Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut og inn

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 13 9

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 mai 07, 16:10
Endret: 21 mai 07, 16:12
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Siste nytt er at Bjørkøy blir solgt til sommeren kanskje.



Tviler jeg på. Han skrev under ny kontrakt i vinter og er nå en av klubbens best betalte spillere. Skulle likt å se den klubben som har råd til å kjøpe ham fri med 2,5 år igjen av kontrakten.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 21 mai 07, 16:14

Angående Andresen, så er det visst ikke han... fordi jeg spurte kilden direkte om det... Han sa det ikke var han, men man vet aldri...

---------------------------

www.performance07.no


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 07, 16:20
Når man først er igang med rykter, så får jeg ta mine rykter da. Bernier, Risholt og en spiller i gresk fotball.........

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 mai 07, 16:54

Hørtes bra ut detta ffkfmv, men har vi råd til å kjøpe 4 spillere til sommern da? Hadde vært konge med døm navna som har blitt nevnt her, men trur vi bare kan drømme om døm..

 

Vi trenger uansett ny høyreback og sentral midtbane.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 07, 16:55
Er vi ikke ferdige med silly season da? Hva er dette for opplegg, tilogmed rykter om at Bjørkøy skal selges! Noen som har noe konkret, og hvor er Paco?

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mai 07, 17:04

Opprinnelig postet av Per Egil


Tviler jeg på. Han skrev under ny kontrakt i vinter og er nå en av klubbens best betalte spillere. Skulle likt å se den klubben som har råd til å kjøpe ham fri med 2,5 år igjen av kontrakten.

4 nye år på Bjørkøy i FFK!

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=698

Nettopp signert for 4 nye år!

Det er ikke snakk om 2,5 år.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 mai 07, 17:10
Endret: 21 mai 07, 17:10
Der kan man se, jeg trodde han bare hadde kontrakt ut 2009. Holters, har du oversikten?

Uansett, det styrker bare argumentet mitt. Selv om Bjørkøy skulle være aldri så sugen på å forlate FFK (noe jeg ikke tror han er), kan jeg vanskelig se for meg at et norsk lag ville være interessert i kjøpe ham fri for de summer det her ville være snakk om.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mai 07, 17:19

Opprinnelig postet av Per Egil
Der kan man se, jeg trodde han bare hadde kontrakt ut 2009. Holters, har du oversikten?

Uansett, det styrker bare argumentet mitt. Selv om Bjørkøy skulle være aldri så sugen på å forlate FFK (noe jeg ikke tror han er), kan jeg vanskelig se for meg at et norsk lag ville være interessert i kjøpe ham fri for de summer det her ville være snakk om.

Kan fort dra seg opp mot 2-sifra millioner der. Kanskje RBK er interessert ?? De trenger  en motor på midtbanen. Jeg ser de har satset på Tettey, men kan hende de synes at han er litt vel tidlig å satse fullt og helt på.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 07, 18:54
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Siste nytt er at Bjørkøy blir solgt til sommeren kanskje. Trives ikke visst nok. Er sur og lei.

Jeg understreker at dette er løse rykter, men det har i hvertfall kommet meg for øret.

 

Kanskje ikke så rart siden han bor i Oslo og må pendle hver dag.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mai 07, 19:19
Endret: 21 mai 07, 19:20
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje ikke så rart siden han bor i Oslo og må pendle hver dag.


Har han flyttet tilbake til Oslo? Det var ikke fryktelig lenge siden han fortalte at han bodde på Kråkerøy i et intervju på radioen...

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 mai 07, 19:40
Endret: 21 mai 07, 19:46
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Kan fort dra seg opp mot 2-sifra millioner der. Kanskje RBK er interessert ??



Ja, de må være eneste klubb som kunne lagt slike summer på bordet. Evigunge Roar Strands kontrakt går ut etter denne sesongen. Men med  Vidar Riseth og Marek Sapara, samt vidunderbarna Tettey og Skjelbred på midtbanen hadde det uansett blitt tøft for Bjørkøy å spille seg inn på laget neste år. Jeg har stor sans for Jonna, men god er han vitterlig ikke.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 mai 07, 19:47
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Kan fort dra seg opp mot 2-sifra millioner der. Kanskje RBK er interessert ??



Ja, de må være eneste klubb som kunne lagt slike summer på bordet. Evigunge Roar Strands kontrakt går ut etter denne sesongen. Men med  Vidar Riseth og Marek Sapara, samt vidunderbarna Tettey og Skjelbred, på midtbanen hadde det uansett blitt tøft for Bjørkøy å spille seg inn på laget neste år. Jeg har stor sans for Jonna, men god er han vitterlig ikke.

Siden Simen Brenne gikk for 7 mill., så er nok Jonna verdt over 10 mill. med så lang kontrakt som han har. Om han er salgbar, nja, litt tvilende til det, men man skal aldri si aldri.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 07, 19:51
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje ikke så rart siden han bor i Oslo og må pendle hver dag.


Har han flyttet tilbake til Oslo? Det var ikke fryktelig lenge siden han fortalte at han bodde på Kråkerøy i et intervju på radioen...

 

John Anders flyttet til Fredrikstad etter en stunds pendling, men bor nå i Oslo.

Han lengtet hjem etter venner og famile mens han bodde her. Han bor på Tøyen i dag.

Mener vist at Oslo er en frisone, slik at han gjøre hva han vil uten å bli gjenkjent.

Fortiden studerer han fattigdomsproblemsproblematikken i U-land.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 07, 19:53
Endret: 21 mai 07, 19:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Kan fort dra seg opp mot 2-sifra millioner der. Kanskje RBK er interessert ??



Ja, de må være eneste klubb som kunne lagt slike summer på bordet. Evigunge Roar Strands kontrakt går ut etter denne sesongen. Men med  Vidar Riseth og Marek Sapara, samt vidunderbarna Tettey og Skjelbred, på midtbanen hadde det uansett blitt tøft for Bjørkøy å spille seg inn på laget neste år. Jeg har stor sans for Jonna, men god er han vitterlig ikke.

Siden Simen Brenne gikk for 7 mill., så er nok Jonna verdt over 10 mill. med så lang kontrakt som han har. Om han er salgbar, nja, litt tvilende til det, men man skal aldri si aldri.

Vi får vel høre at John Anders ble solgt av personlige grunner, slik som Kvisvik ble fra Brann

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 mai 07, 19:55
Opprinnelig postet av Patrioten

Mener vist at Oslo er en frisone, slik at han gjøre hva han vil uten å bli gjenkjent.

Akkurat dette argumentet kjøper jeg 100%. Med mindre du er en spradebasse som elsker oppmerksomhet vil det sikkert være digg å være litt mer anonym i Oslo eller en større by, der ikke "alle" kjenner deg som FFKs kaptein...

Kombinerer du et enormt trøkk fra alle i byen med det faktum at du har en drøss venner og familie i Oslo, synes jeg ikke det er det minste rart at han flyttet tilbake. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 mai 07, 20:16
Jeg kjenner ikke Jonna personlig men når det sies han er sur og mistrives så begynner jeg å lure, for det inntrykket har jeg også fått av det jeg har sett.

Godt mulig det er helt tilfeldig men jeg har registrert det flere ganger og tenkt mitt.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 mai 07, 20:26
Det kan jo hende Grønhagen skjønte (eller visste) dette tidligere i vinter da de diskuterte hvem som skulle være kaptein.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 mai 07, 21:08

Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Det kan jo hende Grønhagen skjønte (eller visste) dette tidligere i vinter da de diskuterte hvem som skulle være kaptein.

 

Kan hende er det Grønnis som er grunnen til Jonnas ønske om å komme seg bort??!!

Uansett ikke noe godt signal at Jonna, dersom det er tilfelle, ønsker seg bort fra klubben, ikke lenge etter at han signerte en 4-årskontrakt. Hmmm. blir tankefull og skeptisk til lagets ve og vel når jeg hører slike rykter.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 mai 07, 21:12
Eller rett og slett at han er lei av spillere som ikke gir 100% til en hver tid.

Tror ikke han vil forlate kapteinsposten i FFK fremfor og risikere benken ett annet sted. Han er tross alt i landslagsdiskusjonen.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 mai 07, 21:15
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article81631.ece

Kan dette være løsningen på høyereback problemet til FFK?


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 13 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340