Husk meg
Brukernavn
Passord

Homoyrke??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 jun 06, 15:32

tåpelig diskusjon, selvom ei dame (som tydeligvis nettop har sluttet grunnskolen) spør om du er homo som jobber på SFO så er ikke det noen grunn til å avslutte jobben sin! Barn trenger menn i det daglige også, og det skrikes etter menn i både barnehager og i SFO rundt om i landet. Vær stolt av yrket ditt, uansett hva du driver med! Og, ikke la andre dømme deg for hva du gjør! Det viktigste er alltid at du selv trives med det du driver med!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jun 06, 16:18
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

tåpelig diskusjon, selvom ei dame (som tydeligvis nettop har sluttet grunnskolen) spør om du er homo som jobber på SFO så er ikke det noen grunn til å avslutte jobben sin! Barn trenger menn i det daglige også, og det skrikes etter menn i både barnehager og i SFO rundt om i landet. Vær stolt av yrket ditt, uansett hva du driver med! Og, ikke la andre dømme deg for hva du gjør! Det viktigste er alltid at du selv trives med det du driver med!



Jeg tok ho litt jeg, så sletta og blokkerte jeg ho... man slutter ikke i en jobb jeg trives i :D
Selvom siste dagen min er imorgen da... Fra høsten blir det barnehage, og fritidsklubb før jeg skal ta fagprøve :)

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 jun 06, 17:38
Åssen er fagprøva innen det yrket,SirLion??
Du får bare tildelt en unge og den skal du sørge for at den har det bra?? 
Neida,men det er absolutt ikke no homoyrke... Er ikke homo selvom mann er glad i barn,hvis det hadde vært sånn så hadde det vært mange homo-pappaer!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jun 06, 18:03
Etter hva jeg har sett så skal man planlegge en hel dag, men trekker og skriver oppgava innen det man har trekt det første dagen, så gjennomfører man planen den andre dagen, og på den tredje dagen skal man evaluere seg selv, og man får spørsmål innen de forskjellige modulene, eller områdene da... Neida det er ikke ett homoyrke det, bare hu her som var litt blåst i hue, og da får hu heller ikke være på msn lista mi... for makan til frekk kjerring skal man lete lenge etter
Men syntes kanskje at admin skal slette eller låse denne tråden jeg nå, så er vi ferdig med å diskutere det her

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 03 jul 06, 00:26
Endret: 03 jul 06, 00:26
ser at Hjælmen Mosse supporter har skrevet her..... han er vel ikke i roskilde??

sjekk bilde

Kall det gjerne Anal tog  hehe

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/07/01/470391.html?i=4

ligner ikke det på Hjælmen?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 06, 18:49
Homo-yrke = Frisør/stylist....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 06, 18:50
Røkkær det i løken når du ser nakne kællær a ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 18 aug 06, 18:24

Vel, ikke la dette gå særlig inn på deg. Det er ingenting som heteer homseyrker! Dessuten er det som Klokan påpeker, at det er mangel på menn i norske barnehager

 

Jeg er inne i mitt 5. år i turn. Når gutter lurer på hva jeg driver med, og jeg svarer sistnevnte, får jeg ganske ofte det samme svaret som du har fått. Men da er det som jeg liker å si/svare; Turngutter slår også hardt!

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340