Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Start - FFK (søndag 03. september kl. 15)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 02 sep 23, 23:16
Endret: 03 sep 23, 07:27
Endret av: Rey

På plass på det blide Sørland for årets første bortetur for egen del (blir det tap, så vet dere hvorfor) og til min store overraskelse ser jeg at det er poengtap på alle topplagene i dag også. Er det virkelig ingen av de som vil rykke opp? Men det gjør jo at kampen i morgen ikke har fullt så stor betydning, for jeg er redd for at vi går på nok et poengtap. Det på tross av at Start har solgt Sawo og Sakor er ute med karantene. Inn kommer Fredrikstadgutten Derviskadic, som skammelig nok ikke har spilt for FFK, men S08.

Aner ikke hvordan vi spiller som vanlig, men Sørløkk og Aukland er vel fortsatt ute. En uke siden forrige kamp gjør at spillerne har fått hvilt seg, så jeg regner med at det stort sett er samme lag som startet sist som starter nå. Med unntak av Kjelsrud som blir erstattet av Aga

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 sep 23, 13:51
Endret: 03 sep 23, 13:52
Endret av: Tøfflus

I følge Fredriksstad Blad er Alba ute med bihulebetennelse, mens Aukland og Sørløkk er med i troppen - men de starter på benken.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 03 sep 23, 14:18

Jenssen  - Molde,Skaret,Nielsen,Woledzi,Metcalfe  - Åsheim,Magnusson,Konte  - Bjatralid,Aga.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 03 sep 23, 14:35

Litt overrasket over midtbanen. Eller er da dette greit

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 03 sep 23, 15:28

0-1 etter 23 min. Aga blir fellt og dermed straffe til oss. Bjartalid setter den sikkert. FFK var heldige litt tidligere da Skaret var litt røff i ryggen på en start spiller. Kunne fort blitt straffe til start der.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 sep 23, 15:56

Start har størst tempo i det etablerte angrepsspillet sitt og spiller oss til tider lave. Men vi tetter nokså bra igjen inne i 16-meteren og Start har blitt tvunget til mange dårlige avslutninger fra langt hold. Føler meg likevel ikke trygg på at vi holder nullen her. Vi kunne fort fått straffe mot oss, dommer tolker det kanskje som skulder mot skulder?

Aga gjør en bra involvering i straffesituasjonen. Oppfatter situasjonen først, kommer på ballen og blir sparket ned. Ellers er det en fryd å se ballkontrollen til Bjartalid når han går framover, men dessverre har Start hatt nok folk tilbake  slik at vi ikke har fått de store sjansene på kontringer. Blir nok mer åpent dersom det fortsatt står 0-1 et godt stykke ut i 2. omgang.

Ellers synes jeg TV2 har mikset stadionlyden uforskammet lavt i forhold til kommentatorlyden.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 03 sep 23, 16:32

Hmm 2-1 nå etter 71 min. Det siste målet imot ser ut til å være en skikkelig keepertabbe. Nå blir det vanskelig å få medseg noe hjem.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 sep 23, 16:44

Tja, vi har jo Kjell da Laughing

2-2!

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 sep 23, 17:43

Jenssen har hatt bedre dager på jobb enn ved 2-1...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 04 sep 23, 09:59

Vi har bak oss to nærmest surrealistiske uker mtp resultater - ikke bare våre egne 10 poeng på 4 kamper, men like mye alle poengtapene hos de nærmeste konkurrentene. Så selv om det av og til har haltet spillemessig, har vi en nokså usannsynlig ledelse på tabellen.

Men det er litt tidlig å sprette sjampanjen - det får greie seg å scrolle litt i prislista. Hvis vi tar utgangspunkt i det vanlige estimatet, altså 60 poeng er lik opprykk, må vi ha et snitt på 1,9 poeng i de siste 8 kampene. Det er faktisk ikke veldig forskjellig fra det snittet vi har hittil: 2,05 poeng/kamp. Altså må vi fortsette i samme spor - vi tåler ikke en plutselig tapsrekke. Det gjelder å holde stilen mot de middels og dårlige lagene (Moss!!), noe som har vært et problem før om åra, men som Mikkjal forhåpentligvis klarer å luke vekk. 

Start hektet vi kanskje av i går? Kongsvinger må vel komme seg etter den elendige perioden de har hatt. Mest redd er jeg for Kåffa, som er tilbake på vinnersporet og har fått en kraftig forsterkning i vår gamle venn Adnan. Men OK, vi klarer oss jo med andreplassen. (Likevel er det morsomst å vinne da ...)

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f