Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 31 29

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 des 07, 20:07
Endret: 21 des 07, 20:09
De har sikkert ikke så lett jobb de som har blitt kastet ut i dette eller, jeg vet ikke noe særlig om PMH, men at han har noe tyngde innen det å hente spillere har jeg vanskelig for å forestille meg.

En del av problemet er at disse menneskene blir byttet hvert halvår omtrent. (tror jeg)

Det har vært ett ganske bra kaos med rokkereinger osv i ledelsen en stund nå...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 22 des 07, 13:09
Dette kan ikke være seriøst? Skal vi, Fredrikstad, ha vært interessert i Alexander Mathisen?

"...kommer gratis til Aalesund. Han hadde muligheten til å forlenge med Vålerenga, og etter det RBnett kjenner til var også MFK og Fredrikstad interessert."

www.rbnett.no/article/20071221/SPORT02/824318982/1014/CUPQUIZ

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 07, 13:14
Ja, enda et nei til FFK.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 22 des 07, 13:51

Opprinnelig postet av Patrioten
Ja, enda et nei til FFK.

Heldigvis, stallfyll er det siste vi trenger! Spesielt på midtbanen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 des 07, 23:24
Greit at han gikk til AAFK, men føler værre med Riddez eller Førsund for den sak skyld som begge valgte klubber vi ønske å se som dumpekandidater.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 des 07, 03:53
Jeg begynner så smått å lure, var vi virkelig så avhengige av Morgans dynamiske væremåte? Kan en eliteserieklubb preges i den grad av en person at hans blotte nærvær var nok til å signe kvalitetsspillere? For det kan vanskelig benektes, under Morgan fikk vi inn både kasey og Gashi, men etter hans avtreden sitter vi så langt igjen med J. Thomassen.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 23 des 07, 04:40
Opprinnelig postet av Holters
Dette kan ikke være seriøst? Skal vi, Fredrikstad, ha vært interessert i Alexander Mathisen?

"...kommer gratis til Aalesund. Han hadde muligheten til å forlenge med Vålerenga, og etter det RBnett kjenner til var også MFK og Fredrikstad interessert."

www.rbnett.no/article/20071221/SPORT02/824318982/1014/CUPQUIZ
En ung spiller med en hel haug u-landslagskamper og tippeliga-erfaring som går gratis? Jeg skulle da inderlig håpe at FFK hvertfall snuste litt..

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 des 07, 08:54

Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av Holters
Dette kan ikke være seriøst? Skal vi, Fredrikstad, ha vært interessert i Alexander Mathisen?

"...kommer gratis til Aalesund. Han hadde muligheten til å forlenge med Vålerenga, og etter det RBnett kjenner til var også MFK og Fredrikstad interessert."

www.rbnett.no/article/20071221/SPORT02/824318982/1014/CUPQUIZ
En ung spiller med en hel haug u-landslagskamper og tippeliga-erfaring som går gratis? Jeg skulle da inderlig håpe at FFK hvertfall snuste litt..

Håper da ikke FFK snuser på sånne "forsterkninger". Midtbanemann som ikke duger i VIF....Nei takk!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 des 07, 09:45
Endret: 23 des 07, 12:18

Ikke det at jeg så Alexander M. som den vi burde sett etter, men argumentet om at han satt på benken på midtbanen til et TL lag passer jo godt på både Wehrman og Gashi også.

Personlig kunne jeg tross alt gjerne bytte Ramberg med A.M, spesielt med tanke på framtida, men som sagt han kommer i køen bak Riddez, Førsund, bl.a.  Jeg snakker da ikke om "dyre investeringer som har gått til bedrel ag enn FFK, f.eks Fillo, "Doffen", Demidov , Lustig og Furuseth- Olsen. ( ps gjerne sleng på flere spillere, men litt tidlig på dagen, for en sliten hjerne)

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 des 07, 13:48

Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg begynner så smått å lure, var vi virkelig så avhengige av Morgans dynamiske væremåte? Kan en eliteserieklubb preges i den grad av en person at hans blotte nærvær var nok til å signe kvalitetsspillere? For det kan vanskelig benektes, under Morgan fikk vi inn både kasey og Gashi, men etter hans avtreden sitter vi så langt igjen med J. Thomassen.

J. Thomassen var klar for FFK-spill under Morgan`s ledelse i sommer. Virker som den nye ledelsen oppgave, er å kutte kostnader og slanke troppen. De har til nå tapt kampen om flere ledige spillere på markedet.

Hva skjer? Mangel på penger? Liten smartness i forhandlinger?

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 des 07, 19:14
Endret: 23 des 07, 19:16
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg begynner så smått å lure, var vi virkelig så avhengige av Morgans dynamiske væremåte? Kan en eliteserieklubb preges i den grad av en person at hans blotte nærvær var nok til å signe kvalitetsspillere? For det kan vanskelig benektes, under Morgan fikk vi inn både kasey og Gashi, men etter hans avtreden sitter vi så langt igjen med J. Thomassen.

J. Thomassen var klar for FFK-spill under Morgan`s ledelse i sommer. Virker som den nye ledelsen oppgave, er å kutte kostnader og slanke troppen. De har til nå tapt kampen om flere ledige spillere på markedet.

Hva skjer? Mangel på penger? Liten smartness i forhandlinger?

 

Ja, det er nettopp det de sliter med,eller slet med.FFK var tvugne til å kvitte seg med spillere.

FFKs revisor kritisk
Åtte millioner kroner mindre i sponsorinntekter, fem millioner høyere spillerlønninger. FFK tilbakeviser kritikken.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 24 des 07, 00:43

Kan vel ikke stole blindt på en rivisor heller vel?

For bare håpe vi får inn noen nye spillere snart.....


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 des 07, 10:13
Opprinnelig postet av Martin

Kan vel ikke stole blindt på en rivisor heller vel?

For bare håpe vi får inn noen nye spillere snart.....

Du snakker som en ingeniør snakker om salgs-, marketing- og økonomifolk. De kan bare stole på det de har gjort selv. ;) LOL!

Det jeg håper mest av alt - før vi snakker om ønsket om nye spillere - er at FFK får kontroll på økonomien: Ny stadion har generert litt mer kostnader enn planlagt. Kjøp av spillere uten salg av spillere har medført lønninger og kostnader som ikke har vært planlagt og budsjettert. Sponsorinntektene har blitt mindre enn budsjettert.

Alt i alt er de ovenfornevnte tinga ganske så kritisk. En ryddig og sunn økonomi er langsiktig viktigere enn om FFK signerer en eller to nye spillere. Kortsiktig? Det kan gå riktig ille dersom vi ikke får inn noen forsterkninger og samtlige lag som kan forventes å havne under oss ikke er like forsiktige.

På den andre siden: Det finnes vel ikke bedre sesong å ta et hvileskjær enn den som kommer, siden forbundet vel har indikert at det ikke blir noen som skal rykke ned... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 des 07, 13:13

Her er en grei oversikt over mulig tilgjengelige spisser i de nordiske landene. Omotoyossi og Prica hadde vært drømmespisser for FFK. Men da måtte virkelig Investorene bladd opp millionene. 

Vi kan vel antakelig glemme slike superkjøp i FFK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 des 07, 15:46

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 25 des 07, 16:10
Blir vanskelig med plass til anders, tror det er best vi selger han nå mens vi kan få noe for han.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 des 07, 08:46

Opprinnelig postet av Martin
Blir vanskelig med plass til anders, tror det er best vi selger han nå mens vi kan få noe for han.

Det er ingen som vil kjøpe en slik spiller, kan skuffer jo i 1.div også.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 des 07, 14:54
Blir vanskelig å kvitte seg med han ja.. Han har vel mye lønn også tenker jeg..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 07, 14:21
Thomas  Holm, var jo også en spiller FFK fikk nei fra.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 29 des 07, 15:19
Opprinnelig postet av Patrioten
Thomas  Holm, var jo også en spiller FFK fikk nei fra.
Det stemmer ikke..Holm hville til FFK, men FFK kunne ikke gi han den lønnen som han krevde

---------------------------

CUPVINNER 06



Flat Trådet Nøstet
Side 29 av 31 29

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340