Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store ryktetråden

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 des 06, 23:09
Opprinnelig postet av Klokan

Jeg tror Rami er første mann som forsvinner fra dagens stall... Så vi bør kanskje se oss etter ny keeper...

 

Var det et hint om at noen her inne skulle sende mail og tipse ledelsen om at du klar til å stå mellom stengene?

 

Med mindre Thomas Myhre blir erstatteren, ville det vært utrolig synd å miste Rami Shaaban nå, men på en annen side, hvor lenge kan egentlig årets keeper i Sverige fortsette å spille i Tippeligaen?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 des 06, 23:15

Tjaaaaaaa... har begynt å trene på Nautilus igjen. Med andre ord er jeg klar om tjaaaa... si ja .. klar til Romjulskuppen i Østfoldhallen vel....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 14 des 06, 13:05
Har hørt rykter om at FFK og Moss skal slå seg sammen,  Det blir sagt at den nye klubben beholder slagordet "østfolds stolthet" og får med seg alle serie-mester og cup-mester skap i sine statestikker. Med Drillo som trener og ny stadio på Grålum gleder vi oss til sess.start,sier daglig leder i MoFF Arve Mykkelbost

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 des 06, 18:03

Opprinnelig postet av Brukernavn
Har hørt rykter om at FFK og Moss skal slå seg sammen,  Det blir sagt at den nye klubben beholder slagordet "østfolds stolthet" og får med seg alle serie-mester og cup-mester skap i sine statestikker. Med Drillo som trener og ny stadio på Grålum gleder vi oss til sess.start,sier daglig leder i MoFF Arve Mykkelbost

 

Eller om klubben, som forøvrig er en sammenslåing for hele fylket, heter FC Raymånn (IL, FK eller IF).

  


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 des 06, 19:59

Opprinnelig postet av Brukernavn
Har hørt rykter om at FFK og Moss skal slå seg sammen,  Det blir sagt at den nye klubben beholder slagordet "østfolds stolthet" og får med seg alle serie-mester og cup-mester skap i sine statestikker. Med Drillo som trener og ny stadio på Grålum gleder vi oss til sess.start,sier daglig leder i MoFF Arve Mykkelbost

 

Støttes, for da får jeg gangavstand til hjemmekamper.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 des 06, 01:02
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Brukernavn
Har hørt rykter om at FFK og Moss skal slå seg sammen,  Det blir sagt at den nye klubben beholder slagordet "østfolds stolthet" og får med seg alle serie-mester og cup-mester skap i sine statestikker. Med Drillo som trener og ny stadio på Grålum gleder vi oss til sess.start,sier daglig leder i MoFF Arve Mykkelbost

 

Støttes, for da får jeg gangavstand til hjemmekamper.....

 

me to.. hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 des 06, 02:27
Opprinnelig postet av Klokan

Tjaaaaaaa... har begynt å trene på Nautilus igjen. Med andre ord er jeg klar om tjaaaa... si ja .. klar til Romjulskuppen i Østfoldhallen vel....

 

 

det har jeg lagt merke til zoran :P

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 des 06, 13:00
Endret: 16 des 06, 13:00

Vet ikke om jeg skal tro på dette men hørte istad noen nye rykter, tenkte jeg skulle høre om det er noen andre som har hørt noe.

 

Rami Shabaan på vei til England- Men s Thomas Myhre er på vei tilbake til FFK.

 

Berti på på vei til Viking. Bjørkøy er på vei vekk, men vet ikke hvor.

 

Samtidig at Eggen er på vei ut, og at, Henning Berg er på vei til FFK.

 

Ifølge han som fortalte meg dette skal det meste for disse overgangene være i orden men at det trengs litt opprydding og omarganisering i styret og i administrasjonen før alt er 100% klart.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 des 06, 13:23
Endret: 16 des 06, 13:35
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vet ikke om jeg skal tro på dette men hørte istad noen nye rykter, tenkte jeg skulle høre om det er noen andre som har hørt noe.

 

Rami Shabaan på vei til England- Men s Thomas Myhre er på vei tilbake til FFK.

 

Berti på på vei til Viking. Bjørkøy er på vei vekk, men vet ikke hvor.

 

Samtidig at Eggen er på vei ut, og at, Henning Berg er på vei til FFK.

 

Ifølge han som fortalte meg dette skal det meste for disse overgangene være i orden men at det trengs litt opprydding og omarganisering i styret og i administrasjonen før alt er 100% klart.

 

 

Høres ikke ut som troverdige rykter dette.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 des 06, 13:41
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Brukernavn
Har hørt rykter om at FFK og Moss skal slå seg sammen,  Det blir sagt at den nye klubben beholder slagordet "østfolds stolthet" og får med seg alle serie-mester og cup-mester skap i sine statestikker. Med Drillo som trener og ny stadio på Grålum gleder vi oss til sess.start,sier daglig leder i MoFF Arve Mykkelbost

 

Støttes, for da får jeg gangavstand til hjemmekamper.....

 

me to.. hehe

 

Ikke så rart, siden vi bor et stenkast unna hverandre.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 des 06, 13:50
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vet ikke om jeg skal tro på dette men hørte istad noen nye rykter, tenkte jeg skulle høre om det er noen andre som har hørt noe.

 

Rami Shabaan på vei til England- Men s Thomas Myhre er på vei tilbake til FFK.

 

Berti på på vei til Viking. Bjørkøy er på vei vekk, men vet ikke hvor.

 

Samtidig at Eggen er på vei ut, og at, Henning Berg er på vei til FFK.

 

Ifølge han som fortalte meg dette skal det meste for disse overgangene være i orden men at det trengs litt opprydding og omarganisering i styret og i administrasjonen før alt er 100% klart.

 

Hvorfor skal vi selge den eneste venstre backen vi har???

 

Og hvorfor skal vi selge Rami når Morgan nettopp har sagt at vi skal strekke oss langt for å beholde han???

 

Trur nok alt detta bare er rykter!

Vi skal jo tross alt bli et topplag til året!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 des 06, 13:59
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vet ikke om jeg skal tro på dette men hørte istad noen nye rykter, tenkte jeg skulle høre om det er noen andre som har hørt noe.

 

Rami Shabaan på vei til England- Men s Thomas Myhre er på vei tilbake til FFK.

 

Berti på på vei til Viking. Bjørkøy er på vei vekk, men vet ikke hvor.

 

Samtidig at Eggen er på vei ut, og at, Henning Berg er på vei til FFK.

 

Ifølge han som fortalte meg dette skal det meste for disse overgangene være i orden men at det trengs litt opprydding og omarganisering i styret og i administrasjonen før alt er 100% klart.

 

Hvorfor skal vi selge den eneste venstre backen vi har???

 

Og hvorfor skal vi selge Rami når Morgan nettopp har sagt at vi skal strekke oss langt for å beholde han???

 

Trur nok alt detta bare er rykter!

Vi skal jo tross alt bli et topplag til året!!

 

Joda, helt enig i det. Men det rare er at dette er en fyr jeg stoler på og som ikke akuratt er kjent for å legge ut i det vide og det brede uten og ha sine kilder.

 

Men det er jo ikke uvanelig at når nye lederskikkelser kommer inn så skjer det mye både på spiller og leder fronten. Dårlig eksempel det jeg kommer men nå, men. I Chelsea så kom jo Rubel Roman inn, svingte øksa og spillere og ledere ble sendt på dør, nye blir hentet inn. For FFK sin del har jo Terje Høili kommet til og han har en pengesekk på ikke mindre en en milliard som han sikkert har lyst til og bruke en del av. Og etter at Morgan har entret så har man jo merket at ting er ikke som det var. Også i den sakens kjerne som foregår nå er det vist to sider som prøver og bli enige om FFK sine fremtidige vedtak og planer. Så uansett er det mye spennede som skjer, og mer til er i vente. Uansett ved eventuelle salg av de gutta så er det MYE penger på vei inn, samt at Høili sikkert selenger noen titalls mill på bordet slik at FFK sikkrer seg de spillerne de vil ha. Husk også at Lyn var interesert i å hente Stadheim, noe Morgan fiksa før det. Altså at han forbereder for Berg.

 

Nå fikk jeg kokt mye suppe på få spiker synes jeg :)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 des 06, 15:11
Hehe, den spikern der gav skrekkelig mye suppe ja, men håper ikke dette stemmer, det er ikke mye bra å selge såpass mye av sentrallinja på en gang, det så man jo tydelig på Viking i år. Men hva Berg gjelder, er ikke kona hans fra Fredrikstad? Kansje hun vil hjem og har stengt beina inntil Berg er med

---------------------------

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 16 des 06, 16:35
Fikk nettopp en sms om at det er pressekonferanse til mandag...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 des 06, 16:41

Hva er egentlig vitsen med å ha denne ryktesiden, det er jo stort sett bare tull, har ryktene noen gang stemt her inne?

Pressekonferanse til mandag, er det noe du vet, eller bare tull som de meste her inne?


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 16 des 06, 16:54
Endret: 16 des 06, 16:54
Vi får se til mandag...tar jeg feil spanderer jeg en pils på byen...hehe...men det er ofte at ryktene har inne stemmer...det har ihvertfall jeg opplevd...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 des 06, 16:56
Pressekonferanse på mandag jah... det tror jeg ikke noe på.. det sto i avisa her om dagen at det IKKE var noe konflikt.. jeg tror ikke han trekker seg.. Hva Shaaban, bjørkøy og Berti skull gjelde, så tror jeg IKKE de forsvinner, Verti pga skaden, Bjørkøy fordi Morgan A har sagt det, og SHaaban på samme grunn som Bjørkøy... Tar dette her med rykter helt frem til det står i avisa svart på hvitt

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 16 des 06, 17:04
Pressekonferanse betyr ikke nødvendigvis at Eggen trekker seg. Kan jo enkelt og greit være at de presenterer en fyr som en slags manager/sportslig leder da. Hvis det overhodet er pressekonferanse på mandag...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 des 06, 17:12
Endret: 16 des 06, 17:12

Opprinnelig postet av Patrioten
Hva er egentlig vitsen med å ha denne ryktesiden, det er jo stort sett bare tull, har ryktene noen gang stemt her inne?

Enkelt og greit for å samle all "dritten" et sted, slik at forumet for øvrig kan være fritt for ubekreftede rykter og alt annet vissvass.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 des 06, 23:23
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

1 Rami Shabaan på vei til England- Men s Thomas Myhre er på vei tilbake til FFK.

 

2 Berti på på vei til Viking. Bjørkøy er på vei vekk, men vet ikke hvor.

 

3 Samtidig at Eggen er på vei ut, og at, Henning Berg er på vei til FFK.

 

Forutsetter for argumentets skyld at det er noe i dette, selv om jeg ikke tror det før det er langt bedre bekreftet.

 

1 Rami ut og Myhre inn ville ikke være et stort sportslig tap, så god som Myhre er. Burde kunne gi adskillige euro i kassa om Rami går til England, for det er vel ingen grunn til å tro at han går til en middels annedivisjonsklubb akkurat. Men jeg er en alt for stor fan av Rami til å håpe at dette skjer på tidligst et år ennå.

 

2 Berti til Viking ville være synd, men hvis han ikke blir bra i kneet snart vil det desverre ikke være store tapet. Bjørkøy er en sjeldent klok spiller som det vil være kjempesynd å miste, men han går vel heller ikke gratis akkurat, og det er vel mulig å finne en erstatter for ham.

 

3 Mr Morgan og Henning Berg burde kunne spise lunsj sammen, om nå det var et kriterium for samarbeidsevne. Uten å mene å trekke Henning Bergs kompetanse i tvil ser jeg ingen bonus her, men støtter meg på hans egen mening, at å sparke Eggen ville være meningsløst, han er jo en av de beste trenere i Norge!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340