Husk meg
Brukernavn
Passord

[Rykte eller Sannhet] Martin Andresen klar.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 07, 11:25

Ivorianerne er vel fortsatt usikre, slik situasjonen er.

Savner iallefall en god spiss. FFK har Tarik , West som 50% spiller bak de kommer Adecco-røkla.

Skrev i fjor.

Håpet på , Europacup, ny trener og 3-4 nye kvalitespiller på ny stadion.

Fortsatt savnes  iallefall 1-2 spillere, men resten er i boks.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 11:32
Opprinnelig postet av dracula

Ivorianerne er vel fortsatt usikre, slik situasjonen er.

Savner iallefall en god spiss. FFK har Tarik , West som 50% spiller bak de kommer Adecco-røkla.

Skrev i fjor.

Håpet på , Europacup, ny trener og 3-4 nye kvalitespiller på ny stadion.

Fortsatt savnes  iallefall 1-2 spillere, men resten er i boks.

Helt enig med deg Dracula. Adecco-røkla er en god betegnelse på resten av spillerene. Det er for mange her inne på forumet,som forsvarer disse spillerene,og vil gi dem muligheten til å utvikle seg i FFK.

Gir vi dem muligheten på spissplass,så utvikler FFK seg til et Adecco-lag. Jeg føler vi savner 2-3 spillere. Kanskje Ivory-boys og ev. en ny spiss kan fylle dette rommet?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 mar 07, 13:36

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 mar 07, 15:04
Opprinnelig postet av Klokan

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????



Kontakt Høili og investor-gutta direkte. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


magge

Juniorspiller
Ble medlem: 21 mai 04
Innlegg: 81

Lagt til: 03 mar 07, 17:01
Er vel sagt at stallen er komplett? Uansett er nok kassa rimlig bånnskrapt nå, men lov og håpe at ting skjer i sommer.

---------------------------

Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 mar 07, 17:08
Endret: 03 mar 07, 17:10

eneste grunn til at vi kan klare oss offansivt i år er at de fra elfenben kommer å slår til. eller at de spillerne vi har overbeviser oss skeptikere. de har jo ikke fått vist noe spes enda. regner med at tarik å toth spiller mye på topp. kanskje west kan komme inn som et lyn å skape ugang. hadde trua på vuorinen. men han har vel ikke fått det helt til enda.

å for å svare på martin andresen så må jeg si noe jeg har sagt tidligere. å det er at hvis klubben hadde fått tak i en spiller av den størrelsen så hadde de kommet ut med det på en pressekonferanse ti sekunder etter at han hadde skrevet under.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 mar 07, 17:35
Opprinnelig postet av Klokan

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????

 

 

 

Bergstrøm hadde fått store problemer med å kommentere kampene dersom han hadde dukket opp...

Han roter jo så innmari og med Shaban mellom stengene og Sharbini på topp ville det blitt bare kluss...

Tror Davy W ville fått en latter eller to i studio også

---------------------------

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 mar 07, 17:52
Hadde vært bra med en skikkelig klassespiss! Trur ikke Andresen kommer. Er også viktigere med en spiss enn Andresen..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 mar 07, 18:45
Endret: 03 mar 07, 18:45
Bare PS "Scheien" bra spisshund du har, synes bare ikke du gneldrer like mye.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 mar 07, 19:08

Opprinnelig postet av dracula
Bare PS "Scheien" bra spisshund du har, synes bare ikke du gneldrer like mye.

hehe. han har enda ikke begynt å gneldre. er 7 mnd nå. men nå har jeg tatt han ganske bra også. så får håpe han holder seg sånn vel. hehe. men de har et stygt rykte når det gjelder gneldring. det er jeg enig i. men de er så pene, så det skal de få lov til. hehe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 04 mar 07, 17:24
Endret: 04 mar 07, 17:25
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Klokan

Tja... jeg har jo ny spiss men han koster minst 750 000 euro. U 21 spiller for Kroatia. 14 mål for NK Rijeka bare denne sesong. Navnet er Ahmad Sharbini.  Men penger da ????

 

 

 

Bergstrøm hadde fått store problemer med å kommentere kampene dersom han hadde dukket opp...

Han roter jo så innmari og med Shaban mellom stengene og Sharbini på topp ville det blitt bare kluss...

Tror Davy W ville fått en latter eller to i studio også

Og Agim SHABANI som stopper??


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 mar 07, 19:22
Det skal ha vært kontakt mellom FFK og Brann/Andresen.

Må si det at jeg ikke liker Martin når han spiller for Brann, men jeg kan sikkert bli vandt til å se han spille for FFK;-)

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 mar 07, 19:37
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 mar 07, 19:40
Opprinnelig postet av Scout
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!


I like him

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 mar 07, 19:50
Opprinnelig postet av Scout
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!
Det slipper du også.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 mar 07, 19:52
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Shadar
Jada Paco, jeg har hørt deg, men det stopper meg ikke i å spekulere alikevel. Grav Frem noe stoff neste gang du føler for å repetere deg selv!
hehe sorry da kansje han dukker opp allikevel,kansje neste uke.

+
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Scout
Andresen kommer sikkert ikke til FFK. Det er nok et rykte, tror jeg. Jeg kan ta feil, men det virker litt for utrolig til å være sant. Når det gjelder Andresen som person håper jeg at jeg aldri ser ham i FFK-drakta. Makan til arrogant klyse!
Det slipper du også.

=
?

---------------------------

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 04 mar 07, 20:25
hmmm. en ting er en ryktetråd, men skjønner ikke vitsen med å spre bevisst feilinformasjon... Vi supportere er skjøre nok fra før om vi ikke skal bli lekt med av falske rykter

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 mar 07, 20:32
Dette er en duste-tråd. Dessuten så håper jeg da vi klarer oss uten Martin Andresen. Makan til arrogant drittsekk...

---------------------------

RednWhite


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 04 mar 07, 20:37
Han hadde nok blitt elsket her også..... Men han virker utrolig klysete for motstanderfans... Men herregud så viktig han er for eget lag.... Han er jo en mester i å avlede oppmerksomheten når egen spiller ligger i fare for kort. 

Men han er nok Brannspiller til året også...

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 05 mar 07, 20:30
Da var det på an igjen med nok en herlig ryktetråd om at Andresen kanskje tar turen til dere...
For det første, han har også en osteopat i Trondheim, så det kan godt hende han er på vei dit fordi osteopaten hans bor der.

For det andre. Mannen har ambisjoner, han har sagt han vil vinne noe, han har også sagt at hans neste kontrakt blir hans siste, så nei han kommer ikke til dere.
For min del så kan jeg bare se at det er MAKS tre klubber i Norge han kan gå til, og det er RBK, LSK og VIF i den rekkefølgen.
FFK, stiller nok langt bak i køen.
Bortsett fra ny stadion, hvorfor skulle han ønske seg til FFK?
Jeg kommer i min villeste fantasi ikke på noen grunner.       


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340