Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Brann-FFK, tredje runde NM 2022(-2023)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 30 jun 22, 18:41

Vi trakk ikke akkurat enkel motstand når vi først fikk slitt oss videre til tredje runde. Hadde hatt mer trua mot et av bunnlagene i Eliteserien da de kanskje har samme kvalitet som Brann, men neppe samme selvillit.

Vi fikk stryk sist vi var i Bergen og har således noe å revansjere, men jeg skal innrømme at det vil være en stor (gledelig) overraskelse for meg om vi blir å finne i fjerde runde. Denne spilles forøvrig først til våren, derav trådtittelen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 30 jun 22, 18:46

Hadde håpet vi sparte en del nøkkelspillere i denne kampen, men ser vel ikke slik ut.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 30 jun 22, 19:03
Endret: 30 jun 22, 19:19
Endret av: Tøfflus

Hvor kan vi klage på sendingen? Det er altså ett kamera, i knehøyde, som ikke beveger seg???

At det ikke er kommentatorlyd kan jeg leve med, det er sikkert bare en brelende bergenser uansett, men hadde vært greit å se litt mer av spillet ...

Edit: De fikk endelig i gang lyd og bilde, men jeg liker ikke det jeg ser. Eller hører, for den saks skyld. Skal kommentatoren gå i fistel hver gang Brann har ballen i nærheten av vår 16m så blir det en slitsom kveld.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 30 jun 22, 19:34

Etter en halvtime får vi det første som ligner en målsjanse når Williams skyter like over fra 18 meter. Jeg synes i det store og hele vi er lenger unna nivået til Brann i dag enn sist.

De fleste klareringene våre går rett i en rød gubbe. Selv gjenvinner vi nesten aldri ballen når vi mister den. Skal vi få med oss noe i dag trengs det rett og slett litt god gammeldags flaks, er jeg redd. Og det er ikke noe vi har pleid å ha i Bergen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 30 jun 22, 20:15

Så ikke 1-0 eller 3-0, men på de 2 andre er i undertall så det holder i egen boks. Det skal vel være unødvendig 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 30 jun 22, 20:37

Hele denne kampen fremstår unødvendig, spør du meg. En ting er at Brann er gode, men vi klarer jo som regel også å fremstå som den dårligste utgaven av oss selv på den banen der, uansett om Brann er gode eller ikke.

Bare en mann på vårt lag som framstår bra i dag. Kollektivt har vi, som sist, et lavere tempo enn Brann og fremstår også med mindre autoritet i mange dueller.

Og i det jeg skriver det får vi vår største sjanse, typisk nok etter et dårlig utspill fra Brannkeeperen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 30 jun 22, 22:37

Dette var skremmende dårlig. Vi har absolutt ingenting å komme med. Brannspillerne finner hverandre i blinde og kombinasjonsspillet sitter. Vi klarer knapt å slå en passning til medspiller under hele kampen og hvis ikke noen fra Bergen er i veien for ballen så kan du være rimelig sikker på at en av våre ikke er der ballen havner slik at vi stadig må hente den opp igjen og tempoet blir dratt ned... og det er ikke bare mot Brann det har vært et problem, men noe som har vart hele sesongen. Skulle nesten ikke tro spillerne trente sammen.

Den mest positive i dag av utespillerne var vel Kingsley og han fikk 15 minutter.

Greit at Brann er gode, men det må være lov å forvente mer enn det vi blir servert i dag. Det kommer ikke mange folk på stadion til mandag. Det er i hvert fall helt sikkert.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 30 jun 22, 23:36

Hadde det ikke vært for Håvar hadde Brann vunnet 15-0! Han var bunnsolid (bortsett fra tabben på 5-0 selvsagt).

Nei, i dag var det meste nitrist! Bare å komme seg hjem å skjerpe seg!

---------------------------

Tribunekultur


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 01 jul 22, 12:05

Vanskelig å si mye postivt om denne kampen og jeg vil spare dere for noen forsøk på det. Imildertid er Brann MYE bedre enn oss og de burde i aller høyeste grad spilt i Eliteserien. De hadde hjemmbane og fikk straffe etter få minutter og man forsto fort at dette skulle bli stygt. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340