Wallace klar for Gent
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 31 aug 10, 23:35
Endret: 31 aug 10, 23:36
Endret av: Rey
Opprinnelig postet av Kratos
Som da han satt Valencia som spiss ?
Valencia som spiss funket bra i den treningskampen hvor det ble testet ut i vinter. Det funket også bra når han ble flyttet opp som spiss mot Sandnes Ulf.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ja og så scoret han mål som spiss æ gett..Som da han satt Valencia som spiss ?
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ja når de ikke slår bunnlag på bunnlag så føler jeg meg enda mere sikker med dette laget,hehe. Nei du får leve i trua om det.Det de har gjort hittil i år har de gjort med Wallace på laget. Jeg syns også det er synd at han forsvinner, men forstår både klubb og spiller. Om du mener at opprykk står og faller på om vi har Wallace eller ikke, så overvurderer du hans betydning noe enormt, og undervurderer resten av laget. Og hva skal vi i tippeligaen å gjøre om vi er så avhengig av en eneste god venstreback?Ønsker Wallace lykke til i Gent og gratulerer FFK med et godt overgangsvindu i sommer.
ffksupporter.net: - Sitter med en klump i halsen.
Joacim Jonsson forklarer salget av Wallace og forteller samtidig litt om hva han mener om hvordan FFK kommer ut av dett rent sportslig.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Skulle gjerne beholdt Wallace ja,men defensivt på venstre back,så synes jeg faktisk Thomassen har vært en bedre spiller enn Wallace når han har spilt V,back.
Et eller to år i adecco ? Tror du Thommasen, Borges etc er interesert i å spille i addeco i kanskje flere år fremover ? Vi kommer til å forbli en adeccoklubb i mange år fremover hvis vi ikke går opp i år. Tenker de ikke på frafall av publikum ? Vi har vel en rundt regnet 6000 i snitt i år. Spiller vi addeco neste år, halveres dette tallet, om ikke mer, dermed enda mindre intekter for klubben og enda flere gode spillere som forsvinner..Det er mange ting jeg tenker på når jeg håper å få FFK opp til eliten så kjapt som mulig, men jeg har skrevet det tidligere: Jeg er ikke redd for et par år i adeccoligaen, under forutsetning at de benyttes smart. Smart vil si å bygge et lag for fremtiden som, med forsterkninger, bør holde godt i eliten. Økonomisk kontroll er i den anledning en vesentlig faktor. Jeg tror neppe alle spillerne vi har nå vil være motiverte for å spille i adeccon. Og sikkert vil noen forsvinne. Når det er sagt... Mange av spillerne viste jaggu liten interesse og motivasjon for å holde klubben oppe i eliten ifjor høst - behøver ikke vise til mer enn kvalikkamp mot Særp...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Klubben må vise kreditorer og støttespillere at de mener alvor med rette på den økonomiske situasjonen. Sånn sett var dette en nødvendighet som også var velkommen.
Wallace vil bli savnet da han har vært en betydelig del av den offensive, samtidig som han gjør det defensive meget bra. Leser at noen er uenig i dette, men det faktum at han var den eneste FFK spilleren noen ønsket å kjøpe i dette vinduet sier vel en del.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Supras Fredrikstad
Leve galskapen! Mot den moderne fotballen!
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 11 sep 10, 20:17
Endret: 11 sep 10, 20:18
Endret av: Knuty
Wallace har allerede spilt seg inn på førstelaget. Han var med fra start i dagens kamp mot Lierse.
KAA Gent: Jorgacevic, Hanstveit, Wils, Smolders, Azofeifa, El Ghanassy, Baric, Coulibaly, De Smet, Soumahoro, Wallace
Opprinnelig postet av Knuty
KAA Gent: Jorgacevic, Hanstveit, Wils, Smolders, Azofeifa, El Ghanassy, Baric, Coulibaly, De Smet, Soumahoro, Wallace
Har dem ikke lært seg at Wallace er fornavnet hans der heller? Fyren heter da Pereira til etternavn!
Wallace forble på benken i dagens tap. Har vært der noen kamper nå (hvertfall det jeg har fått med meg).
Kanskje vi kunne lånt han tilbake dersom vi rykker opp......
"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!
Mustang
Ble medlem: 27 okt 03
Lagt til: 15 nov 10, 09:27
Endret: 15 nov 10, 09:27
Endret av: Mustang
Alltid artig å hvordan det går med eks FFK'ere
Hvis ingen holder denne tråden varm, så er det vel mulighet for å følge med selv også ved å gå inn på Gent sine hjemmesider!
Heter de ikke AA Gent da?? Etter hva jeg husker fra Manager-spillene hehe
Hmm, er jo et lag som heter Genk også der borte men...alltid blanda de
Svikere henrettes, so justice for all...
*Ultras Liberi*
Er det noen som har peiling på hvordan Wallace gjør det for dagen ?
Opprinnelig postet av fredrikstad1903
Er det noen som har peiling på hvordan Wallace gjør det for dagen ?
Serien har vel ikke startet opp enda?
Tipper han driver oppkjøringstrening foran sesongen 2011/2012.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914