygt si at det brant i lomma for å svi av kroner etter at Høili kom på banen igjen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 des 06, 14:46
Vi trenger helt klart en manager og speider i klubben. Skal ikke være Morgan og Eggen som skal jakte på spillere over hele verden. Vi må bare se i øynene at spillerkjøpene som ble gjort på sommer har vært en STOR fiasko

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 09 des 06, 14:53
Endret: 09 des 06, 14:53

Enig med benksliter`n angående speidere. Dette trengs helt åpenbart. Når man slenger ut den ene millionen etter den andre (Vuorinen, Stadheim og Johannsson) så MÅ man være sikre på at dette er spillere som styrker førsteelleveren, ellers kunne man like gjerne kasta pengene i dass.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 des 06, 15:47
Endret: 09 des 06, 15:47
Opprinnelig postet av paco

vet i hvertfall det at både henning berg og bjarmann ønsket både vourinen og stadheim sterkt så er flere som mener disse spillerne er gode,var vel også flere europeiske klubber som var intresert i vourinen.i finland så blir han sett på som den nye litmanen av flere fotball eksperter, men det hjelper vel lite når eggen har bestemt seg for at han ikke skal få prøve seg


 
Du har tidligere antydet at det er Morgan Andersen som styrer kjøpene i klubbene, da bør det vel også være han som styrer hvem som skal ut og da?


 
Vourinen har da også fått sjansen til å prøve seg uten nevneverdig hell, og han bør vel strengt tatt imponere litt i norsk 3. divisjon før han får umiddelbart sjansen på A-laget. Men jeg syns også disse spillerne, Vourinen og Stadheim, bør få mer tid på å vise seg frem i klubben, mulig de trenger litt tid bare. Det betyr ikke at jeg har klokketro på at noen av dem slår til, men de bør i hvert fall få mer enn fire måneder eller noe på å bevise hva de er gode for.


 

Søkte for moroskyld på Vourinen og Litmanen på Google, halvparten av resultatene var arabiskeskrevne sider, jeg regner med du har lest et sted at Vourinen er den nye Litmanen, eller har du hørt og forstått hva de har sagt på finsk TV?

 



Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 des 06, 15:50
Alle vet jo at det var Koskela som var den nye Litmanen!

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 09 des 06, 15:58
det er så man ikke helt vet om man skal le eller gråte når man begynner å gå igjennom alle de spillerne som har blitt hentet hit.

svært få av de har slått til.
vi må være ubestridte konger i kjøp og kast her i ffk.

blir noen stilt til ansvar for dette ? det tviler jeg på.

lurer på om gutta boys selv er fornøyd med når de summerer opp, eller det tør de kanskje ikke.

tviler på vourinen og stadheim blir vurdert solgt, det vil i allefall være tiårets pengesluk.

spørs om noen vil kjøpe de spillerne i det heletatt, ffk har vel kun solgt 1 spiller som er verdt å nevne pengemessig og resten har blitt gitt bort. det sier endel.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 des 06, 16:03
Opprinnelig postet av paco

vet i hvertfall det at både henning berg og bjarmann ønsket både vourinen og stadheim sterkt så er flere som mener disse spillerne er gode,var vel også flere europeiske klubber som var intresert i vourinen.i finland så blir han sett på som den nye litmanen av flere fotball eksperter, men det hjelper vel lite når eggen har bestemt seg for at han ikke skal få prøve seg

i

 

Det er vel nottopp dette som er problemet, at ikke Eggen ønsker å prøve Heavy og Stadheim. Grunnen til det kan være at det er dårlig komunikasjon mellom Eggen og Morgan, og at Eggen føler at disse to kjøpene ble gjort uten hans 100 % samtykke.

Jeg vet at FFK Asa skal ha styremøte i morgen og jeg tror dette temaet og forholdet mellom Eggen og Morgan står på agendaen. Klubben kan ihvertfall ikke gå inn i en ny sesong med en maktkamp hvor Eggen står på den ene siden og Morgan /Terje Høili står på den andre.

Skal FFK bli en toppklubb allerede i 2007 så må alle krefter trekke i samme retning.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 des 06, 16:33
Endret: 09 des 06, 16:36
Hvor på f-b.no fant du egentlig artikkelen Holters? Kan ikke se at den er å finne der nå, altså, linken fungerer jo, men på f-b.nos sider så ser det ut til at de har fjernet den fra førstesiden og også siden med alle FFK-nyhetene. Ser jo også at det er ingen som har kommentert artikkelen i det hele tatt, så det kan jo kanskje være FB som har vært en tur på glattisen og mer eller mindre trukket hele notisen tilbake? Eller kanskje de ville ha det litt "moro" med oss og vet vi snapper opp det meste om FFK rett etter at nyhetene blir lagt ut ved midnatt?

Alternativet er selvsagt at jeg er helt blind når jeg leter der inne, noe som vi ikke skal utelukke.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 des 06, 16:41
Endret: 09 des 06, 16:45
Hvis det er slik at Eggen nekter å bruke spillere han ikke har hentet 100% selv, mener jeg det bare er å hente en ny trener med en gang.. Treneren må bruke de spilleren som er best for klubben, ikke bruke/la vær å bruke spillere som et middel i en maktkamp internt i klubben... og til dere som vil bli kvitt stadheim/heavy: Tenk deg at Heavy i høst fikk beskjed at han nok ikke ville få så mye spilletid i høst (ikke helt utenkelig).. Hva vil da være hans motivasjon for å gjøre det bra på 2 laget? Det vil jo ikke føre han noe sted.. Motivasjon er alt i fotball, og det skulle ikke forundre meg om Eggen har endel å lære der. Jeg har det inntrykket av at Eggen er flink til å motivere 1 11`ern, men ikke de litt utenfor..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 des 06, 17:05
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av paco

vet i hvertfall det at både henning berg og bjarmann ønsket både vourinen og stadheim sterkt så er flere som mener disse spillerne er gode,var vel også flere europeiske klubber som var intresert i vourinen.i finland så blir han sett på som den nye litmanen av flere fotball eksperter, men det hjelper vel lite når eggen har bestemt seg for at han ikke skal få prøve seg


 
Du har tidligere antydet at det er Morgan Andersen som styrer kjøpene i klubbene, da bør det vel også være han som styrer hvem som skal ut og da?


 
Vourinen har da også fått sjansen til å prøve seg uten nevneverdig hell, og han bør vel strengt tatt imponere litt i norsk 3. divisjon før han får umiddelbart sjansen på A-laget. Men jeg syns også disse spillerne, Vourinen og Stadheim, bør få mer tid på å vise seg frem i klubben, mulig de trenger litt tid bare. Det betyr ikke at jeg har klokketro på at noen av dem slår til, men de bør i hvert fall få mer enn fire måneder eller noe på å bevise hva de er gode for.


 

Søkte for moroskyld på Vourinen og Litmanen på Google, halvparten av resultatene var arabiskeskrevne sider, jeg regner med du har lest et sted at Vourinen er den nye Litmanen, eller har du hørt og forstått hva de har sagt på finsk TV?

 


hehe har et par finske arbeids kolegaer som er veldig opptatt av fotball,enig at de trenger mere tid men de har heller ikke fått sjansen og det er jo viktig at en trener som har godkjent å hente disse spillerne lar dem få prøve seg da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 des 06, 22:10
Media liker å følge med her fotball.adressa.no/eliteserien/article70733.ece

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 des 06, 22:11

Opprinnelig postet av Patrioten
Media liker å følge med her fotball.adressa.no/eliteserien/article70733.ece

De fire sistnevnte kom i sommer. - Ut i fra tiden vi har hatt til rådighet og det markedet som er nå, synes jeg vi har gjort en god jobb, sa konstituert daglig leder i FFK, Morgan Andersen, til NRK den gang.

Klubben brukte minst fire-fem millioner kroner på kjøp av seks spillere. Foruten de fire nevnte ble Gardar Johansson fra Valur, men han blir ikke spilleberettiget før neste år.

Dermed står Patrick Gerrbrand igjen som det eneste sommerkjøpet FFK ønsker å ha med videre.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 09 des 06, 23:02
ja hvis eggen ikke satser på stadheim og vourinen over vintern så håper jeg styret med morgan i spissen at vi sparker eggen,han har vel heller ikke plass til afrikanerne da hvis han alene ikke har hentet dem!!!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 des 06, 23:54
Endret: 09 des 06, 23:55

Opprinnelig postet av paco
ja hvis eggen ikke satser på stadheim og vourinen over vintern så håper jeg styret med morgan i spissen at vi sparker eggen,han har vel heller ikke plass til afrikanerne da hvis han alene ikke har hentet dem!!!

 

Vi har en klubb som er på vei til å bli 100% proff......men vi er ikke der enda. Vi trenger noen som kan finne og hente gode spillere til klubben. En Manager ,og han trenger nok også hjelp fra en speider. Morgan skal ha ansvar for driften av klubben, og Eggen skal ha ansvar for det sportslige,trening,uttak av lag osv.

De skal ikke hente spillere til klubben,men være med på å vurdere og godkjenne spillere som manageren har på blokka si. Hører at FFK jobber med å få på plass en manager rett over nyttår,så da får vi håpe at dette bedrer seg.

 

Forøvrig,virker det som om du ikke har sett Vourinen og Stadheim i aksjon for rekruttlaget.

 

Jeg er glad vi har Eggen og Morgan i klubben vår,men de trenger hjelp av andre gode medhjelpere også.

Da er forutsetningene for å lykkes, mye bedre

INGEN ER STØRRE EN LAGET

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 06, 07:36
Endret: 10 des 06, 08:43
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av paco
ja hvis eggen ikke satser på stadheim og vourinen over vintern så håper jeg styret med morgan i spissen at vi sparker eggen,han har vel heller ikke plass til afrikanerne da hvis han alene ikke har hentet dem!!!

 

Vi har en klubb som er på vei til å bli 100% proff......men vi er ikke der enda. Vi trenger noen som kan finne og hente gode spillere til klubben. En Manager ,og han trenger nok også hjelp fra en speider. Morgan skal ha ansvar for driften av klubben, og Eggen skal ha ansvar for det sportslige,trening,uttak av lag osv.

De skal ikke hente spillere til klubben,men være med på å vurdere og godkjenne spillere som manageren har på blokka si. Hører at FFK jobber med å få på plass en manager rett over nyttår,så da får vi håpe at dette bedrer seg.

 

Forøvrig,virker det som om du ikke har sett Vourinen og Stadheim i aksjon for rekruttlaget.

 

Jeg er glad vi har Eggen og Morgan i klubben vår,men de trenger hjelp av andre gode medhjelpere også.

Da er forutsetningene for å lykkes, mye bedre

INGEN ER STØRRE EN LAGET

Hvis er på vei til proff i forhold til gode spillere, synes jeg det er rart at Marius Gullerrud er på vei hit, han bogner vel ikke av kvalitet?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 10 des 06, 08:27
Hvor kommer det fra at klubben vil kvitte seg med disse? syns det virker litt rart. Man må da oppgi kilder.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 des 06, 09:39
Endret: 10 des 06, 09:42

Er dette utspillet med å kvitte seg meddisse spillerene, egentlig en intern maktkamp.

Forstår meget godt at både Tamas ogtHoås selges, de har fått sjangser nok. Multa tja, men de to andre har vel ikke ordentlig fått de store sjangsene. Kanskje KTE har vil markere at det er fortsatt han som er sjefen.

Frykter at det ikke er siste gang FFK kan få"konflikter" dersom ikke KTE godtar at MA er øverste sjef, og MA lar KTE styre soillerstallen. Trolig bør FFK kvitte seg med en av de.

 

PS problem med KTE tidligere er vel kvantitetskjøp, som han ikke har kvittet seg med før "skrifta på veggen" var så tydelig at det ikke kunne overses. Dette itillegg til store ord om kvalitet ingen andre enn han sjøl så.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 des 06, 10:56
Det blir for dumt å selge Stadheim og Vuorinen nå!! Døm bør få sjansen i vinter til å vise at de er gode nok! Jeg trur nok også at de får den sjansen! De tre andre er det riktig å selge! Jeg hadde trua på Hoås men han er ikke seriøs nok til å kjempe om plassen trur jeg! Har ikke vist seg fram døm gangene han har kommet inn, og har heller ikke imponert på FFK 2!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 des 06, 11:36
Er det ikke også slik at Stadheim og Heavy eventuelt ville gått til sin 3. klubb innenfor samme år dersom de blir solgt i januar? Det er jo ikke lov, det har vi erfart med islendingen...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340