Husk meg
Brukernavn
Passord

Øyvind Hoås blir i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 aug 07, 17:57
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 aug 07, 18:04
Som forventet ettersom han takket nei til Luton.

Artikkelen nevner også eventuelle fornyelse av kontraktene til Berg og Multaharju. Berg vil det overraske meg om får nytt kontraktsforslag, men Multaharju vil jeg gjerne se her en sesong til. (Nei, jeg er ikke syk i hodet for de som ville tro det). Multaharju er en spiller som kan brukes på flere plasser og som alltid gir 100%. Greit at han ikke er Guds gave til fotballen, men det er viktig med en spiller som kan brukes litt overalt og ikke syter over variabelt med spilletid. Om han skal ha ny kontrakt eller ikke vil jo selvfølgelig komme ann på om de får inn noen erstatter for han, men slik stallen er nå, så vil jeg som sagt at han blir ett år til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 07, 19:41
ja ja da blir hoås ut kontrakten da, men den gutten skjønner ikke at han ikke blir satset på i FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 aug 07, 20:14

Opprinnelig postet av keiko99
ja ja da blir hoås ut kontrakten da, men den gutten skjønner ikke at han ikke blir satset på i FFK

Han gjør nok det, men har du hørt om penger, Keiko?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 07, 20:30
ja noe han kunne fått mere av i luton en FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 19 aug 07, 20:52

Opprinnelig postet av keiko99
ja noe han kunne fått mere av i luton en FFK

Tror ikke han hadde sagt NEI, dersom han hadde fått bedre lønn i Luton gett ..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 07, 21:20
jo det tror jeg, for følger du med i forumet kom det ett rykte som også jeg har hørt når det handlet om hoås tid i luton. Les Superkjegle

Det står ikke at lønnen er bedre, men å spille i england gir bedre lønn selv om dette er lavere div. Synd at hoås ødleger litt for sitt eget lag FFK. Jeg vet ikke om treneren vil ha ny spiller eller ikke etter som vi ikke for kvitta oss med spillere.

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 07, 21:33

Opprinnelig postet av keiko99
Synd at hoås ødleger litt for sitt eget lag FFK.

Blir vel litt feil å gi han dårlig samvittighet for å bli i FFK. En kontrakt er en pliktoppfyllelse for en spiller, og noe han må innrette seg med. Det samme gjelder klubben. Har de skrevet kontrakt med spilleren, så er det ingenting å si på at han blir værende ut kontraktstiden om han vil det.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 aug 07, 21:34
Endret: 19 aug 07, 21:36

Opprinnelig postet av Rey

Artikkelen nevner også eventuelle fornyelse av kontraktene til Berg og Multaharju. Berg vil det overraske meg om får nytt kontraktsforslag, men Multaharju vil jeg gjerne se her en sesong til.

 

Berg ser jeg gjerne blir med videre... Absolutt en spiller som kan være god å ha i troppen dersom Wehrman er ute med skade f.eks... Ser ingen annen i troppen som kan gå inn og gjøre en tilfredstillende jobb defensivt på midten dersom Wehrman skades eller Berg ikke får forlenget kontrakten...

 

Opprinnelig postet av keiko99
Synd at hoås ødleger litt for sitt eget lag FFK.

 

Nå synes jeg du er urimelig... Du kan da ikke laste en spiller for at han ønsker å være i klubben? Hvilket grunnlag har du for å komme med en sånn anklage? 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 20 aug 07, 15:20

Bra at Hoås blir. Selv om han ikke er noen ferdig utviklet toppspiller (og det er uklart om han noengang blir det) så bidrar han alltids med egenskaper på spissplass som svært få andre av spillere våre har.

Om han ikke kjemper seg til en fast plass på 1.laget så er han ikke det verste å ha på benken. Dessuten kan han gjøre en verdifull jobb for 2.laget som bør/må/skal holde plassen i 2. divisjon.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 aug 07, 15:39
Opprinnelig postet av KeJ



Berg ser jeg gjerne blir med videre... Absolutt en spiller som kan være god å ha i troppen dersom Wehrman er ute med skade f.eks... Ser ingen annen i troppen som kan gå inn og gjøre en tilfredstillende jobb defensivt på midten dersom Wehrman skades eller Berg ikke får forlenget kontrakten...


Vil også gjerne ha med Berg videre, men spørs om han er så veldig lysten på det, fint for oss å ha han med men han vet jo at det blir hardt å få noe plass på laget.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 29 aug 07, 13:11
Endret: 29 aug 07, 13:11

Kan se ut som Hoås er på vei til Aafk (lån)
Link her

litt ned på siden...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 aug 07, 13:14
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Kan se ut som Hoås er på vei til Aafk (lån)
Link her

litt ned på siden...



Så TV2-sporten i går der de fortvilet prøvde å få Aarøy kampklar, og hvor de mente at mye av angrepet var bygget på rundt han. Første som slo meg var at da kan de jo hente Hoås! At han ikke er i nærheten av å være like god på hodet som Aarøy trenger jo ikke Aafk å vite!

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 29 aug 07, 13:15
hehe, ja det samme slo meg også! Men nå skal han visst være kampklar igjen øyeblikkelig!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 07, 13:40

vi bader i "adecco" spillere så godt å bli kvitt noen av de. gi gjerne hoås bort så sparer vi i det minste litt lønn det siste halvåret. hoås kom for 3mill,noen som er interressert i å sette opp en floppoversikt på antall mill FFK har sløst bort siste ses?

 

hoås       3mill

vuorinen 4mill

stadheim 3mill?

noen fler?

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 07, 13:43
Hoås har vel kun 30% av luftstyrken til Aarøy, tror Aafk blir skuffa om de kjøper/leier Hoås med tanke på luftstyrke.. Kællen er lang, men har dårlig timing og er veik i duellene.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 29 aug 07, 13:44
Vi bader vel ikke akkurat i Adecco spillere nå?? Det er vel å ta veldig hardt i!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 07, 13:46

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Vi bader vel ikke akkurat i Adecco spillere nå?? Det er vel å ta veldig hardt i!

 

hehe,mente å skrive adecco spisser. der har vi hoås, vuorinen(som fremdeles er FFK spiller), west. samt har verken gardar eller fofana innfridd...

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 29 aug 07, 14:30
Ja da kan jeg være litt mer enig med deg. Men et par av disse mener jeg fortsatt er gode nok for TL bare de kan slå ut i full blomst...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 29 aug 07, 15:05

Må bare skyte inn at jeg ble overrasket over Hoås mot Tromsø. I motsetning til tidligere gikk han faktisk inn i dueller, og tok sågar litt initiativ.

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f