Husk meg
Brukernavn
Passord

Todi Jónsson takket «nei» til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 07 jul 05, 00:33
Opprinnelig postet av FFK1903
Ok, du gjorde en god jobb denne runden, men ingen regel uten unntak :)

Bare 12 poeng opp... Bare 12 poeng opp........

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 jul 05, 01:57
Ser ut som om de er litt smartere fortsatt i Start. Holder korta litt tettere og selger ikke skinnet før bjørnen er skutt.
Ellers Startfan , mener jeg at Tom Nordlie er norges beste trener, og er enig i din vurdering av Drillo.
(dette er ikke noe nytt for faste lesere av spalta).
Ps i dette tilfelle vise også Tom N som som en bedre pokerspiller enn Drillo.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 07 jul 05, 02:07
Endret: 07 jul 05, 02:08
Opprinnelig postet av dracula
Ps i dette tilfelle vise også Tom N som som en bedre pokerspiller enn Drillo.

Det var da være grenser for hva dere skal sverte Drill0 for. Han har da ingen verdens ting med disse forhandlingene å gjøre, foruten at han har sagt hvilke spillere/spillertyper han vil ha.

Da får du heller slenge dritt om Mokkelbost og hedre Erik Solér.

Hvor lett var det egentlig å holde kortene tett til brystet når Todi Jónsson besøkte stadion...?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Startfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 9

Lagt til: 07 jul 05, 11:28
Jeg kritiserer Drillo pga spillet til FFK. Det er noe jeg har gjort siden han ble ansatt i FFK. Jeg mente det var dumt. Og er FFK smarte nå, så ansetter de KTE som hovedtrener neste sesong. Drillo kan gå tilbake som eksperkommentator på tv. Helsa hans har ikke godt av at han er trener. Men jeg har sagt det hele tiden at det var dumt og hente Drillo. Det er ikke noe jeg begynner med nå plutselig. Ja, og vet at han ikke har noe med forhandlingene og gjøre. Og slenge dritt om Mokkelbost blir også feil. Todi valgte Start pga det sportslige. Det kan han ikke forandre noe på. Greit, han kan kanskje tilby mer i lønn, men det kan vise seg og være økonomisk dumt. Så Todi valgte en annen klubb, og FFK får bare jakte videre da.

---------------------------

Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 jul 05, 11:44
Endret: 07 jul 05, 12:47
Poenget er ikke at han valgte en annen klubb men måten han gjorde det på. Bruker familien som unnskyldning for å si nei og så går han til en annen klubb i Norge. Dette var nok et kynisk spill fra hans side. Han brukte FFK til å få opp lønna i Start og Start var dumme nok til å bite på. Slike uærlige spillere vil i hvert fall ikke jeg ha i FFK selv om han er aldri så god. Håper FFK-forbannelsen vil ligge over ham slik at det går med ham som med andre spillere som har spilt uærlig overfor FFK - enten skade eller sportslig nedtur. Han er og blir en drittsekk.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 05, 11:56
Opprinnelig postet av jashin
Poenget er ikke at han valgte en annen klubb men måten han gjorde det på. Bruker familien som unnskyldning for å si nei og så går han til en annen klubb i Norge. Dette var nok et kynisk spill fra hans side. Han brukte FFK til å få opp lønna i Start og Start var dumme nok til å bite på. Slike uærlige spillere vil i hvert fall ikke jeg ha i FFK selv om han er aldri så god. Håper FFK-forbannelsen vil ligge over ham slik at det går med ham som med andre spillere spillere som har spilt uærlig overfor FFk - enten skade eller sportslig nedtur. Han er og blir en drittsekk.
jeg er så enig i den beskrivelsen der at jeg er stolt av deg jashin ;)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 jul 05, 11:59
Opprinnelig postet av jashin
Poenget er ikke at han valgte en annen klubb men måten han gjorde det på. Bruker familien som unnskyldning for å si nei og så går han til en annen klubb i Norge. Dette var nok et kynisk spill fra hans side. Han brukte FFK til å få opp lønna i Start og Start var dumme nok til å bite på. Slike uærlige spillere vil i hvert fall ikke jeg ha i FFK selv om han er aldri så god. Håper FFK-forbannelsen vil ligge over ham slik at det går med ham som med andre spillere spillere som har spilt uærlig overfor FFk - enten skade eller sportslig nedtur. Han er og blir en drittsekk.


Helt enig og jeg håper inderlig den berømte forbannelsen slår til som aldri før!! :p

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 05, 12:14
Rykter vil ha det til. at det hele startet på Hotel City. Både Todi og Erik Soler fant vist tonen der. Begge overnattet der natt til mandag.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 jul 05, 12:51
Forhåpenligvis så overnattet de ikke i samme seng. Det er klart at den lille gnomen som har vært fotballagent tidligere, kjenner spillet og vet hvordan man skal kutte hjørner. Dette er jo ikke akkurat en bransje som er kjent for å være redelig. I dette tilfellet kan man nok si at krake søker make. De to fortjener hverandre.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 05, 12:54
uff jashin!nå fikk jeg et bilde av hobbiten soler i seng med slasken aka sniken aka drittsekken todi!neineinei!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 05, 12:59
dem har nok hatt seg skal du se :D :D :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Startfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 9

Lagt til: 07 jul 05, 13:08
Todi sin lønn er den samme her som den ville ha vært i FFK. Det er fakta, etter som styret i Ik Start ikke kunne eller ville gi noe høyere lønn enn Fredrikstad. I tillegg så han Start hatt en dialog med FCK lenge om denne spilleren. Det kan Hans Backe bekrefte. Men spilleren fikk ikke vite om det før på mandag. Det er rett. Men skjønner at dere er misunnelige

---------------------------

Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 07 jul 05, 13:12
Bekreftelsen fra Hans Backe kan du få billig av meg. Vi får nok ikke svar på det noen gang.

Kanskje Todi ikke trenger å ha med familien og kona i Kr.sand. Der harhan jo Solèr.:D

---------------------------

Fredd


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 jul 05, 13:20
Endret: 07 jul 05, 13:30
Jeg er fullstendig klar over at han fikk samme lønn som han ville fått i FFK. Det at de ikke var villig til å gå over, hviser klart og tydelig at de strakk strikken helt til bristepunktet og dermed fikk sniken det som han ville. Jeg tviler veldig på at Starts økonomi er bedre enn FFK sin, snarere tvert i mot.

Hadde den unevnelige (vil ikke ta det navnet i min munn eller penn noe mer) vært ærlig så hadde han tatt kontakt med FFK og sagt at han hadde fått et matchende tilbud fra en annen norsk klubb. Da hadde FFK fått anledning til å vurdere om de skulle gå høyere eller om de skulle la være. Det hadde vært å spille med åpne kort.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 07 jul 05, 13:44
er ikke noen grunn til å ta sorgene på forskudd da. ståle solbakken har visst kjent til denne spilleren i lengre tid, men syntes han var for dårlig for hamkam så vet ikke om han hadde akkurat det vi ønsket oss....?

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 jul 05, 13:47
Ja. vi får håpe de har kjøpt katta i sekken. :)

Startfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 9

Lagt til: 07 jul 05, 14:26
Tror nok også at FFK har bedre økonomi enn Start per dags dato. Men ved sesongslutt så vil Start ha bedre økonomi enn FFK. Men la oss få en slutt på dette. Todi valgte Start fordi de hadde et bedre sportslig tilbud enn FFK. Og dere er nok misunnelige.

---------------------------

Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 05, 14:35
Sier vel heller ikke nei til, 1 mill for en hal v sesong

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 jul 05, 14:47
Endret: 07 jul 05, 20:29
Holters : Dette medpokerspillet var bare en fleip.
Hinta bare til Egil Olsen sin forkjærlighet for pokerspillet.
Jeg er heller ikke så dum at jeg tror at det er Olsen eller Nordlie som driver forhandlingene.
"Den som kun tar spøg for spøg og alvor for alvor har lite forstått"
Skal heretter skrive om det er spøk eller alvor.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 jul 05, 15:37
Endret: 07 jul 05, 15:38
Blah, er vel ikke noe gråte for. Han rekker jo heller ikke Brattbakk til knea når det gjelder prestasjoner. Og Brattbakk er det ikke mange som hadde jubla for, selvom han er like gammel som Todi.

Brattbakk har scora 160(?) mål i tippeligaen, Todi 68 i dansk toppserie, de er like gamle, Brattbakk får ihvertfall spille _litt_, Todi har jo vært benka i et år.

Jeg er egentlig bare glad han ikke kom. FFK trenger en spiller som scorer mål, ikke enda en som kan legge opp til de!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340