Husk meg
Brukernavn
Passord

Østfold-fotballen 2012

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 okt 12, 18:25

Glemte selvfølgelig av at Moss sin kamp startet tidligere, og at det på tidspunktet jeg tok skjermbildet av tabellen, så var kampen i gang og 0-0. Nå er det 1-0 til Moss. De har for andre gang i år (?) gratis inngang, så det er tydelig at de gjør alt de kan for å redde plassen, kanskje til og med klubbens eksistens stor og faller på det?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 06 okt 12, 20:21

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 07 okt 12, 10:56

Da ligger de i hvert fall godt an til å overleve i 2. divisjon. Men dersom ikke det dukker opp noen velvillige "investorer" (les: rike onkler) er det vel ikke mye som tyder på en snarlig retur til høyere divisjoner?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 13 okt 12, 15:48

Østsiden - Moss FK 1-5

Da var Moss klar for en ny sesong i 2.divisjon.

Hvordan har egentlig utviklingen til Agim Shabani vært i Moss de siste sesongene? Er dette en mann som ville kunne gjort en ok innsats for FFK feks neste sesong, eller har dette toget gått for ham? Nå ønsker jeg seriøse svar fra folk som kanskje har sett han spille eller folk som kjenner enten Agim eller Moss forholdsvis godt.

Thomas Klaussen scoret 3 mål for Moss i dag. For min del er det merkelig at han fortsatt spiller i 2.divisjon. Allerede for et par år siden var det opptil flere Tippeliga- og Adeccoligalag som var interesserte i gutten. Kan dette være en spiller for FFK?


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 okt 12, 16:06

Noe bra må han vel ha gjort i Moss, for han fungerer vel som kaptein på laget?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5423

Lagt til: 13 okt 12, 17:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvordan har egentlig utviklingen til Agim Shabani vært i Moss de siste sesongene? Er dette en mann som ville kunne gjort en ok innsats for FFK feks neste sesong, eller har dette toget gått for ham? Nå ønsker jeg seriøse svar fra folk som kanskje har sett han spille eller folk som kjenner enten Agim eller Moss forholdsvis godt.

Problemet han hadde i FFK var ikke at han ikke hadde nivået inne, men at han var konstant skadeplaget. Så vidt jeg har fått med meg var han også skadet store deler av fjoråret.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 okt 12, 00:16

Særp er en del av Østfold-fotballen og er nå på full fart inn i Tippeligaen igjen. Trener Roar Johansen er ferdig etter sesongen, og jeg vet ikke hvem som skal ta over der oppe. Det eneste jeg kan si er at dersom Særpingene skal holde seg i Tippeligaen MÅ de hente inn forsterkninger uansett hva dem sier der oppe! Kan ikke slippe inn 2 - 3 mål hver kamp i Tippeligaen om de skal holde seg.

Håper forøvrig vi berger plassen så vi kan få to FLOTTE lokaloppgjør som i gamle dager i Tippeligaen 2013, selvom vi har et tøft program igjen.. Men som en gammel vis trener sa en gang: Theres a hope in the hanging snore :-P 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340