Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Ranheim - FFK 23.09.2023 kl 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 sep 23, 21:07

Enig i at det var en helt grei kamp, vi har gjort både bedre og dårligere kamper i år. Vi spilte borte mote et lag som kjemper om kvalikplassene og har vunnet en del kamper mot andre topplag, og som vi attpåtil har en lei historikk mot. Og vi var best. Ikke overlegne, men best. Og det på et tidspunkt hvor det ikke er unaturlig om det begynner å snike seg inn litt nerver. Jeg tror nok at særlig spillere som har vært noen år i FFK begynner å kjenne på det nå, de er nær ved å gi oss supportere en opptur vi har ventet lenge på. Jeg håper bare den positive energien forsterker seg og kan opprettholdes fram til dette er sikret og vi kan bytte ut Ranheim, Åsane og Sandnes-Ulf med RBK, Brann og Viking.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 sep 23, 09:49

Opprinnelig postet av madcow

kanogvetalt uttaler seg vel som vanlig på generelt grunnlag uten å ha sett kampen men synser igjen? eller har du sett en kamp igjen?

Jeg var ikke på Ranheim, men så kampen på TV. Ikke det samme som å se live, men man får ett visst inntrykk. Er man på kampen ser man mer av hvem som er flinke til å gå på løp, presse, gå i sikring, eller ikke. Får også et bedre inntrykk av hvordan lagene "står" mot etablert forsvar/angrep.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 sep 23, 18:35

Resten av serierunden er spilt og det var faktisk bare Kåffa og Kongsvinger som holdt følge. Start, Sogndal og Kristiansund avga alle poeng. Og i neste runde skal Kåffa spille borte mot Kristiansund, så da vet vi at i hvert fall ett av lagene som jager oss vil avgi poeng. Håper på hjemmeseier i den.

Kongsvinger tipper jeg vinner neste kamp, hjemme mot Bryne. Men i neste runde etter det skal de til Kristiansand. Jeg tipper at vinner vi selv de to neste kampene så blir i praksis bortekampen mot Ulf matchball, som noen vel allerede har vært inne på.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f