Husk meg
Brukernavn
Passord

Øyvind Hoås blir i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 aug 07, 15:13

Opprinnelig postet av Husgutt
Hoås har vel kun 30% av luftstyrken til Aarøy, tror Aafk blir skuffa om de kjøper/leier Hoås med tanke på luftstyrke.. Kællen er lang, men har dårlig timing og er veik i duellene.

Han vant jo de første hodeduellene han var involvert i mot Tromsø... Men det er sant at Hoås ikke har vært kjent for hodestyrken sin, annet enn hos "ekspertene" i TV2, som er fast overbevist om at høyde=hodestyrke, men jeg synes han har blitt bedre og bedre i hodedueller.

 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 07, 16:14
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Må bare skyte inn at jeg ble overrasket over Hoås mot Tromsø. I motsetning til tidligere gikk han faktisk inn i dueller, og tok sågar litt initiativ.

 

La merke til det jeg også... Men la også merke til at skuddfoten var den samme også


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 29 aug 07, 19:47
Blir Hoås leid ut nå som Håvard Sakkariasen blir leid ut fra Bryne til Ålesund?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 07, 09:13

Opprinnelig postet av Shadar
Blir Hoås leid ut nå som Håvard Sakkariasen blir leid ut fra Bryne til Ålesund?

Sakka blir hentet pga at Hoås takket nei til AAFK. Aalesund og FFK var enige om en overgang, men Hoås takket visstnok nei.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 aug 07, 09:26

Har Hoås så god lønn her??

 

Eller hvorfor vil han ikke dra fra oss?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 aug 07, 10:01
Opprinnelig postet av ffkmufc

Har Hoås så god lønn her??

Han har for mye...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 aug 07, 12:20
Hoås fikk komme innpå i forrige kamp. Kanskje han har bestemt seg for å ikke gi opp her i FFK. Han vet at FFK spiller i TL også til neste år og året etter der igjen..... Han vet at FFK er et artig lag å spille for om man er likt av publikum. Det hadde vært morsomt om han kom tilbake igjen. Hvorvidt han har for mye i lønn eller ei vil jeg ikke legge meg opp i eller mene noe om. Jeg tror vel ikke han blir i FFK på grunn av lønna hans hvis han hadde kunnet spille fast i Aalesund. Spilletid er gull verdt og gir god avkastning hvis man opptrer godt nok. Hoås er ingen dum gutt.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 aug 07, 12:28
Opprinnelig postet av Shadar
Hoås fikk komme innpå i forrige kamp. Kanskje han har bestemt seg for å ikke gi opp her i FFK. Han vet at FFK spiller i TL også til neste år og året etter der igjen..... Han vet at FFK er et artig lag å spille for om man er likt av publikum.

Han vet også at kontrakten hans med FFK går ut etter sesongen, og hvis han ikke er en "dum gutt" som du skriver så forstår han også at han med 99 % sannsynlighet ikke får fornyet den kontrakten. Etter kjøpet av Tegström tror jeg heller ikke vi får se noe særlig mer av Hoås for FFK i Tippeligaen. Kanskje ikke i det hele tatt.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 aug 07, 17:14

Opprinnelig postet av Shadar
 Spilletid er gull verdt og gir god avkastning hvis man opptrer godt nok. Hoås er ingen dum gutt.

Det er jo det som er Hoås` problem; han har ikke levert når han har fått sjansen. Da er ikke spilletid mye verdt... Uansett så blir jeg meget forundret om vi ser mer til Hoås på a-laget i år og enda mer forundret blir jeg om han får ny kontrakt når hans gamle går ut 1.1.2008.
Tre år og to trenere i FFK har ikke gjort Hoås til den spilleren vi håpet på dessverre. Synd han som "ikke er noen dum gutt" ikke benytter sjansen til å prøve seg i en ny klubb...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 aug 07, 17:41
Opprinnelig postet av HotDream

Tre år og to trenere i FFK har ikke gjort Hoås til den spilleren vi håpet på dessverre.

Tre år og tre trenere, vel?  Ikke at det gjør saken noe bedre...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 07, 18:16
Hoås har potensiale, men mangler "hode" innstilling til å bli TL spiller. Iallefall utfra det han har lagt ned av svette i FFK.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 07, 18:18

Opprinnelig postet av dracula
Hoås har potensiale, men mangler "hode" innstilling til å bli TL spiller. Iallefall utfra det han har lagt ned av svette i FFK.

 

100% enig. blir godt å slippe ham på lønningslisten.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340