Husk meg
Brukernavn
Passord

Jan Tore Ophaug (29) til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 des 06, 00:40

Synes det bare er tull at ikke Gerrbrand får mer tillit. Forsvarsproblemene i år skyldes for svarte bare  ikke forsvarsrekka (til tross for noen tabbemål og pene selvmål). FFK dret seg ut og tålte ikke Risholts personlighet, ga han bort, og lot rollen som defensiv midtbanespiller stå ubesatt i lang tid. Når FFK i mange kamper i fjor høst pressa motstanderene langt tilbake, så ble ikke savnet av rollen så stort, men i år fikk vi smake stake uten en skikkelig DM.

Jeg er vel en av få som synes Gerrbrand har vært veldig god, for han har fart, ro og god passningsfot. At Raio ser mye kulere ut med sitt sinnsyke duellspill, gjøre vel at Gerrbrand havner litt i skyggen. Men det virker som folk ikke husker at Raio var ræva uten Bora (på en god dag) eller Gerrbrand.

Det går ann å styre en forsvarsfirer uten å stå å hyle å skrike og at Raio og Patrik gjør det i felleskap synes jeg bare viser at vi kan få et fantastisk bra stopperpar.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 des 06, 01:10
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Synes det bare er tull at ikke Gerrbrand får mer tillit. Forsvarsproblemene i år skyldes for svarte bare  ikke forsvarsrekka (til tross for noen tabbemål og pene selvmål). FFK dret seg ut og tålte ikke Risholts personlighet, ga han bort, og lot rollen som defensiv midtbanespiller stå ubesatt i lang tid. Når FFK i mange kamper i fjor høst pressa motstanderene langt tilbake, så ble ikke savnet av rollen så stort, men i år fikk vi smake stake uten en skikkelig DM.

Jeg er vel en av få som synes Gerrbrand har vært veldig god, for han har fart, ro og god passningsfot. At Raio ser mye kulere ut med sitt sinnsyke duellspill, gjøre vel at Gerrbrand havner litt i skyggen. Men det virker som folk ikke husker at Raio var ræva uten Bora (på en god dag) eller Gerrbrand.

Det går ann å styre en forsvarsfirer uten å stå å hyle å skrike og at Raio og Patrik gjør det i felleskap synes jeg bare viser at vi kan få et fantastisk bra stopperpar.

 

Helt enig med deg. Gerrbrandt er konge.....undervurdert spiller!

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 06, 07:56
Endret: 11 des 06, 07:56
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Synes det bare er tull at ikke Gerrbrand får mer tillit.



Gerrbrand har spilt samtlige kamper siden han kom til klubben. Hvis ikke det er tillit, så vet ikke jeg.

Men, FFK har faktisk sluppet inn sykt mange mål med Gerrbrand i vår bakre firer.  Vi slapp inn 24 mål i første halvdel av sesongen og 22 i andre halvdel. Da hadde vi også en defensiv midtbanespiller i mange av kampene (som hjalp oss å få mer kontroll bakover).

Det er per i dag ingen reell konkurranse om en plass i vår stopperrekke. Hva skjer med skade på Raio og suspensjon på Gerrbrand i 4. serierunde?  Ikke helt urealistisk, og hva gjør vi da, hvis ikke vi har hentet inn forsterkninger?

Konkurranse om plassene er bare sunt og jeg er helt sikker på at Gerrbrand er så proff at han tåler det.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 des 06, 10:05
Endret: 11 des 06, 10:08
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Synes det bare er tull at ikke Gerrbrand får mer tillit.



Gerrbrand har spilt samtlige kamper siden han kom til klubben. Hvis ikke det er tillit, så vet ikke jeg.



Nå siktet jeg  til utsagnet om FFK var på utkikk etter en forsvars-sjeft. Med tanke på at det er usannsynlig at Raio blir benka, så betyr jo det at det blir benken eller til nød back på Patrik. Synes ikke det minner om tillit.

Når det gjelder antall innslupne mål i siste halvdel av sesongen, så havna vi på en 7.plass tror jeg. I første halvdel lå vi på 14 og siste plass i antall innslupne mål. Hadde vi kunnet ta bort fadesene mot VIF, kunne høstsesongen sett virkelig bra ut.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 des 06, 10:12
Endret: 11 des 06, 10:14
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Når det gjelder antall innslupne mål i siste halvdel av sesongen, så havna vi på en 7.plass tror jeg. I første halvdel lå vi på 14 og siste plass i antall innslupne mål. Hadde vi kunnet ta bort fadesene mot VIF, kunne høstsesongen sett virkelig bra ut.


Delt niendeplass med Viking med 23 baklengsmål på de siste tretten kampene. Vi hentet 19 poeng på de kampene som er en åttendeplass. Alle lagene før oss slapp inn mindre mål, samt at Hamkam gjorde det.

01 Rosenborg 13 10 2 1 29-11 18 32
 
02 Vålerenga 13 8 1 4 27-15 12 25
03 Start 13 8 1 4 19-16 3 25
04 Lillestrøm 13 6 3 4 20-16 4 21
 
05 Stabæk 13 6 2 5 31-22 9 20
06 FC Lyn 13 6 1 6 18-16 2 19
07 Tromsø 13 6 1 6 22-21 1 19
08 Fredrikstad 13 5 4 4 22-23 -1 19
09 Brann 13 6 0 7 18-25 -7 18
10 Viking 13 5 0 8 21-23 -2 15
11 Sandefjord 13 4 2 7 19-27 -8 14
 
12 Ham-kam 13 3 4 6 17-21 -4 13
 
13 Molde 13 3 2 8 14-28 -14 11
14 Odd Grenland 13 3 1 9 12-25 -13 10

Hvis du da med andre halvparten av sesongen faktisk mener de tretten siste kampene, og ikke sommerpausen, for den er vel ikke på samme tidspunkt?

EDIT: Den tabellen ble ikke mye fin, men det er altså kamper først, antall seire (RBK 10, resten under 10), uavgjort (RBK 2), tap (RBK 1), målforskjell (29-11 for RBK som jeg bruker som eksempel) og poeng til slutt...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 11 des 06, 10:28
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Synes det bare er tull at ikke Gerrbrand får mer tillit.



Gerrbrand har spilt samtlige kamper siden han kom til klubben. Hvis ikke det er tillit, så vet ikke jeg.

Men, FFK har faktisk sluppet inn sykt mange mål med Gerrbrand i vår bakre firer.  Vi slapp inn 24 mål i første halvdel av sesongen og 22 i andre halvdel. Da hadde vi også en defensiv midtbanespiller i mange av kampene (som hjalp oss å få mer kontroll bakover).

Det er per i dag ingen reell konkurranse om en plass i vår stopperrekke. Hva skjer med skade på Raio og suspensjon på Gerrbrand i 4. serierunde?  Ikke helt urealistisk, og hva gjør vi da, hvis ikke vi har hentet inn forsterkninger?

Konkurranse om plassene er bare sunt og jeg er helt sikker på at Gerrbrand er så proff at han tåler det.

 

100% enig med TgfkaFFK.

Når det gjelder ditt utsagn denialsander, så kan kanskje det ha noe å gjøre med en viss Ungarer på venstrebacken????

Der har det kommet mange mål på den siden, så kanskje man burde se seg om etter en ny venstreback isteden - dersom Bertelsen må opereres og blir lenge ute.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 des 06, 10:45

Opprinnelig postet av FFK1903
Hvis du da med andre halvparten av sesongen faktisk mener de tretten siste kampene, og ikke sommerpausen, for den er vel ikke på samme tidspunkt?


Det var bare jeg som rota, du har selvfølgelig rett. Men til mitt forsvar så er det jo også slik at mange av baklengsmåla har kommet som følge av litt muggent backspill. PAC laget jo flere tullete  frispark som  endte med mål imot, og Tamas rota det til et par ganger.

Men til deres forsvar, så synes jeg ofte at back`ene våre blir hengt ut til tørk, uten sikringsspiller.  Når de misser en takling eller  går på en finte (som alle spillere gjør), så er det ofte ingen andre spillere der til å hjelpe til å rydde opp, og da ser det ganske tett ut.

Men tilbake til diskusjonen: Vi trenger sårt en bra forsvarspiller til, og det virker litt sutrete hvis Patrik vil bort fra FFK bare fordi han får konkurranse om plassen. Jeg synes jo Patrik kunne spilt back, han har jo fart, ballvinneregenskaper og en god fot. Men Ophaugs skussmål fra OB-fansen er jo ikke noe som gjør at jeg føler en kjempe-sign`ing i gjære.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 06, 11:38
Endret: 11 des 06, 11:39
Opprinnelig postet av oleberg

Når det gjelder ditt utsagn denialsander, så kan kanskje det ha noe å gjøre med en viss Ungarer på venstrebacken????

Der har det kommet mange mål på den siden, så kanskje man burde se seg om etter en ny venstreback isteden - dersom Bertelsen må opereres og blir lenge ute.



Det blir for dumt å legge skylda på Tamas for så mange av baklengsmåla våre. Han har ett krystallklart mål på sin kappe (mot Tromsø) i tillegg til perlen av et selvmål. Utover det er det FFKs samlede dårlige forsvarsorganisering, dårlige press på ballfører og elendige statistikk på dødball som må ta skylda på baklengsmåla.

Her er en oppsummering av alle måla vi har sluppet inn i høstsesongen. Siste kamp først:

RBK: Angrep på FFKs venstrekant. Raio er ute på sidelinja og ikke der en midstopper skal være når innlegget kommer.

Lyn: Frisparkmål med påfølgende klabb og babb.

Odd : Angrep på FFKs venstrekant. Odd-spilleren kommer seg forbi Tamas (som gjør en litt dårlig jobb, men det er ingen i støtte for ham) og får lagt inn.

Tromsø (3-1)
1-1 (Ademolu): Innspill fra høyrekant. Passivt midtforsvar.
2-1 (Årst): Tamas’ giganttabbe.
3-1 (Rush) : Slappe saker på venstresiden. Tamas rygger, Brenne altfor seint etter.

Sandefjord: Overspilt midtbane. Langskudd som skifter retning.

Stabæk:
Stenersen: Frisparkmål.
Nannskog (straffe)
Gunnarsson: Lang ball til angriper. FFKs midtforsvar ekstremt passive.

Molde: Corner rett i mål.

Vålerenga (5-1)
Johnsen: Frispark fra høyresiden. Alle sover...
Berre: Corner. Slås tilbake på FFKs høyreside. Innlegg der Shaaban bommer.
Berre: Angrep på FFKs venstreside. Overlapp der ingen FFK’ere følger med.
Sørensen: Angrep på FFKs venstre midtbane. En FFK’er snubler og med en suveren pasning fra Grindheim har Sørensen ingen problemer.
Fellah: Angrep i midten. Kaos i midtforsvaret og til slutt får Fellah banke ballen i mål.

Start (vi grusa dem 4-0!)
 
Lillestrøm: Wehrmann-frispark rett i mål.
 
Ham-Kam:
Gullerud: Ballen på FFKs høyreside. FFKs høyreback og midtforsvar skriker på offside og lar Gullerud putte.
Abiodun: Klønete klarering av Ramberg og påfølgende kaos i midtforsvaret.
 
Viking : Lang ball mot FFKs sentrale forsvar. Klareres ut, men Stokholm kliner til med et fantastisk langskudd.
 
Brann
Andresen: Pasning fra høyre midtbane. Går via en Brannspiller før Andresen får tak i ballen. Rot i hele FFKs bakre ledd.
Sæternes: Langpasning fra midtbane (venstre kant). Brann-spiller skyter på mål, men keeperen vår gir retur.
Selvmål, Tamas. : Brudd på midtbanen (Raio mister ballen). Et lavt innlegg treffer Tamas som hæler ballen herlig i eget mål.
 
Rosenborg: Frispark fra venstre. Ingen passer på Dorsin på bakre stolpe.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 des 06, 12:17

Kul oversikt denialsander. Du har tilfeldigvis ikke oversikt over hvem som har laga frisparka i de tilfellene vi får baklengs etter frispark? Mye morsommere å vite enn bare å synse....

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 des 06, 12:46

Hvis dette ryktet som F-B.no legger ut stemmer. At Eggen vil ha Jan Tore Ophaug som forsvarssjef. Da lurer jeg på om Eggen har de rette vurderingsevnene til å være trener for FFK? Ophaug holder standaren til Tamaz. Begynner jo også å se ut som Eggen kjenner bare til spillere han tidligere har vært trener for i Moss? Hvor oppdatert er mannen på spillermarkedet egentlig?

Håper Eggen legger bort sine ønsker,og så må vi få inn en Manager fortest mulig!

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 06, 12:53
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Kul oversikt denialsander. Du har tilfeldigvis ikke oversikt over hvem som har laga frisparka i de tilfellene vi får baklengs etter frispark? Mye morsommere å vite enn bare å synse....



Har desverre ikke det. Jeg brukte FXT som kilde - de viser desverre ikke mer enn den faste situasjonen i forkant av måla.  Jeg har noen kamper i opptak, men - for å være helt ærlig - gidder ikke begynne gå igjennom dem.

Jeg vil derimot tru at Eggen har den oversikten.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 des 06, 13:25
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Kul oversikt denialsander. Du har tilfeldigvis ikke oversikt over hvem som har laga frisparka i de tilfellene vi får baklengs etter frispark? Mye morsommere å vite enn bare å synse....



Jeg vil derimot tru at Eggen har den oversikten.


Jeg mistenker at Eggen tror Ahlsen skal drille defensiv dødball og at Ahlsen tror det er Eggen sin jobb :-)

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 des 06, 13:51

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av denialsander


Jeg vil derimot tru at Eggen har den oversikten.



Jeg mistenker at Eggen tror Ahlsen skal drille defensiv dødball og at Ahlsen tror det er Eggen sin jobb :-)



Haha! Det må vi ikke se bort i fra. Det har sett sånn ut, iallefall...

Jeg har postet på RBKs forum for å få en tilbakemelding fra dem om hvordan Jan Tore spilte i kampen mot Rosenborg.

Alexander Aas har signert med Strømsgodset og det er iallefall et par OB-supportere som ønsker å forlenge med Jan Tore når Aas er borte. Jeg tror fortsatt Jan Tore Ophaug kan bli en solid forsterkning for oss.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 des 06, 13:58
Opprinnelig postet av denialsander
Jeg tror fortsatt Jan Tore Ophaug kan bli en solid forsterkning for oss.

Personlig er jeg usikker på om han er noe bedre enn Gerrbrand... Ophaug er treig som sirup, så sånn sett tror jeg vi har mer bruk for Gerrbrand. Skal jeg tippe, så er Ophaug uansett bare en av mange spillere som FFK sikkert vurderer opp mot hverandre for tiden.

Genial kommentar forresten, TgfkaFFK. Jeg lo godt av den.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 des 06, 14:28
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av denialsander


Jeg vil derimot tru at Eggen har den oversikten.



Jeg mistenker at Eggen tror Ahlsen skal drille defensiv dødball og at Ahlsen tror det er Eggen sin jobb :-)



Haha! Det må vi ikke se bort i fra. Det har sett sånn ut, iallefall...

Jeg har postet på RBKs forum for å få en tilbakemelding fra dem om hvordan Jan Tore spilte i kampen mot Rosenborg.

Alexander Aas har signert med Strømsgodset og det er iallefall et par OB-supportere som ønsker å forlenge med Jan Tore når Aas er borte. Jeg tror fortsatt Jan Tore Ophaug kan bli en solid forsterkning for oss.

 

Leste på OB`s forum at de håpet Ophaug var den neste de måtte få byttet ut. Noen mente at han kunne nesten karatriseres som et panikkjøp av OB`s ledelse. OB har hadt litt av de samme problemene som oss. Forsvarsproblemer, For få gode forsvarsspillere. De håpet til og med,at Fevang kunne ta en midtstopperplass,når han kom tilbake fra skade. På det tidspunktet var Ophaug midtstopper.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 des 06, 16:01
Opprinnelig postet av benksliter`n
 

Leste på OB`s forum at de håpet Ophaug var den neste de måtte få byttet ut. Noen mente at han kunne nesten karatriseres som et panikkjøp av OB`s ledelse. OB har hadt litt av de samme problemene som oss. Forsvarsproblemer, For få gode forsvarsspillere. De håpet til og med,at Fevang kunne ta en midtstopperplass,når han kom tilbake fra skade. På det tidspunktet var Ophaug midtstopper.


Det virker som du velger å lese og legge vekt på det som allerede passer med de holdningene du har på forhånd, og overser alt annet. Jeg leste blant annet på Odense-forumet at de mente å ha Superligaens beste forsvar og der har altså Ophaug spilt fast. Statistikken viser også at de har sluppet inn 15 mål på 18 kamper i Superligaen 2006/07. Det er bare FCK som har sluppet inn færre mål. Laget skal være klart best defensivt, så jeg vet ikke hvorfor du hevder at OB har forsvarsproblemer.

Du velger også overse alle som kommer med gode skussmål til Ophaug. Og de er faktisk i flertall hvis du leser alle innleggene som er skrevet om Ophaug på forumet de siste månedene. De tegner bildet av en god og stabil forsvarsspiller som sjeldent gjør feil. En god mann å ha i laget og en spiller mange ønsker å forlenge kontrakt med.

Men ingenting av dette ser det ut som du har fått med deg...

Jeg sier ikke dette fordi jeg er en forkjemper for at FFK skal kjøpe Ophaug. Jeg er litt skeptisk selv. Tror ikke han er bedre enn Gerrbrand eller Piiroja som midtstopper, og vil egentlig ha en mer moderne (offensiv) backtype hvis vi først skal erstatte Czwartek. Men likevel... dette er en spiller som kan spille både stopper og høyreback og som er fast på et topplag i skandinavisk fotball som slipper inn få mål, som har spilt i Europa og deltar i Royal League. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så til de grader negativ til Ophaug. Er du blendet av hans fortid i Moss og at han hadde en mindre god slutt på perioden i Brann?

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 des 06, 16:26
Endret: 11 des 06, 16:27
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av benksliter`n
 

Leste på OB`s forum at de håpet Ophaug var den neste de måtte få byttet ut. Noen mente at han kunne nesten karatriseres som et panikkjøp av OB`s ledelse. OB har hadt litt av de samme problemene som oss. Forsvarsproblemer, For få gode forsvarsspillere. De håpet til og med,at Fevang kunne ta en midtstopperplass,når han kom tilbake fra skade. På det tidspunktet var Ophaug midtstopper.


Det virker som du velger å lese og legge vekt på det som allerede passer med de holdningene du har på forhånd, og overser alt annet. Jeg leste blant annet på Odense-forumet at de mente å ha Superligaens beste forsvar og der har altså Ophaug spilt fast. Statistikken viser også at de har sluppet inn 15 mål på 18 kamper i Superligaen 2006/07. Det er bare FCK som har sluppet inn færre mål. Laget skal være klart best defensivt, så jeg vet ikke hvorfor du hevder at OB har forsvarsproblemer.

Du velger også overse alle som kommer med gode skussmål til Ophaug. Og de er faktisk i flertall hvis du leser alle innleggene som er skrevet om Ophaug på forumet de siste månedene. De tegner bildet av en god og stabil forsvarsspiller som sjeldent gjør feil. En god mann å ha i laget og en spiller mange ønsker å forlenge kontrakt med.

Men ingenting av dette ser det ut som du har fått med deg...

Jeg sier ikke dette fordi jeg er en forkjemper for at FFK skal kjøpe Ophaug. Jeg er litt skeptisk selv. Tror ikke han er bedre enn Gerrbrand eller Piiroja som midtstopper, og vil egentlig ha en mer moderne (offensiv) backtype hvis vi først skal erstatte Czwartek. Men likevel... dette er en spiller som kan spille både stopper og høyreback og som er fast på et topplag i skandinavisk fotball som slipper inn få mål, som har spilt i Europa og deltar i Royal League. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så til de grader negativ til Ophaug. Er du blendet av hans fortid i Moss og at han hadde en mindre god slutt på perioden i Brann?

 

Som oftest så er det mange på et supporter-forum som støtter spillerene sine,det har nok farget synet ditt her. Det er noe vi ser ofte på dette forumet også. Jeg anser den Danske ligaen som hakket bak den Norske også. Når mannen blir lansert som den nye forsvarssjefen i FFK,så får jeg helt fnatt!!

Mannen eier jo ikke fart!! Som midtstopper ble han reddet av makkere med stor fart i Moss og Brann. Kjetil Wæhler i Moss og Rangvald Soma i Brann.Dette gjorde at han hadde middels gode sesoger i de klubbene. Siste sesong i Brann så var han riktig nok en katastrofe som høyre back i Brann p.g.a. fart og plasseringsevne.

Ser på denne spilleren som en mulig back up på midtstopper plass,men for dårlig på back plass p.g.a. fart og at han er for lite offansiv. MEN INGEN FORSVARSSJEF!

Tror det ikke er mye dårligere alternativ å beholde Tamaz.

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 des 06, 00:44

tror opphaug ville blitt en bra forsterkning, masse erfaring fra høyt nivå er det vi trenger bak der!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 des 06, 09:42
Håper folk skjønner hvor vanskelig det er å gjøre en sikker forsterkning, når vi som rimelig opplyste supportere, er så til de grader uenig om en spiller som mange har sett og som har en rimelig god cv. Personlig tror jeg spillesystemet og motivasjon er mer avgjørende på prestasjonen enn det blir vektlagt. Jeg tror Ophaug har mange gode egenskaper Eggen kan hente frem hos oss. Men det blir alltid ett lite sjansespill. Men som sagt, vi vet at han minimum holder ett gjennomsnittlig tippeliganivå, og det er kanskje ikke så ille. Kjøper vi en finne eller ungarer så er det mye større usikkerhet i mine øyne. Jeg mener at hvis pris og lønnskrav er moderate, så bør vi slå til. Men vi må huske at Morgan og KTE ikke spiller FM..(selv om det kan virke sånn noen ganger :-))

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 12 des 06, 12:23

Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av FFKPatriot
De burde heller satse på å hente Rambekk fremfor Ophaug...


Ikke enig der. Synes Rambekk virker til å være litt for lik Piroja gett. Litt rotete, lite teknisk og i tillegg er han vel ikke noe hurtig.
Kjenner ikke Ophaug noe , men at han har spilt for Moss er definitivt et minus.

 

Hehe! Hva med Brenne, Kvisvik, Czwartek, Raberg og ikke minst Eggen da?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f