Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny hovedtrener klar

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 29 aug 23, 21:36

Opprinnelig postet av tynter

Har du noe link på de påstandene ? Eller er det bare synsing ? Wink Uansett så ser det mange trenere som har feilet med bra lag og vise versa. Start,KBK er to eksempler som nok har enda større utgifter enn oss. Jeg er hvertfall fornøyd hittils og syns det ser meget lovende ut .

Vi økte budsjettet før sesonegn til litt over 40 mill, som var en økning på drøye 10 %. Ved sesongstart hadde vi ikke fått inn alt dette.

Forrige uke skal Ingebrigtsen ha sagt, på et møte for de største "Vi er med" bidragsyterne at vi nærmer oss 55 mill. Jeg var ikke der så jeg har bare fått det referert.

Men det er vel liten tvil om at vi har en større og bredere stall enn de siste sesongene.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 23, 07:17
Endret: 30 aug 23, 22:16
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men det er vel liten tvil om at vi har en større og bredere stall enn de siste sesongene.

Vi har hatt 30 spillere innom stallen i år, men 4 av dem er nå utlånt, så tallet er 26. I 2022 var det 30 spillere. I 2021 var det 32 spillere.

Det har vært haugevis av sesonger hvor FFK har brukt massevis av penger uten suksess. Mikkjal er den første som siden Eggen Jr som er på vei til å klare det. Men nei da, du ønsker selvfølgelig å tilskrive det til alle andre faktorer enn ham siden du ikke klarer å innrømme at du tok feil med forhåndsdømmingen din.

Når det er sagt; selger ikke skinnet før bjørnen er skutt. Fredrikstad har historisk alltid klart å rote det til. Tongue out

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 aug 23, 09:32

Jeg mener Thommassen har gjort en kjempejobb og at det vil være katastrofalt å miste han.  Imidlertid har vi brukt veldig mye mer penger og hvis jeg skal gjette kommer det en skikkelig "baksmell" hvis vi ikke rykker opp. Jeg skulle likt å vite hvor alle de ekstra pengene i år kommer fra.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 30 aug 23, 15:21

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men det er vel liten tvil om at vi har en større og bredere stall enn de siste sesongene.

 

Litt rart at det ikke er noen av våre spillere som er ønsket av "større" klubber. Mulig det er gjevnheten som er vår styrke.

 

Når det er sagt; selger ikke skinnet før bjørnen er skutt. Fredrikstad har historisk alltid klart å rote det til. Tongue out

Det kommer to kamper nå som fort kan bli veldig avgjørende. Med et godt resultat der er forhåpentligvis mye gjort. Så er jeg veldig skeptisk til moss borte i nest siste kamp. Håper ikke det blir en som må vinnes.

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 22 nov 23, 19:30
Endret: 22 nov 23, 19:32
Endret av: kanogvetalt

Hva tenker man nå, med en fellende dom?

Saken var kjent før, eller i alle fall rett etter anmeldelsen, og endte altså med betinget fengsel og samfunnsstraff.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 23 nov 23, 01:02

Jeg for min del tenker at det er synd at rettsvesenet på færøyene bruker såpass med tid på noe fyllekranglig,så tipper jeg også at enkelte andre synes dette er helt forferdelig og noe av det mest dramatiske som har hendt på laang tid.

klipp og lim fra f-b :

Slik FB forstår det, skal det ha oppstått en disputt mellom Thomassen og en spiller fra en annen klubb da Klaksvik var ute på byen for å feire seriegullet i fjor høst. 

Det er i forbindelse med dette fornærmede hevder det skal ha kommet ord og uttrykk som ble oppfattet som truende.

Det var imidlertid påtalemyndigheten som tok tak i saken, da verken spilleren eller vitner anmeldte hendelsen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 25 nov 23, 09:59

Dette har ingenting å si. Saken var kjent fra før og Thomassen har vært åpen med klubbledelsen hele tiden. Så lenge han ikke må inn så kommer det ikke til å påvirke oss veldig. Kanskje litt utfordringer med samfunsstraffen, men det er uansett ikke så lenge

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f