Husk meg
Brukernavn
Passord

Abgar Barsom (30) på besøk i Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 des 07, 17:56

Barsom har nobbat två allsvenska klubbar - avvaktar med Norge

www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/596889.html


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 des 07, 07:43
Abgar Barsom är fortfarande högaktuell. Barsom besökte klubben i förra veckan.
– Jag har sett "Abbe" rätt så mycket sedan djurgårdstiden och vi har gett honom ett bud som han ska svara på före jul, säger Anders Grönhagen til www.na.se/artikel.asp

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 des 07, 17:20

trur han blir ffk spiller jeg. virker sånn. han har jo sagt nei til to klubber. hadde det vært uintressant å komme hit så hadde han nok sagt nei til oss også. men spørs om det kommer en bedre klubb i siste liten. er nok det han venter på.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 des 07, 17:52
Barsom ønsker mest av alt å motta et tilbud fra en klubb sørover i Europa. Dersom det ikke skjer, er Fredrikstad et godt alternativ med sin svenske trener og god lønn sammenlignet med lønnsnivået i Sverige.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 des 07, 20:04

Har på følelsen av at vi får Barsom til Fredrikstad. Ikke noe særlig å begrunne, men har bare en magefølelse på det!

Men jeg er ikke helt sikker, kan han spille på begge kanter eller er han ren venstrekant? Kan han spille begge kanter, vil det være perfekt. Med en Raymond i form kan Barsom spille høyrekant. Dessuten kan de da bytte kant, som Tarik og Raymond gjorde i 4-4-3.

Med Barsom mener jeg vi kan ha en frist til slutten av januar på å hente en sideback(gjerne venstre), og da mener jeg laget er bra nok rustet før 2008-sesongen. Kjøp etter januar tror jeg ikke lønner seg, ettersom serien begynner i mars(tror jeg da, hvertfall...?). Man skal innkjøres i kultur, medspillere, trenere, treningskultur osv. Da er det godt å ha vært i laget en stund.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 des 07, 21:21
Opprinnelig postet av Lemmy

Dessuten kan de da bytte kant, som Tarik og Raymond gjorde i 4-4-3.

Håper vi begynner å spille slik formasjon, da kan vi faktisk vinne serien...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 11 des 07, 22:17
trur ikke vi vinner serien uten keeper men .p

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 des 07, 23:00

Opprinnelig postet av JipJap
trur ikke vi vinner serien uten keeper men .p

Sant nok. Haha.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 12 des 07, 07:43
Det værste er at tilogmed jeg hadde hørt om han fra før  DA må`n være god

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 14 des 07, 17:40

Det jeg finner merkelig, er at ingen andre klubber i Norge er inntressert i denne Barsom. Er alle andre klubber så godt dekket på den plassen han spiller på, eller finner de han rett og slett ikke god nok?

Skulle jo tro at visst han er så god som noen vil ha ham til, at det skulle være noen andre Norske klubber som ville prøvd å få hans signatur.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 des 07, 20:48
Opprinnelig postet av rødforalltid

Det jeg finner merkelig, er at ingen andre klubber i Norge er inntressert i denne Barsom. Er alle andre klubber så godt dekket på den plassen han spiller på, eller finner de han rett og slett ikke god nok?

Skulle jo tro at visst han er så god som noen vil ha ham til, at det skulle være noen andre Norske klubber som ville prøvd å få hans signatur.

 

Det er et uttrykk som sier at verden er liten. Det har du kanskje tatt litt vel bokstavelig.... Det er visselig ikke slik at ingen andre vil ha ham.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 15 des 07, 07:00
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av rødforalltid

Det jeg finner merkelig, er at ingen andre klubber i Norge er inntressert i denne Barsom. Er alle andre klubber så godt dekket på den plassen han spiller på, eller finner de han rett og slett ikke god nok?

Skulle jo tro at visst han er så god som noen vil ha ham til, at det skulle være noen andre Norske klubber som ville prøvd å få hans signatur.

 

Det er et uttrykk som sier at verden er liten. Det har du kanskje tatt litt vel bokstavelig.... Det er visselig ikke slik at ingen andre vil ha ham.

Kan du da fortelle meg Hvilke andre NORSKE klubber som vil ha denne mannen? Er fullstendig klar over at det er svenske klubber som er inntressert, men kan ikke huske å ha sett at noen andre NORSKE klubber har nevnt han.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 des 07, 07:13
Hvorfor må absolutt norske klubber ønske ham? Mener du virkelig at det ikke er mulig å hente en god spiller til Norge uten hard kamp fra andre norske lag? Av de sikkert 100 000 gode spillerne der ute som vi kunne trengt, så er det kun de som det er kjent at andre norske lag vil ha som er gode nok mener du?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 des 07, 09:16
Til rødforalltid: Da rbk hentet Marek Sapara hørte heller ikke jeg om andre Norske lag som ønsket seg han...

---------------------------

http://keiko99.net


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 15 des 07, 09:29

Så var heller ikke Sapara Bosman spiller, han er faktisk en de dyreste overgangene inn til Norge.

Når en spiller har overbevist så inni hampen som noen skal ha det til, og i tillegg er bosman finner jeg det meget merkelig at ingen andre Norske klubber hopper på. Selv etter at han er skrevet om i diverse medier, er det ingen andre norske klubber som har henvendt seg til han. At ingen har henvendt seg til ham er selvfølgelig bare en antagelse.

 

Finner dette litt merkelig. Å det kommer jeg til å ville finne til han har overbevist på banen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 des 07, 10:02
Ja det stemmer det med Marek Sapara, men jeg er sikker på at det finnes eksempler på bosman spillere som har kommet til andre klubber en FFK. Kan jo ta Rami. der var kun molde på banen og ingen andre.

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 des 07, 11:38
Alder... skadehistorikk... kanskje ingen andre norske toppklubber har behov for hans spillertype akkurat nå og prioriterer andre.... Jeg synes i det hele tatt at det er et underlig argument at ingen andre norske klubber har flagget offentlig interesse for ham.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 07, 11:47

Kan Spelarinvest locka Barsom?

Hade ett snack med Abgar Barsom i går. Tror att det blir rätt knöligt för ÖSK att signa honom. En sak är i alla fall klar: Det kommer att kosta.

Det är svårt att gissa vad familj och vänner i Örebro betyder. Men det betyder inte att ÖSK ska räkna med något kompispris. Abgar har ett värde på fotbollsmarknaden, är yrkesman och vet vad hans kunskaper kostar.

Möjligt är att Spelarinvest kan komma upp med en sign on-bonus som kan uppväga en internationellt sett modestare lön. Men frågan är samtidigt om investerarna vill lägga mycket pengar på en spelare som är 30 år.

Personligen tror jag att det vore värt det. För "Abbe" äger en lyster och status som kan färga klubbens talanger till vidare utveckling, vilket på sikt också kan ge dem som sitter på pengarna något tillbaka.

www.na.se/blogg/index.asp


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 des 07, 12:40
Nå har jo Örebro/spillerinvest fått inn 2 millioner ferske kroner etter å ha solgt venstrebacken Joel Riddez til Strømsgodset. Spørsmålet er om de er villig til å bruke det på å beholde Abgar Barsom som helt tydelig har en veldig høy stjerne i klubben.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 07, 12:47
Endret: 15 des 07, 14:18

Opprinnelig postet av Costanza
Nå har jo Örebro/spillerinvest fått inn 2 millioner ferske kroner etter å ha solgt venstrebacken Joel Riddez til Strømsgodset. Spørsmålet er om de er villig til å bruke det på å beholde Abgar Barsom som helt tydelig har en veldig høy stjerne i klubben.

Jeg har hørt at Barsom er mest lysten på spill i utlandet og forhåpentligvis FFK.

Det står vist mellom tre-fire klubber.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340