Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen spørsmål til Plankehaugens forsanger ("Klokan")

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 04 sep 07, 19:18
Det er ikke alltid det bare er kvinner som er kvinnfolk se, så det hadde ikke noe med mannsjåvinisme eller hva annet du prøver å sikte til.

Men jeg ser jeg burde skrivd "kvinnfolk" og ikke kvinnfolk.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 sep 07, 19:20

Ok, da skjønner jeg.

Og da er jeg faktisk enig!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 sep 07, 19:21
Endret: 04 sep 07, 20:26
Opprinnelig postet av Klokan
Innlegget til Klokan

Støttes!!

Hadde det vært meg hadde jeg sunget og tatt det med ett smil..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 sep 07, 19:27
Endret: 04 sep 07, 20:26
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Hele åpningsinnlegget

En annen ting som sikkert har vært fremme før men som jeg tar frem igjen...

På bortekampene, så er utrolig nok Plankehaugen MYE bedre enn de er hjemme synes jeg..

På hjemmebane så er det altfor mange folk, spesielt på din venstreside Zoran, som driter i å synge og som bare har kjøpt billetten for å glo.. Jeg har vært litt uheldig å kommet litt sent ut ett par hjemmekamper nå desverre, og havner helt ute på kantene hvor det er helt dødt.. Når Zoran gjør dette her frivillig, så synes jeg vi bør ihvertfall synge litt da..

Slik jeg opplever det, så er det når jeg synger gamle, unge og foreldre som titter dumt på meg fordi jeg skal støtte laget,.. Dette er noe jeg synes er veeeeldig ubehagelig..

Synes kritikken som kommer frem i dette innlegget er litt dårlig gjort ovenfor Zoran, som pisker og psyker seg skikkelig opp for å gjøre en fabelaktig innsats.. Hadde ikke Zoran vært der, så hadde dere jaggu klaga på det også..

Uten Zoran = 0 liv..

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 sep 07, 19:44
Opprinnelig postet av stjernengutt

Så usmakelige dere er. Jeg støtter trådstarter. Det er ikke opp til andre og definere hva han selv føler som overtramp. Har han betalt bilett, er det hans suverene rett til og sitte hvor han vil, holde kjeft om han føler for det. Han skriver jo også at han bevist plasserte seg utenfor kjernen.

Nei slikt diktatorisk vås er ikke måten og verve nye sangere på. Prøv heller å være innkluderende.

 

 

Godta at ikke alle er like. FFK trenger alle betalende tilskuere, med eller uten skjerf, syngende, og ikke syngende, hoppende og stillesittende. Det er disse klubben lever av.

Plankehaugen,BRH og du også Zoran, gjør en kjempejobb. Dere meget gode, og jeg er stolt av deres innsats på kampene. Men tål litt kritikk, og forsøk å skremme folk til enighet, er mitt velmente råd.


Jeg spør igjen siden du tydeligvis ikke oppfatta det. Hvorfor ikke kjøpe billett på en del av stadion hvor du kan få sitte rolig, i fred, og rope litt da og da når du har lyst til det? Hvis vi har et ståfelt hvor folk som har litt lyst til å synge har masse folk som trådstarter rundt seg, som vil ta det med ro, kommer ikke de til å synge heller. Stillhet sprer seg, akkurat som stemning. DERFOR skal 
vi ha folk som i allefall er villige til å `kanskje` synge ordentlig på ståfeltet vårt.

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 04 sep 07, 19:50
Endret: 04 sep 07, 19:51
Så ikke før nå at tråden var åpnet igjen. Skal bare si et par ting til, forsvinner avgårde på ferie en stund nå, så dette blir det siste fra meg i denne omgang.

- Zoran presenterte seg ved navn ved den lille tildragelsen på Nadderud og det samme gjorde jeg.
- Jeg er ikke medlem av Plankehaugen.
- Det kunne aldri falle meg inn å stille meg på Plankehaugenfeltet hjemme på stadion fordi det er billigere, det er en uting. MOD: Jeg sitter alltid på langsiden.
- Jeg gjentar at jeg faktisk bevisst flyttet meg bort fra Plankehaugen fordi jeg ikke var med på synginga og hoppinga etc.
- Hvis det er en lov noe sted om at klokkesvingen på Nadderud er forbeholdt syngende Plankehaugenmedlemmer burde jeg selvsagt ikke vært der. Men jeg er ganske sikker på at det ikke er tilfelle. Dessuten ble jeg henvist dit av Stabæk-vaktene før kamp. Og skulle det være tilfelle så har jeg fremdeles til gode å få forklart på hvilken måte nærværet av ikke-syngende folk i FFK-drakt virker negativt inn på Plankehaugen eller laget eller andre supportere.

Hvis det skulle være uklart i det første innlegget mitt så mener jeg også at Zoran gjør en utmerket jobb med å lede Plankehaugen i kamp. Men jeg synes som jorhan at motiveringsgreia funker best når Zoran eller andre gjør det fra et gjerde eller nederste rad. Går man bort til enkeltpersoner og begynner å kjefte på dem krysser man en grense og jeg synes det er synd hvis man ikke ser denne grensa. I tillegg er det rett og slett dårlig psykologi. Rekk opp handa den som tror at jeg fikk mer lyst til å synge av å bli kjefta ut og beordret til å synge...

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 04 sep 07, 19:51
Endret: 04 sep 07, 20:22
jeg sier bare til han som startet denne tråden -- -- PH skal egentlig være for syngene supportere men siden dette var på bortekamp så er jo ikke dette noe argument -- (uheldigvis) men hvis du ikke synger eller hopper så mener jeg at du kan gå mer vekk enn 5 meter fra kjernen
syns at Zoran gjør en strålende jobb uansett, selv om han må kjefte litt for det er nødvendig på enkelte !!
vi må nemlig kjøre hardt, for dette kreves hvis PH skal heve seg !!

å jeg lurer på en ting til - står du i PH på hjemmekamper oxo ?? sorry det så jeg ikke i svaret over .... men sier bare 1 ting...
JEG STØTTER ZORAN UANSETT !!! å det gjør flere oxo .. !! hvis vi ikke hadde hatt Zoran så hadde ikke PH vært såpass gode som vi er i dag..

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 sep 07, 20:06

Jeg står bevist litt til sidene for Plankehaugen på bortekamper nå, og bidrar når jeg har lyst. Er dritt lei kjeft, og tatt konsekvensen av det. Det er meget irriterende når du er pottesur for et et baklengsmål, og en eller annen står og kjefter på deg for at man ikke synger. Må understreke at jeg aldri har fått kjeft av Zoran.

Er litt trist at det skal være sånn. Det går an å snakke til mennesker på en ok måte, mener nå jeg.

Positiv kjeft går faktisk an.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 sep 07, 20:29
Begge parter her har vel litt rett egentlig.

Zoran gjør en fantastisk jobb og blir meget revet med og da kommer det fort noen gloser i "kampens hete" jeg tviler på at det er ment som noe person angrep men heller at han blir så ivrig med å støtte klubben i sitt hjerte. Noe jeg vil si han er en av de beste til i norge.

Når vi reiser på borte kamper så er det også begrenset hvor man kan sitte så da må vi i plankehaugen også finne oss i at noen som er mindre ivrige står på sammen sted. Jeg synes det da er flott at de trekker seg vekk fra der kjærnen står. Men ikke ta det for personlig når noen kommer å prøver å få dere med å vise at dere faktisk er velkomne i gruppa.

Jeg skjønner godt at de som aldri har sett Zoran in action kan føle seg litt truet men slik må man uansett ta med en klype salt. Alle som har drevet med idrett vet at man sier og gjør ting på banen som man egentlig ikke mener, samme skjer faktisk på tribunen også man blir revet med og gjør sier ting man egentlig ikke mener men sier fordi man er engasjert og vil at flest mulige skal støtte opp.

Så på borte kamper bør vi alle sammen vise litt hensy til de som faktisk trekker seg vek men de bør også tåle å at de blir litt pushet.

På hjemmekamper så skal ikke de være på plankehaugen feltet så enkelt er det.

Litt dårlig norsk men dere skjønner sikkert hehe

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 04 sep 07, 20:41

Jeg syns faktisk ikke verken Klokan eller BRH kan klage eller kjefte på andre over synginga på Nadderud i går. Det var faktisk en eller flere personer som tiltrakk seg folks oppmerksomhet mer enn det å synge og hjelpe guttane til seier.Når en tydelig beruset person kan klare å tiltrekke seg så mye oppmerksomhet og lage kvalme for de rundt seg på trubunen.

Hadde det ikke da holdt med at en person støttet denne "kameraten" ut sammen med politiet når han til slutt ble sendt ut av stadioen? Hvorfor måtte PH forsanger og nesten hele BRH være med på dette sirkuset rundt denne personen i steden for å være med å synge og lage liv og heie guttana fram til seier. Nesten hele første omgangen så var forsangeren og BRH opptatt rundt denne ene personen i steden for å synge og være frontfigurer for PH.

Jeg syns at både forsangeren og BRH gjør en bra jobb og lager liv og stemning på tribunen. Å det er greit å støtte opp om "kameraten" sin, men trengte han virkelig hjelp av så mange? PH trenger dere til å dra igang og være med på å backe opp folk. Jeg mista litt av respekten min for dere i går når dere var mer opptatt av sirkuset rundt denne personen, og det å "smugle" med seg bluss inn på stadioen var viktigere enn å synge og hoppe og hjelpe guttane til seier.

Nå klarte guttane det alikevel heldigvis

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 04 sep 07, 21:31
TIL ALLE SOM KOMMER MED HETS TIL ZORAN: Nå er det faen meg nok! Konstruktiv kritikk er SELFØLGELIG greit, og når Zoran påtar seg jobben som forsanger må han tåle kritikk og tilbakemeldinger, men dette er regelrett PERSON ANGREP!!!!! og dette skjer opptil flere ganger i uka. Moderator: vis ansvar å steng ut alle personer som fortsetter med dette, eller steng trådene når du ser hva de kan lede til. Når det gjelder å framstå med navn og personalia her på forumet; så er det enkelte personer på dette forumet som jeg på det aller sterkeste anbefaller å forbli ANONYME ettersom jeg ikke vil klare å kontrollere meg hvis det kommer ut navn!!!!! NÅ MÅ DERE GÅ I DERE SELV ASSA!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 sep 07, 21:38
Nå er det vel bare trådstarter som har kommet med noe personkritikk, og det ble forøvrig moderert bort, hvis man ikke ser bort fra Klokans lille utbrudd. Resten har vært mer eller mindre saklig, så hva er det du kommer med alle utropstegna etter?!

Mod trenger ikke sensurere noe annet en din overdrevne bruk av store bokstaver og utropstegn + noe som kan minne om en barnslig trussel.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 04 sep 07, 21:42
Opprinnelig postet av Headhunter
Når det gjelder å framstå med navn og personalia her på forumet; så er det enkelte personer på dette forumet som jeg på det aller sterkeste anbefaller å forbli ANONYME ettersom jeg ikke vil klare å kontrollere meg hvis det kommer ut navn!!!!! !


---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 sep 07, 21:44
Opprinnelig postet av Headhunter
Det han sa


Det har vel ikke vært annet enn konstruktiv kritikk i denne tråden faktisk...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 04 sep 07, 22:08
Endret: 04 sep 07, 22:12
Opprinnelig postet av Headhunter
TIL ALLE SOM KOMMER MED HETS TIL ZORAN: Nå er det faen meg nok! Konstruktiv kritikk er SELFØLGELIG greit, og når Zoran påtar seg jobben som forsanger må han tåle kritikk og tilbakemeldinger, men dette er regelrett PERSON ANGREP!!!!! og dette skjer BLA BLA BLA.


Jeg kan ikke se noen antydning til Personangrep på Zoran i tråden til trådstarter. Jeg kan derimot se litt konstruktiv kritikk.
Jeg synes Zoran lager masse bra liv på tribunen, men er "litt" humørsyk når han skal besvare på kritikk. Og jeg ser ingen grunn til at han skal kjefte enkeltpersoner opp i ansiktet heller, bare fordi en eller annen ikke synger. Noen ganger må man besinne seg litt.

Med vennlig hilsen HBL

Henning Bødtker-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 sep 07, 15:09
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Hele åpningsinnlegget

En annen ting som sikkert har vært fremme før men som jeg tar frem igjen...

På bortekampene, så er utrolig nok Plankehaugen MYE bedre enn de er hjemme synes jeg..

På hjemmebane så er det altfor mange folk, spesielt på din venstreside Zoran, som driter i å synge og som bare har kjøpt billetten for å glo.. Jeg har vært litt uheldig å kommet litt sent ut ett par hjemmekamper nå desverre, og havner helt ute på kantene hvor det er helt dødt.. Når Zoran gjør dette her frivillig, så synes jeg vi bør ihvertfall synge litt da..

Slik jeg opplever det, så er det når jeg synger gamle, unge og foreldre som titter dumt på meg fordi jeg skal støtte laget,.. Dette er noe jeg synes er veeeeldig ubehagelig..

Synes kritikken som kommer frem i dette innlegget er litt dårlig gjort ovenfor Zoran, som pisker og psyker seg skikkelig opp for å gjøre en fabelaktig innsats.. Hadde ikke Zoran vært der, så hadde dere jaggu klaga på det også..

Uten Zoran = 0 liv..

 

 

 

Helt enig med deg at Zoran er og blir en ener og utrolig viktig for PH. Men synes ikke det gir han rett til og anngripe folk slik han gjør her på forumet. Joda, helt i orden å kjefte på de som ikke synger, men på en sivilisert måte. Om det foregår på noe i nærheten av måten han svarer på her, så blir det for dumt.

 

Det må være lov og kritisere han også, selv om han er viktig.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 sep 07, 15:11
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av stjernengutt

Men tål litt kritikk, og forsøk å skremme folk til enighet, er mitt velmente råd.



Regner med at det var en skrivefeil der, men allikevel........Hahaha.


 

Ops, ja det var en skikkelig leif og det.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 sep 07, 15:14
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av stjernengutt

Så usmakelige dere er. Jeg støtter trådstarter. Det er ikke opp til andre og definere hva han selv føler som overtramp. Har han betalt bilett, er det hans suverene rett til og sitte hvor han vil, holde kjeft om han føler for det. Han skriver jo også at han bevist plasserte seg utenfor kjernen.

Nei slikt diktatorisk vås er ikke måten og verve nye sangere på. Prøv heller å være innkluderende.

 

 

Godta at ikke alle er like. FFK trenger alle betalende tilskuere, med eller uten skjerf, syngende, og ikke syngende, hoppende og stillesittende. Det er disse klubben lever av.

Plankehaugen,BRH og du også Zoran, gjør en kjempejobb. Dere meget gode, og jeg er stolt av deres innsats på kampene. Men tål litt kritikk, og forsøk å skremme folk til enighet, er mitt velmente råd.


Jeg spør igjen siden du tydeligvis ikke oppfatta det. Hvorfor ikke kjøpe billett på en del av stadion hvor du kan få sitte rolig, i fred, og rope litt da og da når du har lyst til det? Hvis vi har et ståfelt hvor folk som har litt lyst til å synge har masse folk som trådstarter rundt seg, som vil ta det med ro, kommer ikke de til å synge heller. Stillhet sprer seg, akkurat som stemning. DERFOR skal 
vi ha folk som i allefall er villige til å `kanskje` synge ordentlig på ståfeltet vårt.

 

På hjemmebane er jeg 110% enig i dette, har aldri vært på den aktuelle banen, så skal ikke uttale meg. Er oftere på bortekamper i ishockey, og da er det absolutt mest interessant og stå sitte med Stjernensupporterne.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 05 sep 07, 15:26

Opprinnelig postet av Headhunter
Når det gjelder å framstå med navn og personalia her på forumet; så er det enkelte personer på dette forumet som jeg på det aller sterkeste anbefaller å forbli ANONYME ettersom jeg ikke vil klare å kontrollere meg hvis det kommer ut navn!!!!! NÅ MÅ DERE GÅ I DERE SELV ASSA!!!!!!!!!!!!!!!

 

Pak pak pak paaaaaaaaaak pak pak

Michael Gerard Tyson

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 05 sep 07, 15:45
Zoran har min støtte her. Jeg vet at det ikke er et krav om å synge om man står på bortefeltet, men jeg syns en person bør vise såpass respekt for de som faktisk prøver å lage liv at de finner seg et mer passende sted å sitte.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340