Husk meg
Brukernavn
Passord

Abgar Barsom (30) på besøk i Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 des 07, 16:11
FFK og Anders Grönhagen har jo lenge siklet etter denne mannen. Nå blir han kanskje endelig FFK-spiler?

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 des 07, 16:16
Opprinnelig postet av Holters
FFK og Anders Grönhagen har jo lenge siklet etter denne mannen. Nå blir han kanskje endelig FFK-spiler?

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php
  Her er merwww.barsom.com/presentation.php

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 des 07, 16:19
Ser han beskriver seg selv som venstre og sentral midtbanespiller, trodde han trives best på høyre?

Hvordan gjorde han det i år for Ørebro?
Skeptisk..... (som vanlig)  ;)

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 03 des 07, 16:22
Vet ikke så mye om karen, men positivt at FFK ser på kantspillere. Er som kjent en mangelvare hos FFK det.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 des 07, 16:24
Opprinnelig postet av bjorn
Hvordan gjorde han det i år for Ørebro?
Skeptisk..... (som vanlig)  ;)

Han har vært en stor suksess og de ønsker å beholde ham, men kan ikke konkurrere på lønn når store svenske eller norske klubber kommer på banen. Han har spilt sentralt på midtbanen i Ørebro, og vært bra.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 des 07, 16:27

Mambo Mumba er sikkert erstatteren hans.

www.na.se/artikel.asp


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 des 07, 16:32

Blir han evt en erstatter for Kvisvik mon tro,eller tar han kanskje høyrekanten??

Virker hvertfall som en spennende spiller! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 des 07, 16:42
Er nok tiltenkt plass på høyre midtbane. Han har faktisk spilt en del venstreback tidligere også, men liker seg best på midtbanen. En offensiv og teknisk god spiller som har en del rutine.

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 03 des 07, 16:42
Barsom er en spiller som legger opp til en del mål

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 des 07, 16:43
Barsom skal mistrives på venstreback, så det er nok neppe aktuelt. Han omtaler det selv som `feil posisjon` for ham.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 des 07, 17:29
Karen kan i hvert fall skyte.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 des 07, 17:30

Hvis han kommer, blir han den sjuende svensken i klubben.

Anders Grönhagen, Rami Shaaban, Jerry K, Anders Prytz, Patrik Gerrbrand, Johan Sjöberg och Andreas Tegström i laget.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 des 07, 17:39
rami och Sjöberg kan være på vei ut..

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 des 07, 17:44

Opprinnelig postet av keiko99
rami och Sjöberg kan være på vei ut..

Ja, vet det, men de er der ennå.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 03 des 07, 22:10

Barsom virker jo som en bra kar, på sin egen hjemmeside tar han blant annet for seg den brasilianske keeperen Rogério Ceni.

En mann som absolutt fortjener mer oppmerksomhet, og får det av Barsom, for sine noe uvanlige talenter som keeper.

www.barsom.com/news.php

Eller direkte til Ceni: uk.youtube.com/watch




---------------------------

Svaberget for alltid!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 des 07, 22:53

Man kan jo lure på uttalelsene til Per Morten Haugen og Morten Huth, i forbindelse med at FFK ikke kan henge med blandt de store lagene i forhold til profiler og lønne de.

Det virker jo som de har penger, siden de har tilbudt Agar flere millioner.

Hadde det ikke vært like greit å brukt disse mill på Doffen, Strømstad, eller Rud?


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 03 des 07, 23:45
Håper bare inderlig han ikke tar med seg draktnummeret sitt fra ÖSK. Han løper rundt med 77, et tullenummer, på ryggen. Vil gjerne slippe denslags hos oss!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 des 07, 01:06
Opprinnelig postet av Patrioten

Man kan jo lure på uttalelsene til Per Morten Haugen og Morten Huth, i forbindelse med at FFK ikke kan henge med blandt de store lagene i forhold til profiler og lønne de.

Det virker jo som de har penger, siden de har tilbudt Agar flere millioner.

Hadde det ikke vært like greit å brukt disse mill på Doffen, Strømstad, eller Rud?

 

Du mener Ruud ?

 

Uansett, hva vil du karaktirisere som flere millioner ? og er det flere mill i året eller totalt sett for kontraktperioden ?

Desuten er det kanskje det sett med svenske øyne, siden lønninger ligger betydelig lavere der borte.

Også har vi jo avisenes evne til å blåse ting ut av proposjoner. Kan jo også være taktisk utspill. Hvis du skal kjøpe en vare så lønner det seg ikke alttid å utbausunere at du har massevis av penger å bruke. Ihvertfall ikke i et marked hvor prisen er fllytende...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 07, 08:03
Endret: 04 des 07, 08:07

Att Abgar vill vänta med att bestämma sig kan vara ett problem, eftersom Fredrikstad gärna vill komma i mål med en affär den närmaste veckan.
ÖSK:s sportchef Lennart Sjögren kände inte till att Barsom befann sig i Norge i går.
– Jag vet att han kommer hit senare i veckan, vad det nu innebär, säger Sjögren.
NA lyckades i går inte når Abgar Barsom för en kommentar.

Tyder vel på at han skrev under i går?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 des 07, 08:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Det virker jo som de har penger, siden de har tilbudt Agar flere millioner.

Hadde det ikke vært like greit å brukt disse mill på Doffen, Strømstad, eller Rud?

Doffen og Strømstad er jo priset til 12-15 millioner. Blir ikke helt det samme som en håndfull miller for en svenske. Med mindre du tror vi kommer til å betale 12+ for Agar (da burde noen få sparken...). 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 des 07, 10:06

Hadde vært bra med Barsom. Trenger en skikkelig kantspiller.. Er han høyre eller venstrebeint? Vil ikke ha en venstrebeint på høyrekant.. Rart at han spiller venstre og sentralt i Sverige og at vi ønsker han på høyre..


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 des 07, 11:37
han er begge bent :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 des 07, 11:54
Ikke dumt med Barsom, som rutinert ving. Men skjer dettte er vel Jonna fullstendig avskrevet? først pusha ut fra sentral midt av Gashi og nå sannsynigvis utkonka på høyreving av Barsom.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 des 07, 12:53

Opprinnelig postet av Snæbbis
Ikke dumt med Barsom, som rutinert ving. Men skjer dettte er vel Jonna fullstendig avskrevet? først pusha ut fra sentral midt av Gashi og nå sannsynigvis utkonka på høyreving av Barsom.

Da får Jonna kjempe med PAC om h.back da. Eller kanskje satse på v.back ( siste plass før benken ) ??


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 des 07, 17:07

Vil helst se litt mer av spilleren enn hva jeg har gjort til nå før jeg er sikker på om spilleren er kvalitet. Er han virkelig god nok, eller er han nok et eksempel på at Fredrikstad er verdens beste supportere til å hausse opp spillere?

At han er tobent kant, gjør at han er en spiller vi trenger absolutt! Spillertypen virker perfekt, men jeg er fortsatt usikker på om han har kvaliteten som skal til. Uansett om det blir kjøp eller ikke; jeg er glad over overgangspolitikken FFK fører om dagen. Før de evt. kvitter seg med Jonna eller Raymond, er jeg ganske sikker på at de vil ha en erstatter klar. Og at de velger å hente en som kan spille på begge kantene(etter hva det blir sagt her inne), tyder på at de har skjerpet seg betraktelig det siste året.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 des 07, 20:07
Nå kjenner jo Grönis Agbar Barsom godt fra tida i Djurgården da, pluss at han kjenner svensk fotball meget bedre enn oss andre. Så hvis Grönis mener Barsom vil være en solid forsterkning for FFK, så får vi vel bare håpe og tro det. Eller hva Lemmy?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5397

Lagt til: 04 des 07, 20:30
Han trodde vel også at Prytz ville være en solid forsterking? ;-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 des 07, 20:37
Touché

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 des 07, 20:46

Ja, forhåpentligvis vet han hva Barsom er god for. Men det skulle ikke forundre meg om dette er hausset opp i skyene av media, for det har skjedd utallige ganger tidligere.

Og selvom Grönhagen ser noe i Barsom, er det ikke sikkert han vil passe inn i norsk spillestil og FFK. Det er en del som skal til for at en spiller blir suksess i en klubb. Og det at han har spilt i gresk 2.divisjon(riktig?), gjør meg bare mer usikker.

Men for all del, jeg har tro på at de i FFK vet hva de driver med. Jeg prøver bare å se saken fra flere vinkler, og prøve å ikke være så naiv.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 04 des 07, 20:51
Det trodde han vel aldri? men han sa at det var en spiller som skulle bli backup for Bertelsen. Mener det var sånn ihvertfall.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 des 07, 22:48
Dette minner en smule om overgangen til Anders Prytz ja, som på ingen måte ble hentet inn som en back up-spiller.

-Nå har vi sikret oss en god back, med et følsomt venstreben. Anders har ti års erfaring fra Örgryte og mange år på toppnivå i Sverige. Vi er sikre på at Anders vil være en god bidragsyter for oss fremover. (Grönhagen til FFKs hjemmesider i februar i år.)

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 07, 07:57

Barsom: "Har inte fått något förslag från ÖSK"

Abgar Barsom, 30, har redan tackat nej till tre anbud.
Dock inte till Fredrikstad FK, som han besökt de senaste dagarna.

www.na.se/artikel.asp


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 des 07, 10:30
www.f-b.no/article/20071205/FFK/409851466/1009/AKTUELT

Må være vanvittig forskjell mellom svensk og norsk fotball mtp lønn.

Når en spiller som Thomas Holm velger Molde framfor oss fordi lønna ikke var bra nok og Barsom virker sjokkert over hvor bra tilbud han har fått.

Hmmmm ...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 05 des 07, 11:03
Hvor god er han egentlig? Slik jeg leser det siste her virker det som vi gir et vanvittig godt tilbud til en 30-åring fra lavere divisjoner i Hellas.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 des 07, 11:37
Jeg må si jeg lurer på hva slags tilbud de egentlig har gitt ham. Virker som om FFk`s lønnspolitikk har ramla litt ut av hende gett.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 des 07, 12:28
Det kan vel hende at han har fått ett veldig godt sign on fee tilbud, ettersom han er Bosman så vidt jeg har forstått. Og sign on fee er det kanskje innvestor gruppa som betaler også er lønnen som klubben betaler mer normal......

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 05 des 07, 12:36
Tror dere han er bedre enn f.eks Multi?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 des 07, 12:45

Opprinnelig postet av bjorn


Må være vanvittig forskjell mellom svensk og norsk fotball mtp lønn.

Det burde ikke komme som noen overraskelse at det faktisk ER stor forskjell?

I tillegg er det ikke sikkert at alt han har blitt presentert for - og som blir omtalt som "hva de har å tilby" (- Jeg er imponert over hva de har å tilby, og har fått en kontraktsforslag, sier Barsom til na.se.) - er relatert til penger.  Det kan være byen, stadion`et, det lokale engasjementet, slottet til Høili, pene norske damer, osv.

Vi må passe oss for å se oss helt sveiseblinde på penger, selv om det selvsagt er en viktig del av bildet.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 des 07, 13:01
Endret: 05 des 07, 13:01
Opprinnelig postet av Erikk
Tror dere han er bedre enn f.eks Multi?


Det håper jeg da virkelig han er! han bør også bekle høyrekant langt bedre enn jonna. Derimot har jeg sterke tvil om han besitter Multas herlige holdninger og innsats. Hvordan i alle dager fant FFK på å kvitte seg med en så glimrende potet? Savner Multe

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 05 des 07, 13:09
Jeg savner han også og forstår ikke hva de tenkte på når de kvittet seg meg han. En ting er spilleren en annen sak er jo personen som ga alt og blødde for drakta og gikk forann med et godt eksempel for de andre spillerne.  Dette må jo bety at klubben har full kontroll og det flere gode kantspillere som blør for drakta er på vei??????

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 des 07, 13:54

Tviler vel egentlig, men håper vi har tilbydt han lønn etter hvordan han presterer på banen...

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 des 07, 15:48

Ser at det er mange som sammenlikner Barsom med Multe. Da bommer dere stygt

Agbar Barsom har et stort navn i Sverige. Han har også klengenavnet "Diego" Da kan dere bare lure på hvorfor

Han er en spiller som kommer høyt opp på assist ligaen også. En riktig "lirare", som svenskene sier

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 05 des 07, 16:22
Jo men hvorfor er han da i Gresk 2. div?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 des 07, 16:29
Endret: 05 des 07, 16:29
Opprinnelig postet av Erikk
Jo men hvorfor er han da i Gresk 2. div?

Han har spilt det siste halvåret for Örgryte i Allsvenskan og gjort det veldig bra. Snakket med en svensk journalist og han skrøt veldig av Barsom. Før det var han er halvt år i gresk 2. divisjon. Og ør det spilte han for Djurgården og det er fra den tiden Grönhagen kjenner til ham. Han har også vært innom SC Heerenveen.

Har fått inntrykk av at Barsom hovedsaklig ønsker seg sørover i Europa igjen, men Fredrikstad kan være en god nummer to med god lønn og svensk trener.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 07, 16:29
Endret: 05 des 07, 16:31
Opprinnelig postet av Erikk
Jo men hvorfor er han da i Gresk 2. div?

Han er ikke i gresk 2. divisjon nå, men han var der i en kort periode nå nylig etter flere sesonger i Djurgården (der han både har vunnet serien og cupen i Sverige). Han var en sentral spiller for Djurgården, men har slitt mye med skader og fikk derfor ikke fornyet kontrakten når den gikk ut (han hadde vært utenlandsproff i Heerenveen i mellomtiden) så havnet han i gresk 2. divisjon der han var i et halvt år. Så kom han tilbake til Allsvenskan og Örebro i sommer, og etter hva jeg har fått med meg har han vært en stor suksess. En spiller med et bra navn i svensk fotball. Teknisk og underholdende spiller som bør passe bra i Fredrikstad. Skal også være en profesjonell type som også har fått bra med erfaring. Kjenner Grönhagen fra tiden i Djurgården. Kan spille overalt på midtbanen.

Jeg har en god magefølelse for at Barson kan bli en hit i FFK. Det eneste som bekymrer litt er at han har vært plaget en del med skader i karrieren...

PS! Det stemmer ikke at FFK har gitt Barsom et kontraktsforslag, men ifølge Per Morten Haugen har de diskutert betingelser. Og de betingelsene skal økonomisk ligge på samme nivå som dagens FFK-spillere.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 des 07, 16:39

Opprinnelig postet av Erikk
Jo men hvorfor er han da i Gresk 2. div?

Han var der på en korttidskontrakt vinter/vår 2007. Tror det  han var der en halv sesong. Tipper han fikk en stor bunke med Euro for å hjelpe de med opprykk

Etter det oppholdet spilte han 6 kamper ( 1 mål 1 assist) for Ørebro på høstsesongen. Jeg tror Barsom er litt lik Erkan Zengin i Hammarby. Jeg husker så vidt han spilte for Djurgaarden.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 des 07, 18:34

Dette skriver de om han i forumet til Ørebro.

Någon som vet vad Barsom kräver av ÖSK? Jag har för mig att Skoog fick 90 000kr i månaden. Jag vill gärna se Barsom i ÖSK och tycker att vi ska lägga stora pengar på honom, men inte så stora så att det äventyrar andra värvningar och ekonomin.

Och Barsom kan faktiskt vara skillnaden mellan en 10:onde plats och 5:e plats pga hans beslutsamhet. Det vi såg av han i höstas var ju otroligt, vilken kämpe han är! Han har spelsinnet, fysiken och tekniken. Vart ska vi hitta en sådan spelare? Det är skitsvårt, ÖSK borde satsa faktiskt.


www.svenskafans.com/fotboll/osk/forum.asp


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 des 07, 19:27
Opprinnelig postet av Patrioten

Dette skriver de om han i forumet til Ørebro.

Någon som vet vad Barsom kräver av ÖSK? Jag har för mig att Skoog fick 90 000kr i månaden. Jag vill gärna se Barsom i ÖSK och tycker att vi ska lägga stora pengar på honom, men inte så stora så att det äventyrar andra värvningar och ekonomin.

Och Barsom kan faktiskt vara skillnaden mellan en 10:onde plats och 5:e plats pga hans beslutsamhet. Det vi såg av han i höstas var ju otroligt, vilken kämpe han är! Han har spelsinnet, fysiken och tekniken. Vart ska vi hitta en sådan spelare? Det är skitsvårt, ÖSK borde satsa faktiskt.


www.svenskafans.com/fotboll/osk/forum.asp

Jeg leste dette ryktet inne på forumet til ØSK :

Om Abgar begär 150000 i månaden + 3 miljoner i sign on tycker jag ÖSK ska fundera extra länge. Är han verkligen värd SÅ mycket? Vi skulle ju faktiskt kunna få 2 spelare för samma pris. Kanske yngre och mindre skadebelägna också.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 des 07, 19:36
Per Morten Haugen sier at de økonomiske betingelsene de har diskutert med Barsom IKKE ligger noe over helt vanlig norsk nivå. Det er jo umulig å forholde seg til alle mulige summer som folk legger ut på nettet... det stemmer sjeldent med virkeligheten.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 des 07, 15:26

Barsom funderar på anbud: ``Jag vet mitt värde``
30-årige Abgar Barsom står inför sitt kanske sista stora kontraktsskrivande i karriären. Kontraktslös som han är finns goda förhandlingsmöjligheter. Flera klubbar har redan ratats, men Fredriksstad är alltjämt intressant.

Nu väntar Barsom på ett kontraktserbjudande från Örebro. Och förhoppningen är att det ska matcha Fredriksstads pengar.

- Alla klubbar som vill ha spetskompetens måste vara beredd att betala för den. I Örebro vet jag att jag har ett bra PR-värde, att jag drar extra publik till matcherna, och jag gissar att det skulle gå att finansiera ett längre kontrakt med hjälp av sponsorer.

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 des 07, 15:45

Opprinnelig postet av Patrioten
- Alla klubbar som vill ha spetskompetens måste vara beredd att betala för den

Hehe, en spiller med hjerte utapå lommeboka :-)

Nå kan det jo hende at de fleste spillere tenker sånn, men forskjellen er at Barsom sier det rett ut?

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 des 07, 18:30
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av Patrioten
- Alla klubbar som vill ha spetskompetens måste vara beredd att betala för den

Hehe, en spiller med hjerte utapå lommeboka :-)

Nå kan det jo hende at de fleste spillere tenker sånn, men forskjellen er at Barsom sier det rett ut?

Du finner sikkert noen spillere som ikke velger lag etter lommeboka, men de er nok i fåtallet... De fleste pakker "lommeboka" inn i floskler som "større utfordringer", "bedre lag", "spille i europa", mens målet for de fleste er selvsagt å lande den feteste kontrakten hos den feteste klubben.

Noen ganger kan det være nødvendig for en spiller å ta et "hvileskjær" for f.eks. å sikre seg spilletid (ingen spilletid, ingen ny fet kontrakt noe som helst sted), men jeg nekter å tro at spillere med ambisjoner ikke ser på lommeboka.

Hva ser du på selv, hvis du skal bytte jobb? Lønn og betingelser er det første og eneste man diskuterer. Hvis det viser seg at kollegene er hyggelige er det et pluss. Er de ikke hyggelige betyr det som regel at man snart diskuterer lønn og betingelser et annet sted.

(Betingelser kan være mangt - kompetanseheving, sosiale goder, fri bærbar pc, aviser, mobil, osv).

Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, men "jeg har gjort en god jobb og fortjener bedre lønn" er iallefall noe jeg har brukt - selv om jeg har slitt med drittlønn i gründerbedrifter i mange år (lokkemiddel : en gullkantet fremdid. Resultat: konkurs, konkurs, konkurs...).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 des 07, 15:15

Er vist ikke bare Abgar som tenker på penger.

"Den spelare som säger att pengar inte spelar roll ljuger"

Malmö FF:s nyförvärv Jeffrey Aubynn berättar om hur mycket pengarna styrde hans klubbval och bemöter ryktena som menar att han är strulig och divig.
Dessutom har han en dold talang.

www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 des 07, 17:30

Supporterne i Ørgryte har vist en underskriftskampanje for å beholde Abgar.

www.namninsamling.se/index.php


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 des 07, 18:16
Endret: 09 des 07, 18:18
Opprinnelig postet av Patrioten

Supporterne i Ørgryte har vist en underskriftskampanje for å beholde Abgar.

www.namninsamling.se/index.php


Her var det et par feil... Abgar Barsom spiller for Örebro og ikke Örgryte. Jeg ser det er flere som blander de to klubbene... Og underskriftskampanjen er det suppotrere av Syrianska FC som har satt igang for å få ham dit (men siden de spiller på tredje høyeste nivå i Sverige så er det neppe realistisk)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 des 07, 19:57

Opprinnelig postet av Costanza
Her var det et par feil...

Årets understatement. LOL!

For å holde meg sånn noenlunde til topic: Barsom synes å være en treningsvillig Kvisvik... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 09 des 07, 20:01
Endret: 09 des 07, 20:02
Opprinnelig postet av denialsander

Barsom synes å være en treningsvillig Kvisvik... 



Det høres jo ut som det er for godt til å være sant, tidenes kombinasjon!

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 des 07, 20:06
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten

Supporterne i Ørgryte har vist en underskriftskampanje for å beholde Abgar.

www.namninsamling.se/index.php


Her var det et par feil... Abgar Barsom spiller for Örebro og ikke Örgryte. Jeg ser det er flere som blander de to klubbene... Og underskriftskampanjen er det suppotrere av Syrianska FC som har satt igang for å få ham dit (men siden de spiller på tredje høyeste nivå i Sverige så er det neppe realistisk)

Ops, ser det


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 des 07, 00:32
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av denialsander

Barsom synes å være en treningsvillig Kvisvik... 



Det høres jo ut som det er for godt til å være sant, tidenes kombinasjon!

 

Hm. For å spore litt av igjen, så tror jeg da Kvisvik kan det langt etter ny kontrakt til sommeren hvis Borsom kommer og lever opp til de forventningene. Er sikker på at med en treningsvillig Kvisvik hadde 4 plassen i år vært en realitet...

Back on track, så håper jeg at han likte det han så når han var på besøk i Fredrikstad og at han kommer...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 07, 16:09

Det går rykter om at han var i helgen, altså hans andre besøk på en uke. Ligger vel i kortene at han har skrevet under, men at han og FFK venter med offentlig gjøre.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 07, 17:56

Barsom har nobbat två allsvenska klubbar - avvaktar med Norge

www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/596889.html


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 des 07, 07:43
Abgar Barsom är fortfarande högaktuell. Barsom besökte klubben i förra veckan.
– Jag har sett "Abbe" rätt så mycket sedan djurgårdstiden och vi har gett honom ett bud som han ska svara på före jul, säger Anders Grönhagen til www.na.se/artikel.asp

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 des 07, 17:20

trur han blir ffk spiller jeg. virker sånn. han har jo sagt nei til to klubber. hadde det vært uintressant å komme hit så hadde han nok sagt nei til oss også. men spørs om det kommer en bedre klubb i siste liten. er nok det han venter på.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 des 07, 17:52
Barsom ønsker mest av alt å motta et tilbud fra en klubb sørover i Europa. Dersom det ikke skjer, er Fredrikstad et godt alternativ med sin svenske trener og god lønn sammenlignet med lønnsnivået i Sverige.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 des 07, 20:04

Har på følelsen av at vi får Barsom til Fredrikstad. Ikke noe særlig å begrunne, men har bare en magefølelse på det!

Men jeg er ikke helt sikker, kan han spille på begge kanter eller er han ren venstrekant? Kan han spille begge kanter, vil det være perfekt. Med en Raymond i form kan Barsom spille høyrekant. Dessuten kan de da bytte kant, som Tarik og Raymond gjorde i 4-4-3.

Med Barsom mener jeg vi kan ha en frist til slutten av januar på å hente en sideback(gjerne venstre), og da mener jeg laget er bra nok rustet før 2008-sesongen. Kjøp etter januar tror jeg ikke lønner seg, ettersom serien begynner i mars(tror jeg da, hvertfall...?). Man skal innkjøres i kultur, medspillere, trenere, treningskultur osv. Da er det godt å ha vært i laget en stund.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 des 07, 21:21
Opprinnelig postet av Lemmy

Dessuten kan de da bytte kant, som Tarik og Raymond gjorde i 4-4-3.

Håper vi begynner å spille slik formasjon, da kan vi faktisk vinne serien...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 des 07, 22:17
trur ikke vi vinner serien uten keeper men .p

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 des 07, 23:00

Opprinnelig postet av JipJap
trur ikke vi vinner serien uten keeper men .p

Sant nok. Haha.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 des 07, 07:43
Det værste er at tilogmed jeg hadde hørt om han fra før  DA må`n være god

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 14 des 07, 17:40

Det jeg finner merkelig, er at ingen andre klubber i Norge er inntressert i denne Barsom. Er alle andre klubber så godt dekket på den plassen han spiller på, eller finner de han rett og slett ikke god nok?

Skulle jo tro at visst han er så god som noen vil ha ham til, at det skulle være noen andre Norske klubber som ville prøvd å få hans signatur.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 des 07, 20:48
Opprinnelig postet av rødforalltid

Det jeg finner merkelig, er at ingen andre klubber i Norge er inntressert i denne Barsom. Er alle andre klubber så godt dekket på den plassen han spiller på, eller finner de han rett og slett ikke god nok?

Skulle jo tro at visst han er så god som noen vil ha ham til, at det skulle være noen andre Norske klubber som ville prøvd å få hans signatur.

 

Det er et uttrykk som sier at verden er liten. Det har du kanskje tatt litt vel bokstavelig.... Det er visselig ikke slik at ingen andre vil ha ham.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 15 des 07, 07:00
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av rødforalltid

Det jeg finner merkelig, er at ingen andre klubber i Norge er inntressert i denne Barsom. Er alle andre klubber så godt dekket på den plassen han spiller på, eller finner de han rett og slett ikke god nok?

Skulle jo tro at visst han er så god som noen vil ha ham til, at det skulle være noen andre Norske klubber som ville prøvd å få hans signatur.

 

Det er et uttrykk som sier at verden er liten. Det har du kanskje tatt litt vel bokstavelig.... Det er visselig ikke slik at ingen andre vil ha ham.

Kan du da fortelle meg Hvilke andre NORSKE klubber som vil ha denne mannen? Er fullstendig klar over at det er svenske klubber som er inntressert, men kan ikke huske å ha sett at noen andre NORSKE klubber har nevnt han.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 des 07, 07:13
Hvorfor må absolutt norske klubber ønske ham? Mener du virkelig at det ikke er mulig å hente en god spiller til Norge uten hard kamp fra andre norske lag? Av de sikkert 100 000 gode spillerne der ute som vi kunne trengt, så er det kun de som det er kjent at andre norske lag vil ha som er gode nok mener du?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 des 07, 09:16
Til rødforalltid: Da rbk hentet Marek Sapara hørte heller ikke jeg om andre Norske lag som ønsket seg han...

---------------------------

http://keiko99.net


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 15 des 07, 09:29

Så var heller ikke Sapara Bosman spiller, han er faktisk en de dyreste overgangene inn til Norge.

Når en spiller har overbevist så inni hampen som noen skal ha det til, og i tillegg er bosman finner jeg det meget merkelig at ingen andre Norske klubber hopper på. Selv etter at han er skrevet om i diverse medier, er det ingen andre norske klubber som har henvendt seg til han. At ingen har henvendt seg til ham er selvfølgelig bare en antagelse.

 

Finner dette litt merkelig. Å det kommer jeg til å ville finne til han har overbevist på banen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 des 07, 10:02
Ja det stemmer det med Marek Sapara, men jeg er sikker på at det finnes eksempler på bosman spillere som har kommet til andre klubber en FFK. Kan jo ta Rami. der var kun molde på banen og ingen andre.

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 des 07, 11:38
Alder... skadehistorikk... kanskje ingen andre norske toppklubber har behov for hans spillertype akkurat nå og prioriterer andre.... Jeg synes i det hele tatt at det er et underlig argument at ingen andre norske klubber har flagget offentlig interesse for ham.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 07, 11:47

Kan Spelarinvest locka Barsom?

Hade ett snack med Abgar Barsom i går. Tror att det blir rätt knöligt för ÖSK att signa honom. En sak är i alla fall klar: Det kommer att kosta.

Det är svårt att gissa vad familj och vänner i Örebro betyder. Men det betyder inte att ÖSK ska räkna med något kompispris. Abgar har ett värde på fotbollsmarknaden, är yrkesman och vet vad hans kunskaper kostar.

Möjligt är att Spelarinvest kan komma upp med en sign on-bonus som kan uppväga en internationellt sett modestare lön. Men frågan är samtidigt om investerarna vill lägga mycket pengar på en spelare som är 30 år.

Personligen tror jag att det vore värt det. För "Abbe" äger en lyster och status som kan färga klubbens talanger till vidare utveckling, vilket på sikt också kan ge dem som sitter på pengarna något tillbaka.

www.na.se/blogg/index.asp


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 des 07, 12:40
Nå har jo Örebro/spillerinvest fått inn 2 millioner ferske kroner etter å ha solgt venstrebacken Joel Riddez til Strømsgodset. Spørsmålet er om de er villig til å bruke det på å beholde Abgar Barsom som helt tydelig har en veldig høy stjerne i klubben.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 07, 12:47
Endret: 15 des 07, 14:18

Opprinnelig postet av Costanza
Nå har jo Örebro/spillerinvest fått inn 2 millioner ferske kroner etter å ha solgt venstrebacken Joel Riddez til Strømsgodset. Spørsmålet er om de er villig til å bruke det på å beholde Abgar Barsom som helt tydelig har en veldig høy stjerne i klubben.

Jeg har hørt at Barsom er mest lysten på spill i utlandet og forhåpentligvis FFK.

Det står vist mellom tre-fire klubber.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 des 07, 15:16
Ser ikke ut som FFK får svar fra Barsom før jul:

"Fire klubber slåss om Barsom"


Han er nok mest lysten på å finne seg en klubb lenger sydover i Europa, så tipper han avventer til et stykke ut i januar før han bestemmer seg. Spørsmålet er hvor tålmodige FFK kan være. Regner med at de jobber med andre kantspillere parallelt med Barsom...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 des 07, 18:57

ÖSK sätter press på Barsom: ``Vi har andra alternativ``

Abgar Barsom tvekar om sin framtid. Örebro fortsätter vänta. Men tiden håller på att rinna ut. ÖSK arbetar nu med andra alternativ och den eftertraktade mittfältaren måste snart ta ett beslut.


www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 des 07, 13:19

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 des 07, 13:31

Opprinnelig postet av eliot
Ser ut til at ting skjer.www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/orebrosk/article1504906.ab

Får håpe denne overgangen går i orden nå og at vi snart har en ny V. back også

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 des 07, 19:21
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av eliot
Ser ut til at ting skjer.www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/orebrosk/article1504906.ab

Får håpe denne overgangen går i orden nå og at vi snart har en ny V. back også

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 22 des 07, 00:00
Så nettop på bilder i galleriet og FFK har vel spilt mot djurgården elr hvem lag det var når Barsom spilte der..så han på ett bilde fra den gamle stadion fra ifjor..Så Barsom har skjennskap om FFK fra før av tror jeg

---------------------------

CUPVINNER 06


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 des 07, 07:29
Håper denna overgangen går i orden ja! Trenger helt klart en kantspiller. Etter det trenger vi kun en venstreback etter min mening, kanskje en høyreback også.. Uansett trur jeg vi blir bedre neste år, enn vi var i år. Grunn til det er at unggutta blir et år eldre, tenker spesiellt på gutta fra Elfenbenskysten!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 07, 08:48

Kanskje Ørebro har gitt opp Barsom, siden de ønsker å kjøpe denne midtbanespilleren. www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/orebrosk/article1523883.ab


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 des 07, 12:16
Endret: 26 des 07, 12:17
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje Ørebro har gitt opp Barsom, siden de ønsker å kjøpe denne midtbanespilleren. www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/orebrosk/article1523883.ab


Olof Gutarstam er spiss mens Barsom er midbanespiller, så det er neppe noen sammenheng der.

Gutarstram er for øvrig en av de heteste objektene i svensk fotball nå og flere klubber i Allsvenskan har vært interessert den siste tiden. Ble toppscorer i Superettan for Brommapojkarna i 2006-sesongen og har også rukket å debutere på a-landslaget. Tipper han vil bli ganske dyr, men i likhet med oss så har Örebro en investorgruppe som bidrar tungt med forsterkninger.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 07, 19:45
I morgen kommer det en sak i NA hvorfor det ryktes om gode ting for FFK om Barsom.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 des 07, 21:33

Opprinnelig postet av Patrioten
I morgen kommer det en sak i NA hvorfor det ryktes om gode ting for FFK om Barsom.

NA??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 des 07, 00:56

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 des 07, 09:36
Håper det stemmer! Gleder meg til å få han hit

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 des 07, 09:44

Vel,, Barsom demetere det hele da :

"Obekräftade uppgifter från norskt håll gör gällande att Abgar Barsom tackat ja till ett treårskontrakt med norska Fredrikstad. – Det kan jag dementera. Jag har inte skrivit på några papper, säger ”Abbe” till NA mitt under julfirandet med familjen. "

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 des 07, 09:44

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1510256.ece

 

Agbar Barsom dementerer at han har signert for FFK. Ikke lett dette gitt.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 des 07, 16:03
Gresk 2 div, er det nivå 2 eller nivå 3?

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 des 07, 16:34
Opprinnelig postet av Husgutt
Gresk 2 div, er det nivå 2 eller nivå 3?

Etter hva jeg husker så spilte han på nest øverste nivå i Hellas, men klubben rykket ned til nivå 3 og da dro Barsom tilbake til Sverige og Örebro. Han var forresten lagkamerat med Elias Storm i Hellas, midtstopperen som nå spiller for FK Haugesund.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 07, 18:57
Endret: 30 des 07, 20:43

Barsom nobbar ÖSK

Abgar Barsom har under söndagen slutgiltigt tackat nej till spel i Örebro SK under 2008.

www.na.se/artikel.asp

Jeg sjekker hvilken klubb han har takket ja til.

Det blir mer och mer troligt att Abgar Barsom skriver på för Fredrikstad. Någon fortsättning i Örebro blir det i alla fall inte.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 des 07, 21:03
Opprinnelig postet av Patrioten

Barsom nobbar ÖSK

Abgar Barsom har under söndagen slutgiltigt tackat nej till spel i Örebro SK under 2008.

www.na.se/artikel.asp

Jeg sjekker hvilken klubb han har takket ja til.

Det blir mer och mer troligt att Abgar Barsom skriver på för Fredrikstad. Någon fortsättning i Örebro blir det i alla fall inte.

Ryktet går videre NRK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 des 07, 22:05

" Jeg sjekker hvilken klubb han har takket ja til."

Hva mente du med det, Patrioten?

Nå er jeg optimist i forhold til Barsom. Med mindre han har fått et knalltilbud fra utlandet, tipper jeg at han kommer til å velge Tippeligaspill for FFK neste år! Jippi!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 31 des 07, 00:36
Opprinnelig postet av Lemmy

.........

Med mindre han har fått et knalltilbud fra utlandet, tipper jeg at han kommer til å velge Tippeligaspill for FFK neste år! Jippi!

Så lenge Fr.stad blad skriver noe om FFK-overganger har jeg vanskelig for å tro på dem. Håper FFK får jobbe i fred nå da, slik at ikke andre nok en gang snapper opp en spiller rett foran nesa vår.......


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 des 07, 00:46
Husker Barsom var FFK-aktuell i sommer også, og da brukte han jo en evighet før han bestemte seg for ny klubb, da det til slutt ble Örebro. Han kommer nok til å bruke god tid nå også, så tipper han bestemmer seg nærmere slutten av januar når det internasjonale overgangsvinduet stenger...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 des 07, 10:49

Skal FFK fortsette å sitte på gjerdet ang. nye spillere fram til slutten av januar, er det idioti.

FFK trenger forsterkninger så raskt som mulig, de er allerede seint ute.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340