Husk meg
Brukernavn
Passord

Andersen vil kutte i åpenheten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 06, 20:20

Opprinnelig postet av Holters
Jeg må bare spørre;

Har du hørt på selve radiointervjuet hvor Andersen snakker om dette, Funk1? Eller har du bare lest FBs artikkel og deres vinkling?

Dersom du har det, så skjønner jeg ikke helt hvordan du kan klare å blåse dette så ut av proporsjoner.

Dersom du ikke har det, så foreslår jeg at du hører på radiointervjuet her.

Morgan Andersen redegjør veldig godt for saken der, og jeg forstår ham godt dersom han har sagt at man i ytterste konsekvens må lukke klubben mer ovenfor lokalmedia dersom FB fortsetter å skrive usannheter og er mer interessert å ta "mann fremfor ball". Altså skape egne vinklinger på saker fremfor å fremstille fakta og sannheten. Joakim Simensen er vel den samme journalisten som har skrevet hele artikkelserien om Olafsen og som har vist seg å være basert på meget tynt grunnlag. Eventuelt har man tatt feil ord i bruk.

At klubben ønsker å kontrollere informasjonsflyten er noe Morgan Andersen også tidligere har uttalt. Da får klubben presentert sin versjon av sakene, og ikke den som FB velger å presentere. Det er jo derfor klubben ønsker å satse på FFK-TV og egne nettsider i fremover. Kanskje må FB finner seg i å hente stoff derfra i fremtiden, da de har blitt altfor tabloide i fremstillingen. Det er slik de store engelske klubbene gjør det mer og mer. Færre spillere stiller opp på pressekonferanser. Man uttaler seg hovedsaklig foran live-TV eller via klubbens egne informasjonskanaler, og da hovedsaklig klubbenes egne TV-kanaler. Dette er i ferd med å skje her til lands også.

Utover dette, så mener jeg at etter Morgan Andersen inntreden i klubben, så har den blir mer åpen igjen. Andersen er veldig flink til ta seg tid for å lytte til alt og alle. Ta en prat med ham selv, så vil du oppleve dette. De jeg har snakket med, og som faktisk har tatt en prat med Morgan, hevder at de har fått et helt annet inntrykk av mannen enn de først fryktet. Meg selv inkludert.

For øvrig finnes det vel ikke en klubb (eller bedrift) i verden som gir publikum direkte innsyn i beslutningsprosesser og forhandlinger som pågår mellom parter innad i bedriften. Dette presenteres når saker er ferdigforhandlet og vedtatt. Publikum måtte heller ikke vente på de nye organisasjonsplanene skulle bli presentert. De ble presentert samme dag som Eggen valgte å trekke seg. Dette er en avgjørelse som eiere og styret bestemmer. Ikke alle andre.

Til slutt så har heller ikke klubben nektet å svare på noen slike spørsmål som du påstår. Det er bare å ta telefonen til en av personene selv, så får du helt sikkert svar på de tingene du lurer på. Verre er det ikke.

Edit: Jeg har også lagt merke til at man slakter Morgan Andersen og "blåruss" om hverandre. Kan noen vise meg "blårussutdannelsen" til Morgan Andersen? Den er jeg spent på å lese om.

 

Jeg er enig med deg Holters i forhold til Morgan om det å ta seg tid til andre, jeg kommuniserer  med han gjennom mail og her får jeg svar på mer enn jeg egentlig bør, her kommer det åpene og ærlige svar tilbake.

Kjenner til at han snakker med supportere på telefonen på kveldstid når han fri også, det forteller vel at han vil ta vare på både liten og stor?


Tidspunkt Skrevet av
22 des 06, 10:15 » Funk1
22 des 06, 10:39 » kanogvetalt
22 des 06, 10:45 » Brukernavn
22 des 06, 10:54 » Svein
22 des 06, 10:42 » denialsander
22 des 06, 11:26 » hiawata
22 des 06, 11:30 » Oslo
22 des 06, 11:41 » Asgeir
22 des 06, 12:06 » Holters
22 des 06, 16:11 » denialsander
22 des 06, 19:48 » FlightOfTheRat
22 des 06, 19:55 » Ido Form Klyster
22 des 06, 20:35 » denialsander
23 des 06, 03:00 » FFK1903
22 des 06, 20:20 » Patrioten
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340