Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen spørsmål til Plankehaugens forsanger ("Klokan")

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 05 sep 07, 16:05
Endret: 05 sep 07, 16:06
Opprinnelig postet av bønna
Jeg vet at det ikke er et krav om å synge om man står på bortefeltet, men jeg syns en person bør vise såpass respekt for de som faktisk prøver å lage liv at de finner seg et mer passende sted å sitte.

Trådstarter skriver at han trakk seg unna for å ikke "stå i veien", men det må da finnes grenser! Om dere skal fortsette å vise en slik oppførsel håper jeg for guds skyld at dere blir ståenede alene neste bortekamp.
Den som ikke viser respekt i dette tilfellet er jo Zoran.



---------------------------

Gashi!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 05 sep 07, 16:13
Opprinnelig postet av T.Olsen
Om dere skal fortsette å vise en slik oppførsel håper jeg for guds skyld at dere blir ståenede alene neste bortekamp.
 


Jeg står heller sammen med 20 syngende supportere enn 100 mumlende.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 05 sep 07, 17:00
Da går jeg ut ifra at på neste bortekamp så vil det stå en represetant fra Plankehaugen som vil vise bort personer som ikke synger 90 min da eller??? Skal jeg virkelig ikke være velkommen på Haugen feltet ved bortekamp selv om jeg ikke er medlem og at jeg ikke alltid synger konstant i 90 min??? Jeg stller meg selvfølgelig på siden så jeg ikke tar plass fra syngenede medlemmer....

---------------------------

jorhan


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 sep 07, 17:55

Opprinnelig postet av Headhunter
TIL ALLE SOM KOMMER MED HETS TIL ZORAN: Nå er det faen meg nok! Konstruktiv kritikk er SELFØLGELIG greit, og når Zoran påtar seg jobben som forsanger må han tåle kritikk og tilbakemeldinger, men dette er regelrett PERSON ANGREP!!!!! og dette skjer opptil flere ganger i uka. Moderator: vis ansvar å steng ut alle personer som fortsetter med dette, eller steng trådene når du ser hva de kan lede til. Når det gjelder å framstå med navn og personalia her på forumet; så er det enkelte personer på dette forumet som jeg på det aller sterkeste anbefaller å forbli ANONYME ettersom jeg ikke vil klare å kontrollere meg hvis det kommer ut navn!!!!! NÅ MÅ DERE GÅ I DERE SELV ASSA!!!!!!!!!!!!!!!

Siden konstruktiv kritikk er greit, hva er gæærnt med trådstarters innlegg? Kan ikke se noen personangrep, men bare konstruktiv kritikk. Og et meget velskrevet innlegg, som det var lett å lese. Han gjorde seg i tillegg godt forklart.

Mener at det i forumsreglene står at unødvendig mye bruk av tegnsetting og store bokstaver ikke er lovlig? Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at det står det.

Kanskje heller moderatorene burde vise ansvar og stenge ute folk med uhorvelig mye tegnsetting og store bokstaver?

Forresten..Kan du utdype " konstruktiv kritikk"? Virker for meg som om det er noe du har mistolket litt, ettersom innlegget til trådstarter faktisk var et godt eksempel på "konstruktiv kritikk". Syns hans innlegg var mer konstruktivt enn ditt..

Ellers er jeg enig i at det nok er slitsomt for Zoran å få så mye oppmerksomhet.. Håper man i framtiden kan omtale ham som "forsangeren" eller lignende. Selvfølgelig vil alle skjønne hvem det er, men det er litt mer skånsomt enn å få navnet sitt skrevet..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 sep 07, 18:34
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Jeg spør igjen siden du tydeligvis ikke oppfatta det. Hvorfor ikke kjøpe billett på en del av stadion hvor du kan få sitte rolig, i fred, og rope litt da og da når du har lyst til det? Hvis vi har et ståfelt hvor folk som har litt lyst til å synge har masse folk som trådstarter rundt seg, som vil ta det med ro, kommer ikke de til å synge heller. Stillhet sprer seg, akkurat som stemning. DERFOR skal 
vi ha folk som i allefall er villige til å `kanskje` synge ordentlig på ståfeltet vårt.

 

På hjemmebane er jeg 110% enig i dette, har aldri vært på den aktuelle banen, så skal ikke uttale meg. Er oftere på bortekamper i ishockey, og da er det absolutt mest interessant og stå sitte med Stjernensupporterne.


På kampen var det sikkert over 100 FFK supportere som sto andre steder enn i "kikkertsvingen". På en del av den ene langsiden var det til og med samla KUN FFK supportere som heller ville sitte. Vet at du ikke visste dette, men synes det er viktig å få fram. Derfor spør jeg trådstarter hvorfor han ikke kunne ha satt seg der.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 sep 07, 18:35
Opprinnelig postet av Lemmy
Siden konstruktiv kritikk er greit, hva er gæærnt med trådstarters innlegg? Kan ikke se noen personangrep, men bare konstruktiv kritikk. Og et meget velskrevet innlegg, som det var lett å lese. Han gjorde seg i tillegg godt forklart.

Mener at det i forumsreglene står at unødvendig mye bruk av tegnsetting og store bokstaver ikke er lovlig? Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at det står det.

Kanskje heller moderatorene burde vise ansvar og stenge ute folk med uhorvelig mye tegnsetting og store bokstaver?

Forresten..Kan du utdype " konstruktiv kritikk"? Virker for meg som om det er noe du har mistolket litt, ettersom innlegget til trådstarter faktisk var et godt eksempel på "konstruktiv kritikk". Syns hans innlegg var mer konstruktivt enn ditt..

Ellers er jeg enig i at det nok er slitsomt for Zoran å få så mye oppmerksomhet.. Håper man i framtiden kan omtale ham som "forsangeren" eller lignende. Selvfølgelig vil alle skjønne hvem det er, men det er litt mer skånsomt enn å få navnet sitt skrevet..


Nå er jo trådstarters innlegg redigert av mod og deler av det er slettet akkurat pga personangrepene da.....

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 19:00
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nå er jo trådstarters innlegg redigert av mod og deler av det er slettet akkurat pga personangrepene da.....

Helt feil. Ingenting er redigert bort i åpningsinnlegget.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 05 sep 07, 22:20
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nå er jo trådstarters innlegg redigert av mod og deler av det er slettet akkurat pga personangrepene da.....

Helt feil. Ingenting er redigert bort i åpningsinnlegget.

Stemmer. Absolutt ingenting er redigert bort/slettet i trådstarters innlegg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 06 sep 07, 01:30
Heisann.. Godt jeg leste denne tråden gitt.. Jeg om dama tenkte vi skulle melde oss inn i plankehaugen. Men akkurat det trur jeg utgår med høyte kneløft nå.. Jeg/Vi er ikke interesserte i å stå og ta imot kjeft hvis vi skulle havne under `grensen` for hva som er akseptabelt å synge i løpet av en kamp.. Ikke det at jeg vet hvor den grensen går, men da trur vi vi `safer` og synger litt med ifra langsiden.. Og på bortebane så får vi nok fortsette å menge oss med `vanlige` tilskuere..

---------------------------

ballen er rund......


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 06 sep 07, 01:44
Flott! Plankehaugen er for syngende supportere, og ingenting annet!

---------------------------

Frihet for Ultras!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 06 sep 07, 06:18

Opprinnelig postet av ajg
Flott! Plankehaugen er for syngende supportere, og ingenting annet!

Det stemmer ikke helt. PH ar for alle som ønsker å være medlem, og slik skal og bør det være.

Klart det er morro om alle synger mye på kampene.

Skal vi få noe positivt ut av denne debatten må vi finne ut hva vi vil med tribunekulturen i PH. Skal vi ha mye sang eller skal vi ikke ha det?

Personlig synes jeg det er helt ok å få kjeft når jeg mister motet vog glemmer å støtte laget,  om FFK ligger under eller sliter. Vi er forskjellige, men hva om ingen vekker oss opp? Da blir det stille i fjøset!!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 sep 07, 07:40
Opprinnelig postet av Jonek
Personlig synes jeg det er helt ok å få kjeft når jeg mister motet vog glemmer å støtte laget,  om FFK ligger under eller sliter. Vi er forskjellige, men hva om ingen vekker oss opp? Da blir det stille i fjøset!!!!!


Helt enig og jeg forstår virkelig ikke med beste evne hva som er så traumatisk med å få litt kjeft av en engasjert forsanger.


Håper Klokan fortsetter med dette, men på hjemmebane. Der trengs det å holde folk i øra.
Sikkert noen som sitter hjemme og gråter etter å ha fått litt kjeft der også, men da får de begynne å synge. ;)

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 06 sep 07, 07:53
Endret: 06 sep 07, 07:57
Opprinnelig postet av ajg
Flott! Plankehaugen er for syngende supportere, og ingenting annet!


Kan du henvise til et punkt i medlemsreglementet som sier dette? Det er synd at holdningen til enkelte skremmer vekk nye medlemmer. Nye medlemmer er potensielle sangere

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 06 sep 07, 08:58
Opprinnelig postet av ajg
Flott! Plankehaugen er for syngende supportere, og ingenting annet!


Når du er så bombastisk i utalelsene dine så synes jeg godt du kunne kommet med en redgjørelse for hvor denne magiske grensen går. Hvor mye må man synge for å kunne stå på feltet? Er det 47 eller 62 minutter? Er det også noen grense for desibel? For vi vil jo at spillerne skal høre oss?

Og som en annen kommenterte her, hvordan tror dere at det noengang skal komme nye medlemmer? Kan ikke tenkte meg at alle de som er nye på feltet umiddelbart synger like mye/bra som dere andre, hvor lang er innkjøringsperioden? Eller kanskje man tenker at hvis man skal ha inn noen nye nå så må de være bedre enn de man allerede har, kan ikke ta inn mer "plassfyll" nå? Kanskje arrangere noen auditions slik at man vet at det er personer som synger mye og godt før de får bli medlemmer i "haugen"

Sorry hvis jeg svarer deg teit, men selv om jeg skjønner at man vil at alle skal synge så synes jeg kommentaren din er litt korttenkt.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 sep 07, 10:09
Problemet er vel heller at det er for mange som synger... Man skal ikke synge på kamp, man skal gaule,kauke og skrike til stemmen er borte dagen etter..

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 sep 07, 11:23
Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av ajg
Flott! Plankehaugen er for syngende supportere, og ingenting annet!

Det stemmer ikke helt. PH ar for alle som ønsker å være medlem, og slik skal og bør det være.


Synes det er det som ikke stemmer helt. Det er klart, teknisk sett er PH for alle som har lyst til å bli medlem, men hvis man har lyst til det er det underforstått at man forplikter seg til å støtte laget. Det er tross alt en supporterklubb og da gjør man det man kan for å støtte (gi support) til laget.

Forøvrig er jeg helt enig det siste du sa om å bli vekket opp. Det kan da ikke skade noen om Zoran er engasjert? Da er man overfølsom.



Må ha misoppfatta det som sto fra mod (Holter) i første post, så visst noe som ikke var der. Beklager...

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 06 sep 07, 11:30
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det er tross alt en supporterklubb og da gjør man det man kan for å støtte (gi support) til laget.


Er mange måter å støtte et lag på. Man må ikke synge for å være støttende. (Selv om jeg selvfølgelig syns at flest mulig bør synge)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 sep 07, 11:38
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det er tross alt en supporterklubb og da gjør man det man kan for å støtte (gi support) til laget.


Er mange måter å støtte et lag på. Man må ikke synge for å være støttende. (Selv om jeg selvfølgelig syns at flest mulig bør synge)

Det er klart det er et definisjonspørsmål, men det finnes vel ingen sterkere måte å støtte laget på for en person med en heller ordinær økonomi enn å synge så mye han klarer for laget sitt?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 06 sep 07, 11:41
Som du sier, så er det et definisjonsspørsmål og jeg er enig i at man bør synge når man står på Plankehaugenfeltet. MEN det er ikke og bør ikke være et  krav for å være medlem av Plankehaugen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 sep 07, 11:43
Opprinnelig postet av Rey
Som du sier, så er det et definisjonsspørsmål og jeg er enig i at man bør synge når man står på Plankehaugenfeltet. MEN det er ikke og bør ikke være et  krav for å være medlem av Plankehaugen

Det jeg mente var vel heller et det bør være et underforstått krav, selvfølgelig kan man ikke kreve det av medlemmer. Men det går an å sende ut signaler som gjør at folk føler ansvar for å synge og støtte laget iom at de er medlem av PH.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 10 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340