Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store ryktetråden

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 nov 06, 16:15
Endret: 23 nov 06, 16:17
Opprinnelig postet av scheien
patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.

Hehe, han hadde i hvert fall ikke senket nivået på laget....

Men grunnen til at han takket nei til Start er jo fordi han vil til utlandet. Dessuten kommer det nok ikke flere spillere fra utenfor EU til FFK denne vinteren...

Angående Pasoja så virker han god, men kanskje litt for lik Piiroja i stilen? Tror neppe han blir FFK-spiller.

Og Mifsud kan vi hvert fall bare se langt etter. Tror heller ikke Brian West er noe dårligere når han er i form og skadefri, snarere tvert i mot. Dessuten har West uendelig mye bedre holdninger.... ikke helt uviktig det heller.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 16:34

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av scheien
patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.

Hehe, han hadde i hvert fall ikke senket nivået på laget....

Men grunnen til at han takket nei til Start er jo fordi han vil til utlandet. Dessuten kommer det nok ikke flere spillere fra utenfor EU til FFK denne vinteren...

Angående Pasoja så virker han god, men kanskje litt for lik Piiroja i stilen? Tror neppe han blir FFK-spiller.

Og Mifsud kan vi hvert fall bare se langt etter. Tror heller ikke Brian West er noe dårligere når han er i form og skadefri, snarere tvert i mot. Dessuten har West uendelig mye bedre holdninger.... ikke helt uviktig det heller.

 

Amen til det meste her, men for å argumentere litt mot meg selv her (Martinsen vs Pasoja); hva har det å si om de to midstopperne er litt like? Piroija har et relativt klokt forsvarshode, er kjapp, sterk, luftens sultan, taklingssterk og oppofrende. Er ikke dette generelt gode midtstopperegenskaper? Eller er det en med maks fart og teknikk vi ønsker rundt ham?

Mifsud har vel kanskje hakket hvassere avslutninger enn west, samt litt bedre ballføring, men helt enig at holdninger veier tungt i denne saken.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 nov 06, 16:43

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av scheien
patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.

Hehe, han hadde i hvert fall ikke senket nivået på laget....

Men grunnen til at han takket nei til Start er jo fordi han vil til utlandet. Dessuten kommer det nok ikke flere spillere fra utenfor EU til FFK denne vinteren...

Angående Pasoja så virker han god, men kanskje litt for lik Piiroja i stilen? Tror neppe han blir FFK-spiller.

Og Mifsud kan vi hvert fall bare se langt etter. Tror heller ikke Brian West er noe dårligere når han er i form og skadefri, snarere tvert i mot. Dessuten har West uendelig mye bedre holdninger.... ikke helt uviktig det heller.

 

lik piroja i stilen vil jeg si at bare er positivt.mener han pasoja kunne gjort laget vårt bedre jeg.bedre kjemping om stopper plassen å er fint å ha en ekstra når det kommer til skader å sånn.vet aldri hva som kan skje.vet ikke hvor lang kontrakt han har med hamkam.men hvis han ikke har så lenge igjen så kan vel ikke prisen være så stor heller.

 

men er det noen som vet om det går fremover med han west.blir han spilleklar i løpet av vinteren så han får trent seg opp igjen til sesongstart eller blir det samme som ifjor.som han var i dårlig form når sesongen kom igang.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 17:06
West var ikke i så veldig dårlig form. Han gjorde mye bra, og skårte mål, menhan var ørlite granne slapp. Kunne startet på flere løp, tatt litt initiativ, og invitere til noen gjennombruddspasninger.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 nov 06, 18:03
Opprinnelig postet av Shadar

Piroija har et relativt klokt forsvarshode, er kjapp, sterk, luftens sultan, taklingssterk og oppofrende. Er ikke dette generelt gode midtstopperegenskaper? Eller er det en med maks fart og teknikk vi ønsker rundt ham?



Jeg mener at Piroija har et relativt svakt forsvarshode, men et enormt hjerte og vilje. 

Jeg ønsker meg en minst like oppofrende, luftsterk og taklingssterk spiller, OG som SAMTIDIG har vesentlige bedre taktiske egenskaper og mer teknikk.  Fart er ikke så veldig viktig, siden en knallgod plasseringsevne og rutine kompenserer mye for fart.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 23 nov 06, 18:34
Helt enig med deg denialsander,  jeg vil nok tro at plasseringsevne og taktisk klokhet er minst like viktig som fart

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Snart ny Stadion... JIPPI -


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 nov 06, 23:53
Kjenner en som jobber for et nettsted i Sverige, som mente at Rami kunne være på vei til Hammarby, han kalte det løse rykter.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 24 nov 06, 00:14

Rami er jo Djurgården gutt!! er det samme som om Henry skulle gått til chelsea det jo.. :)

 

Løse rykter tror vi ikke på, har nemlig hørt rykter om at det finns noe som heter gud også og som har noe med skapelsen av universet og gjøre.. Men tror ikke på det fordet.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 06, 11:40
Den store ryktetråden ebenfalk, den store ryktetråden.... Ingen som beviser noe på denne tråden :)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 nov 06, 10:49
Har hørt rykter om at Andre Muri skal være på vei til FFK! Har visstnok fått godkjent et bud på han og nå er alt opp til spilleren selv! Kan jo være den ledertypen Eggen var ute etter i midtforsvaret!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 nov 06, 11:06
En ny høyreback er klar ihvertfall??? Hehe

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 25 nov 06, 11:40

Opprinnelig postet av ffk-4ever
En ny høyreback er klar ihvertfall??? Hehe

Har også hørt noen rykter om at en ny høyreback skal være klar...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 nov 06, 13:10
Opprinnelig postet av FFKPatriot

Opprinnelig postet av ffk-4ever
En ny høyreback er klar ihvertfall??? Hehe

Har også hørt noen rykter om at en ny høyreback skal være klar...

 

og navnet på denne spilleren er???

---------------------------

Heia FFK


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 nov 06, 13:36
Ja det vet jeg og ikke dere

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 25 nov 06, 13:38
Kom ijen da! ver litt grei!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 nov 06, 13:53
Er det kødd, eller mener du det seriøst?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 nov 06, 14:21

Opprinnelig postet av Patrioten
Er det kødd, eller mener du det seriøst?

 

Når den mest informerte ikke vet engang, da tviler nå jeg!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 nov 06, 15:19
Retter min tidligere opplysninger om at han er høyreback, men korrigerer det til høyre midtbane.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 25 nov 06, 15:47
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ja det vet jeg og ikke dere


Slike folk som deg gjør bare folk forbanna.. Si navnet eller hold kjeft til det er offentlig.

---------------------------

Fredrikstad i cupfinale
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 nov 06, 15:51
Er det en storfisk?


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340