Husk meg
Brukernavn
Passord

Tidligere Lyn trener Espen Olafsen skal være tilbudt trener jobb i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 des 06, 02:03
God natt!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 des 06, 07:55
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av djpete
Dette setter uansett Morgan, som har et "negativt rulleblad" utad, når det kommer til moral og etikk, i et MEGET dårlig lys for menigmann. Jeg heller til at Morgan har forsøkt å holde sjult dette, av frykt for å bli naglet på det påståtte hendelses-, tidsforløpet, i Eggensaken. Nå er faktisk hele klubben i en kinkig situasjon hva gjelder troverdighet. ALLE fakta bør på bordet snarest. For mye blir holdt sjult for den store skare av supportere, og iallefall jeg føler at klubben forsøker å føre oss bak lyset, uvisst av hvilken grunn. Klubben har gjort et veivalg i forhold til trenerspørsmålet, uten at man forteller sannheten rundt det.

Lsk har hatt en liknende situasjon, men der taklet man 2-dagers støyten i media på en mye mer åpen og ærlig måte. Selv om ikke bakgrunnen for hendelsen var veldig beundringsverdig. Lsk, om ikke dens bakmenn, fremstår dermed fortsatt med en viss verdighet.

Det har blitt påstått at klubben har blitt mye mer åpen osv etter Morgan sin inntreden, men dersom åpenheten vi blir presentert kun inneholder løgn og fanteri så foretrekker jeg en lukket og ærlig klubb. Begynner man først å rote seg inn i en ond sirkel med halvsannheter, kommer man sjelden ut av det med hevet hode.

Ps, i utgangspunktet positiv til Morgan, men nå begynner ting og lukte alt annet enn markjordbær. Detta liker jeg ikke!

 

Husk Morgan har nesten ikke tatt til motmæle i det hele tatt når det gjelder Eggen saken. Det tror jeg utelukkende er av hensyn til klubben.

Men dersom ikke "kjøret" mot ham stopper snart, så tror jeg nok han vil slå fryktelig tilbake for å prøve å få satt en stopper for dette en gang for alle. Jeg tror som sagt han har meget gode kort på hånden til å gjøre nettopp det. 

Han trenger jo egentlig ikke ta til motmæle da Eggen ikke har gått til angrep på ham personlig......


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 des 06, 08:02
Og når vi først er i gang og spekulerer hva som har skjedd og ikke skjedd. La oss håpe det ikke er slik at treneransettelsen er noe one man show med pengemakta i ryggen. Hjelpetreneren til Sandefjord, dansken og Olafsen har alle tidligere mer eller mindre tette bånd til Morgan. Virker ikke som et nøye gjennomarbeidet profilvalg av treneren dette her...... Dessuten synes jeg det blir veldig unyansert når Morgan hevder alle dansker er interessante fordi vi spiller en teknisk fotball. FFK stilen er gjennombruddhissig. Danskene kan være vel ballbesittende.....

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 21 des 06, 11:42
Jeg syntes det lukter vond fisk av dette.

Lyn har tette bånd til Morgan ennå, og merkelig nok kommer det et treneforslag fra nettopp dette laget.

---------------------------

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 des 06, 14:27
Morgan Andersen redegjør bra for situasjonen i dette intervjuet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 des 06, 22:42
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Man er jo bare tro til sin arbeidsgiver, er jo ikke nødvendig med slike heksejakter. De ansatte i FFK forholder seg til styret og visst de bestemmer noe så ja, da får det være. Skal man påvirke styret til noe så får man bare melde seg inn og gå på møter.


Ja like mye som man kan påvirke rotary ved å kjøpe lodd i lions julelotteri.

 

Det virker som du allerede har bestemt deg for at det Morgan sier er triksing og usant, djpete.

Jeg er ihvertfall ganske sikker på at det er Fredrikstad Blad som er den parten som trikser her, for å få oss til å tro at det er Morgan som trikser og lyver.



Absolutt ikke Snæbb, som tidligere nevnt er jeg i utgangspositiv til Morgan. Han får ting gjort, det har han også vist i FFK allerede, med blandet hell. Uansett finnes det vel ikke tvil om at alle kort ikke er lagt på bordet, og at Morgan trikser med sannheten, eller i beste fall presterer en hvit løgn i sitt svar til Fb. Morgan er en slu rev/jævel (kommer an på øyet som ser). Ønskedrømmen ville vært en Morgan som ikke opererer like mye i gråsonen som Morgan virker til å gjøre.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 des 06, 23:34
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

 

Det virker som du allerede har bestemt deg for at det Morgan sier er triksing og usant, djpete.

Jeg er ihvertfall ganske sikker på at det er Fredrikstad Blad som er den parten som trikser her, for å få oss til å tro at det er Morgan som trikser og lyver.



Absolutt ikke Snæbb, som tidligere nevnt er jeg i utgangspositiv til Morgan. Han får ting gjort, det har han også vist i FFK allerede, med blandet hell. Uansett finnes det vel ikke tvil om at alle kort ikke er lagt på bordet, og at Morgan trikser med sannheten, eller i beste fall presterer en hvit løgn i sitt svar til Fb. Morgan er en slu rev/jævel (kommer an på øyet som ser). Ønskedrømmen ville vært en Morgan som ikke opererer like mye i gråsonen som Morgan virker til å gjøre.

 

Jeg forstår ikke hvordan du så bombastisk kan påstå at det er Morgan som trikser med sannheten her, djpete.

Du må jo huske på at når en klubb jobber med å finne en ny trener, eller nye spillere for den saks skyld, så vil man fortelle minst mulig til pressen når de ringer og er sultne på nyheter. Derfor kan nok det være en vanskelig balanse å både svare helt korrekt og samtidig si minst mulig av det som egentlig ikke bør komme ut i pressen i det hele tatt.

 

Når det gjelder denne saken med Olafsen, så mener jeg den har foregått på følgende måte.

 

1. Først skriver Fredrikstad Blad at FFK har tilbudt Olafsen kontrakt.

 

2. Deretter spør de Morgan om det er riktig at FFK har tilbudt Olafsen en kontrakt, hvor Morgan da svarer at FFK ikke har tilbudt Olafsen en kontrakt.

 

3. Så skriver Fredrikstad Blad at Morgan sier at de ikke har hatt noen kontakt med Olafsen. Men spurte ikke Fredrikstad Blad om de hadde tilbudt ham en kontakt og det svarte Morgan på at det hadde de ikke.

 

4. Så skriver Fredrikstad Blad at Olafsen bekrefter at FFK har vært i kontakt med ham for å sondere om han var interessert i å være en av trener kandidatene. Men er det det samme som å ha tilbudt ham en kontrakt, slik de startet med å skrive og som var spørsmålet som Morgan svarte på

 

Dersom dette er sannheten, djpete, hvem mener du trikser og er unøyaktige med å skrive/snakke sant? er det Fredrikstad Blad eller er det Morgan.

 

Jeg var også meget skeptisk til Morgan før han startet i FFK, djpete, men jeg valgte og bedømme ham ut fra blanke ark, og har oppdaget en helt annen person enn det jeg var redd for at han var.

Men Morgan lider av at han har en historie som inneholder noen tvilsomme, men alikevel uklare episoder, og dette er nok Morgan veldig klar over selv og vil nok være veldig forsiktig med å trikse og komme med usannheter, slik du beskylder ham for.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 des 06, 02:57
Da stenger vi denne og fortsetter diskusjonen her.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340