Jarstein beklager
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av ffkmats
Jarstein sier: "Jeg skulle dytte døra hardt opp, og visste ikke at det var glass der..." Hvordan skulle han ha dyttet den døra opp hvis det ikke var glass der? Han kan vel ikke dytte opp en dør dersom han bare treffer luft?
He he, tenkte faktisk på det akkurat samme selv. Men men, saken er vel ferdig og avsluttet. Slenger vi litt dritt til spillerne, får vi vel tåle å få noe av det tilbake også.
Opprinnelig postet av ffkmats
Jarstein sier: "Jeg skulle dytte døra hardt opp, og visste ikke at det var glass der..." Hvordan skulle han ha dyttet den døra opp hvis det ikke var glass der? Han kan vel ikke dytte opp en dør dersom han bare treffer luft?
Han tenkte vel litt mer på at det var ekte glass og ikke solid glass elelr plexi eller sånn...
Er jo høl i huet å ha glass i en garderobedør... Et under at den har overlevd smellinga til Rekdal.
5000 i bot.
Stakkar...nå må`n hjem å fortelle mor at han vil ha julepresangen i penger...
Hadde vært gøy å samla inn penger til han, og sagt til han at vi tilgir han
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Pluss at regninga for det knuste glasset i garderoben er sendt Odd-Grenland direkte;-)
Mulig den går videre til unge herr Jarstein og for alt det jeg vet
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Hadde vært sinnsykt kult. Jeg stemmer for (hvis Odd rykker ned hadde dette vært enda bedre)
Opprinnelig postet av Brukernavn
5000 i bot.
Stakkar...nå må`n hjem å fortelle mor at han vil ha julepresangen i penger...
Det hadde vært veldig morsomt
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914