Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 21 mai 10, 10:08
Jeg synes du forenkler problemstillingen veldig. Lars Tjærnås beskrev det veldig bra i "Bakrommet" denne uken. Når resultatene uteblir konkluderer man med at spillerne er late og treneren for snill. Bildet er nok i virkeligheten mer komplekst enn som så. Hvis vi ser på caset FFK, så begynte veien mot uføret vi er i idag for mange år siden. Hele veien fra 2. div brukte klubben mer penger enn de tjente. Flere økonimiske skippertak underveis reddet klubben midlertidig, emn det handlet om å pisse i buksa for å holde varmen. Sportslig funket det fordi man drev med økonomisk doping. Administrasjonen hadde innsikt i at man satt på en tikkende bombe og dette skapte interne stridigheter. I sportslig rus var det ingen som tok de grepene som var nødvendig. Klubben har etter min mening vært for trenerstyrt i mange år. Treneren blir målt på om klubben har sportslig suksess i hans tid. Om den konker året etter er ikke hans problem.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340