Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 mai 08, 13:03
skjønner ikke dere som hakker på W. Han var den beste  i går.Gardar er svak, Tegan er svak, Tarik var svak. Sånn er det bare. Hvorfor ingen av  våre spillekåte juniorer ikke får prøve seg snart, blir en større og større gåte. Men fy som vi trenger en spiss som er målfarlig. Det er godt at ikke våre forsvarere er like dårlig på timingen som de der framme. Gudskjelov så vart Hans Erik tilbake med sin ro og rutine. Synd han ikke scora. Håper gutta på tur i Europa finner en bra og målfarlig spiss.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 08, 14:06
Hvem av spissene våre skal vike for en evt ny spiss?Synes faktisk Gardar har hvert bedre enn Tarik i år.

marrern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 7

Lagt til: 26 mai 08, 15:12

Møkkalag, veikryss, harry, rævafotball. Jeg har alltid hatt veldig sans for Fredrikstad og PH, men inntrykket trekkes ned etter en del kommentarer her og andre steder.

Når det gjelder kampen var sjansestatistikken relativt lik, TV2 har 6-4 i favør FFK, resten av media har oss likt. Vi ble i tillegg snytt for en soleklar straffe. Hands på Wehrman i 2. omgang, helt identisk med handsen Alex Aas blir avblåst for etter ca 10 min av 1. omgang.

Fortsett å kom med nedsettende kommentarer, det gjør bare seieren enda søtere


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 mai 08, 16:40

Strømsgodset spiller jo en såpass enkel fotball, at man heller bør kritisere FFK for ikke å lese den og så gjøre noe med det. Wehrman burde fått beskjed om at feilpasninger på midten straffer seg hardt, Godset er et lag som kontrer godt og David Nielsen er en spiss som bare trenger en sjanse i kampen for å skape noe.

Ble faktisk veldig skuffa over midtbanen vår i går. Jeg var helt sikker på at de kom til å overkjøre treeren på midten til Strømsgodset på ren løpskraft, og det burde man så absolutt klart!

Til diskusjonen om Wallace, så syns jeg han sammen med Gerrbrand var vår beste spiller i går. Han blir litt for treig mot Stian Ohr, og posisjonerer seg ved et par anledninger litt dårlig. Det får gå, han er ung og urutinert. Offensivt kom han flere ganger, spesielt i 1.omgang, med løp utenfor Barsom. Desverre var innleggene mot Gardar litt upresise, de blir dobbelt så farlige om de blir slått hardt langs bakken, gjerne vinklet litt ut fra mål. Men så absolutt, han var god i går!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 26 mai 08, 20:17
Endret: 26 mai 08, 21:16

Litt off topic men vi fikk en liten revangsje vertfall motgodsets 2 lag vi vant 4-3 står inne på

http://www.ringblad.no/fotball/live/?lfKey=2037&tdKey=2937

under 2 divisjon avdeling 1


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 08, 22:09
Opprinnelig postet av marrern

Møkkalag, veikryss, harry, rævafotball. Jeg har alltid hatt veldig sans for Fredrikstad og PH, men inntrykket trekkes ned etter en del kommentarer her og andre steder.

Når det gjelder kampen var sjansestatistikken relativt lik, TV2 har 6-4 i favør FFK, resten av media har oss likt. Vi ble i tillegg snytt for en soleklar straffe. Hands på Wehrman i 2. omgang, helt identisk med handsen Alex Aas blir avblåst for etter ca 10 min av 1. omgang.

Fortsett å kom med nedsettende kommentarer, det gjør bare seieren enda søtere



Det er klart: For den underlegne smaker den ufortjente seier aller best. Jeg foreslår at dere suger på den karamellen så lenge dere kan, for det er fint å vinne.

Bare ikke tro at dere presterer, og at dere har et godt fotball-lag. Hvis du syntes det SIF presterte igår var "godt", ja da har vi ikke noe mer å snakke om, sans for FFK og PH eller ikke.

Det er dessuten et poeng i å være god vinner også: Man tillater faktisk litt drittslenging når man faktisk har vært heldige og vunnet. Eksempel: Vi slo VIF i fjor etter å blitt overspilt hele kampen, og hadde uttallige fete sjanser mot oss: Hva skjedde når klanen var på vei tilbake til toget? Jo, de fikk en god del skulderklapp og nærmest beklagelse over urettferdig resultat, og uforbeholden innrømmelse at vi hadde hatt griseflaks.

Det er DET som er PH, det er det som er Fredrikstad. Jeg vet i farta ikke om noen annen fotballby i landet hvor noe sånt kunne ha funnet sted.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 mai 08, 22:26

Opprinnelig postet av Asgeir


Det er DET som er PH, det er det som er Fredrikstad. Jeg vet i farta ikke om noen annen fotballby i landet hvor noe sånt kunne ha funnet sted.

Men hvis det PH viste igår på Marienlyst er Fredrikstad og PH, så er det ikke mye å skryte av. ELENDIG innsats på tribuna. Ble jo trua fordi jeg oppfordra folk til å synge.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 08, 23:13
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Asgeir


Det er DET som er PH, det er det som er Fredrikstad. Jeg vet i farta ikke om noen annen fotballby i landet hvor noe sånt kunne ha funnet sted.

Men hvis det PH viste igår på Marienlyst er Fredrikstad og PH, så er det ikke mye å skryte av. ELENDIG innsats på tribuna. Ble jo trua fordi jeg oppfordra folk til å synge.

Slutt og rakk ned på PH din dust,eller tror du kansje dere noengang vil runde 3000 medlemmer!!!

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 mai 08, 23:23
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Men hvis det PH viste igår på Marienlyst er Fredrikstad og PH, så er det ikke mye å skryte av. ELENDIG innsats på tribuna. Ble jo trua fordi jeg oppfordra folk til å synge.
Slutt og rakk ned på PH din dust,eller tror du kansje dere noengang vil runde 3000 medlemmer!!!

Det hjelper ikke å være 3.000 medlemmer når det var 10stk av dem som sang på kampen i går. Supporterklubb med mange medlemmer er bare bra, men det skal jo helst være en del syngende supportere blant dem også. Det skjønner du kanskje selv også?

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 mai 08, 23:38
Igår var det flaut å være rødhvit.. Ingen som sang jo..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 27 mai 08, 19:03
må si jeg savnet en forsanger i første omgang av kampen...
Positivt at det ble mer sang etter pausa, men jeg må vel innrømme at det var VELDIG labert på søndag... ;


Håper det tar seg opp mot stabæk.. At folk ikke tåler synging (uansett hvilken sang) er trist, om ikke annet...

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 mai 08, 19:37

Nok en gang klarer en kamptråd å bli ødelagt av PH/BRH/RHE-pissprek. Kan dere ikke bruke en annen tråd til det?? Det er rimelig irriterende å høre på folk som aldri blir enige uansett.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 08, 19:53
Opprinnelig postet av Plankekæll

Nok en gang klarer en kamptråd å bli ødelagt av PH/BRH/RHE-pissprek. Kan dere ikke bruke en annen tråd til det?? Det er rimelig irriterende å høre på folk som aldri blir enige uansett.

Og uenigheten her er? Alle er enige om at stemninga var ræva mot Godset, og synes det bør nevnes. Hvordan har dette ødelagt tråden?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340