Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 18 4

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 nov 06, 21:15

Er det noen spillere på Ham-Kam vi bør se på da?

 

http://fotball.vg.no/bors/spillerstall.php?klubb_id=101&sesong_id=103

 

Tror vel bare jeg kunne tenkt meg Abiodun og Ringberg fra det laget der.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 nov 06, 21:20

Juha Pasoija,Knut Henry Haraldsen,Roman Kienast,Abiodun...... Kanskje

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 nov 06, 21:57
Kunne vel egentlig bare skikkelig tenkt meg Corrales... Pasoja og Abiodun kunne vært spennende.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 nov 06, 02:14
Endret: 06 nov 06, 02:14

Opprinnelig postet av Christoffer
For guds skyld, ikke hent inn Soma. En primadonna som han skal vi lete lenge etter. Han kommer til å ødelegge miljøet i Fredrikstad. Når han var i Bran var medspillerne sjeleglade for at Soma dro og ledelsen var kjempeglade for at de fikk noen penger for han. SÅ NEI! Ikke hent Soma.

 

Må innrømme jeg ikke kjenner ham så godt personlig. Men han er vel ikke bare en primadonna, han er vel en god spiller også.

Men nå klarte Viking seg, så da er det vel bare å glemme ham uansett.


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 nov 06, 10:39
Fra Aftenpostens -Tippeligaen 2006 a-å   

Kom ikke lenger enn til B før jeg måtte le...BØRSKRAKKET:
Tamas Szekeres, har spilt for både Tromsø og Fredrikstad. Men ingen kan ta fra ham jumboplassen på spillerbørsen med den høyst middelmådige summen 3,944.

På tide å sende denne mannen ut døra? 

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 07 nov 06, 10:54
Opprinnelig postet av Tango
Fra Aftenpostens -Tippeligaen 2006 a-å   

Kom ikke lenger enn til B før jeg måtte le...BØRSKRAKKET:
Tamas Szekeres, har spilt for både Tromsø og Fredrikstad. Men ingen kan ta fra ham jumboplassen på spillerbørsen med den høyst middelmådige summen 3,944.

På tide å sende denne mannen ut døra? 


Han gjorde det ikke så skarpt her heller:

http://fotball.vg.no/bors/best_bors.php?sesong_id=103

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 07 nov 06, 11:08
Opprinnelig postet av mygg


Han gjorde det ikke så skarpt her heller:

http://fotball.vg.no/bors/best_bors.php?sesong_id=103


Tragisk....  men Raijo på 10 plass da! Fortjent!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 nov 06, 11:33

Fra Kamma Juha Pasoja som 3 midtstopper, kjempe med Patrick om plassen ved siden Raio.

Tror det kunne vært OK.

Corrales, venstreback,  kunne vært aktuelt som alternering med Bertelsen, men mer behov for høyreback.

Dersom Odd ryker ned,  hadde vel også Pelle Nilsson vært superb.

Det samme gjelder Espen Rud, det er en spiller for framtiden.

Når det gjelder spissene til Odd, Kamma & Molde hadde ikke de hevet nivået på rekka så mye.

Dette sier jeg fordi om jeg personlig synes det var trist med Ringbergs sorti.

Har da mer tro på Ojecha eller hva han spissen til Bryne heter.

Iallefall styr langt unna Molde og Hoseth.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 nov 06, 11:46

Jeg synes personlig det hadde vært morro med forssterkninger som ikke hadde vært med på nedrykk, kvallik...kansje vi kunne hentet færre men skikkelig kvalitet...tror ikke det er så mye som skal til for at FFK har et topplag...litt prob i forsvar, og scorer ikke nok fra spisplass...

 

---------------------------

Heia FFK


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 nov 06, 11:52
Endret: 07 nov 06, 11:59

Ps. Glemte  Jacob Sørensen på midtbanen til ODD.

Mao slik jeg ser det.

Molde ingen.

Kamma.

Pajola, reserve innkjøp Corrales.

Odd;

Pelle Nillson (alternativ til Pajola) eller om han også kan brukes på høyre.

Espen Rud

Jacob Sørensen

Bryne;

Ojecha ( eller noe lignende)

Tror dette er alle spillere som hadde hevet FFK.

Tar i betraktning at jeg fortsatt avventer, Mika, Heavy og Anders S, vil gi de sjangse til å bevise.

Ut. Tamas, Røn, leiesoldatene i Sparta. ( Garro har vel gått), West for mye skader.

Spillere bør vurderes mot nyannskaffelser og dersom de tre overnevnte står til.

C.Berg, H.E. Ramberg, Hoås og /eller Toth. PAC fortsetter som backup ett år til.

 

 

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 07 nov 06, 12:19

Hvorfor nevner ingen Steffen Hagen fra Odd?

Han er vel og en lovende forsvarer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 nov 06, 12:30
Opprinnelig postet av SpaceBob

Hvorfor nevner ingen Steffen Hagen fra Odd?

Han er vel og en lovende forsvarer?


Ja, men han er primært midtstopper og det er vel ikke der vi først trenger forsterkning. Dessuten bør vi hente spillere som går rett inn på laget. Hagen går ikke rett inn på FFK. Da er det bedre å gi tillit til vårt eget stoppertalant i Shabani. Helt feil signal til ham og hente inn et annet talent utenfra.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 nov 06, 12:35
Etter det jeg har hørt og sett er Martin Elvestad en meget lovende spiller som har banket på døra en stund. I tillegg til et par spennende forsvarsspillere. Når blir det mulighet for dem å komme innpå? Eggen har vel uttalt at de ønsker å ta opp en ung til spiller til fast plass på A-laget hver sesong. Håper ikke dette blir glemt når man etterhvert skal ut og handle.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 07 nov 06, 12:43
Håper både Simen Brenne og Pål Andre Czwartek gir seg. Tamas Szekeres glimter til innimellom, men det er for skjelden. Jeg nekter å gi opp West, tror han kommer tilbake og beviser for klubben hvor god han er Disse vil jeg beholde 12 Lasse Staw (K) 1 Rami Shaaban (K) 5 Agim Shabani (F) 3 Patrik Gerrbrand (F) 2 Pål Andre Czwartek (F) 9 Raio Piiroja (F) 4 Trond Erik Bertelsen (F) 15 Hans Erik Ramberg (M) 23 John Anders Bjørkøy (M) 14 Raymond Kvisvik (M) 7 Simen Brenne (M) 19 Anders Stadheim (M) 16 Martin Elvestad (M) 18 Christian Berg (M) 22 Hermanni Vuorinen (A) 11 Brian West (A) 21 Mihály Tóth (A) 13 Tarik Elyounoussi (A) 26 Yherland MacDonald (A) Disse må bevise at de er gode nok: 20 Michael Røn (M) 24 Miikka Multaharju (M) 10 Øyvind Hoås (A) 17 Jørgen Magnussen (F) Tamaz har vel bevist at han ikke er god nok. Jeg syns jeg så potensiale i Vuorinen, så vil gi han en sjangs, samme med Stadheim. Tror de kommer til å heve seg i vinter, de får mindre press på seg og kan vise hva de er gode for.

---------------------------

Cupfinale 2006, jeg er der


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 07 nov 06, 12:48
Endret: 07 nov 06, 12:52
Opprinnelig postet av Dokka
Håper både Simen Brenne og Pål Andre Czwartek gir seg.

Hvorfor håper du at en av våre aller beste spillere skal gi seg? Og Czwartek må da være ypperlig å ha med videre? Han holder et greit nivå, har vært 9 sesonger i klubben og vil uansett forsterkninger være en god backup.

Opprinnelig postet av Dokka
Disse vil jeg beholde (...) 2 Pål Andre Czwartek (F) (...) 7 Simen Brenne (M)

Hæ? Først håper du at de gir seg, og så sier du at du vil beholde de...?

Opprinnelig postet av Shadar
Etter det jeg har hørt og sett er Martin Elvestad en meget lovende spiller som har banket på døra en stund. I tillegg til et par spennende forsvarsspillere. Når blir det mulighet for dem å komme innpå?

Tror veien for Elvestad er veldig langt inn på A-laget. Per i dag er det størst konkurranse på midtbanen og Elvestad er veldig ung (26.09.89) . Han er en sentral midtbanespiller som kan beskrives som en playmaker. Tror fort han kan bli et offer for formasjonen vår, da jeg ikke helt ser for meg ham som en indreløpertype. Vi får håpe han fortsetter den fine utviklingen, for Elvestad har spilt en god del ungdomslandskamper for Norge.

Tror veien faktisk er kortere for spillere som Christian Halvorsen og også Agim Shabani.

Vi har ikke all verdens konkurranse på venstrebacken, spesielt mtp skadesituasjonen til Bertelsen, så du skal ikke se bort ifra at Halvorsen får en del kamper i høst. Gutten er også en typisk Bertelsen-type: Liten og hurtig. Faktisk skal han være veldig rask de første meterne. Sånn sett passer han nok godt inn i FFK, men må nok bygge mer muskler. Gutten nærmer seg tiden hvor han rent aldersmessig bør få innhopp på A-laget. Han er 18 år og født 25.02.88.

Shabani skal være en allround forsvarspiller med hurtighet som sin svakhet. Ingen andre direkte svakheter og har en fin ro i spillet sitt. Kan kanskje minne litt om arrogansen og den stoiske roen som Bora representerte. Shabani er født 14.02.89.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 07 nov 06, 13:16
Endret: 07 nov 06, 13:17
til holters: trur dokka var et offer for å skrive så tungvindt at han ikke skjønte hva han skrev selv

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 07 nov 06, 13:38
Både Rambekk og Bernier er ledige. Hva med de? De ville snnsynligvis forsterket laget vårt.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 07 nov 06, 13:46
Endret: 07 nov 06, 14:22

Rambekk får gå fra LSK om han vil. Hadde vært perfekt for FFK. Landslagsklasse, kjempefin type og holder i noen år til (3 års kontrakt).

 

Ellers hadde Olivier Ocean vært kanon på topp. En klassespiller som sannsynligvis ikke trives i LSK. Men de vil vel prøve han en halv sesong til minst. Presterer han ikke da kan det være muligheter for at han settes på transfer lista. Tror Eggen kunne bygget han opp til den klassespilleren han en gang var igjen.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 nov 06, 14:26

Opprinnelig postet av Topscorer
Både Rambekk og Bernier er ledige. Hva med de? De ville snnsynligvis forsterket laget vårt.

 

Det er hvertfall spillere som hadde gått rett inn på laget og forsterket FFK for henholdsvis Pål og Berg/Ramberg.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 nov 06, 14:34
Rambekk hadde vært en solid forsterkning. Han kunne spilt HB. Hvis skade på en av midtstopperene kunne han blitt flyttet inn og Pac på HB. Her burde FFK vært inne. Synes det er rart at LSK er villige til å selge men.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 18 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340