Bergstrøm skal IKKE kommentere Fotball!
Ja, da er vår kjære Svein Bergstrøm borte fra radion også i fotballen! Lurer på hva som skjer på denne fronten da!
Da blir det dårlig på radion igjen!
Christan Brevik tar over som kommentator. De som har hørt på Stjernenkampene på radioen kjenner til denne mannen. Herlig engasjement men kanskje litt (for) negativ i motgang.
Men absolutt en god hockey-, og forhåpentligvis fotballkommentator.
---------------------------
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Er det han som var sidekommentator for Svein? Hadde noen kamper også alene? Så det går ann å høre på han?
Synd at bergstrøm gjir seg, men brevik er en bra erstatter.
Opprinnelig postet av kahansen
Er det han som var sidekommentator for Svein? Hadde noen kamper også alene? Så det går ann å høre på han?
Jepp, sammen kællen som var sidekommentator forrige sesong. Går absolutt an å høre på. Men nå skal jeg uansett se alle kamper live eller på "tv".
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Ja, da er vår kjære Svein Bergstrøm borte fra radion også i fotballen! Lurer på hva som skjer på denne fronten da!
Da blir det dårlig på radion igjen!
Kan man ikke bare gå på stadion da? Da slipper man å høre på de klovnene på radioen.
Jeg synes Brevik har gjort en god jobb når han har kommentert ishockey denne sesongen noe jeg tror han kan følge opp vedr fotballen også.
Ja, da er vår kjære Svein Bergstrøm borte fra radion også i fotballen!
Hvorfor??
Hater hat!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914